Duck Power

Berichtdoor Rockerduck » ma maart 05, 2007 6:47 pm

WDisney schreef:De verzamelbundel, met de eerste 2 verhalen, had een soort bonusverhaal,

Nou, bij mijn weten niet. Wat bedoel je?
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor DisneyRemc°o° » za maart 10, 2007 11:40 pm

coolojw schreef:wanneer komt er nou eens een nieuwe !!!!!!!!

Deel 4 ligt nu in de winkels. Ik heb hem vandaag gekocht, maar nog niet gelezen, dus ik kan je nog niet vertellen wat ik van dit deel vind. De titel van dit verhaal is 'Invasie'.
DisneyRemc°o°
Member
 
Berichten: 207
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 8:07 pm
Woonplaats: Leerdam

Berichtdoor De steenrijke eend » zo maart 11, 2007 8:06 am

Hier heb je een link naar het boek:
http://coa.inducks.org/issue.php/x/it/PKNA++7
(Ik heb hem zelf ook gekocht)
Dagobert: "Jij verschrompelde augurkenbrein! Scharminkelige schaapskop! Blunderend ezelskuiken. Je bent ontslagen en denk erom,morgen kom je extra vroeg om de tijd in te halen die je verspilt door je te laten ontslaan!
De steenrijke eend
Member
 
Berichten: 251
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 9:38 am
Woonplaats: Somber Moeras

Berichtdoor coolojw » ma maart 12, 2007 6:53 pm

ik heb hem ook
coolojw
Member
 
Berichten: 109
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 7:28 pm

Berichtdoor coolojw » za okt 13, 2007 4:19 pm

Het 5e verhaal is uitgebracht.Het verhaal heet: 'Silicium'
Het verhaal gaat ( alweer ) over de evroniërs.
En er komt ook een robot in voor geenaamd:'twee'
Superdonald kende hem al ergens van. ( zeker uit een verhaal dat niet in Nederland is gepubliceert )
coolojw
Member
 
Berichten: 109
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 7:28 pm

Berichtdoor DisneyRemc°o° » za okt 13, 2007 11:20 pm

coolojw schreef:Het 5e verhaal is uitgebracht.Het verhaal heet: 'Silicium'
Het verhaal gaat ( alweer ) over de evroniërs.
En er komt ook een robot in voor geenaamd:'twee'
Superdonald kende hem al ergens van. ( zeker uit een verhaal dat niet in Nederland is gepubliceert )

Opmerkelijk is ook dat ze de naam hebben veranderd. De serie heet nu Super Donald in plaats van Duck Power.

Wat mij ook opvalt is, dat er maar zeer weinig voor deze serie geadverteerd wordt. Erg jammer, mijn gevoel zegt dat Super Donald niet echt opvalt tussend e overige Disneybladen.

Ik heb nummer 5 vandaag wel gekocht, nog niet gelezen. Dus m'n mening voer deze editie houden jullie verder nog tegoed! ;)
DisneyRemc°o°
Member
 
Berichten: 207
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 8:07 pm
Woonplaats: Leerdam

Berichtdoor Kjell » zo okt 14, 2007 6:24 pm

't Is toevallig dat ik hem van de week tegen kwam in de Bruna, anders had ik hem msischien gemist : Ik moest een Tokio Hotel blad kopen voor een meisje uit de klas waar ik geld aan verschuldigd ben :P

Het is inderdaad jammer dat er zo weinig voor geadverteerd word, want het is toch wel weer een aparte serie op zich. Het is wat serieuzer en dat is ook wel eens fijn.
Kjell
Member
 
Berichten: 40
Geregistreerd: do jan 04, 2007 12:40 am

Berichtdoor DisneyRemc°o° » zo okt 14, 2007 8:29 pm

Ik heb verhaal vandaag gelezen en ik moet zeggen dat ik wel verrast ben door de doelgroep van de serie. Het taalgebruik is af en toe echt onbegrijpbaar voor een jongere doelgroep en dat heeft wel wat vind ik.

Het verhaal zelf vond ik best aardig en er zit een bepaalde spanning in, iets dat je aan het verhaal bind.

Een 8+.
DisneyRemc°o°
Member
 
Berichten: 207
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 8:07 pm
Woonplaats: Leerdam

Berichtdoor DD » vr sep 26, 2008 11:23 pm

Ik sta echt evrsteld van jullie eracties. Was zelf van plan om hier een topic over te beginnen maar heb dit gevonden. Ik heb namelijk een heel andere mening hierover. Ik vind het namelijk niks aan. Van begin tot eind weet ik niet waar het verhaal over gaat. En dat komt volgens mij om de volgende redenen:

- Ik ben zelf niet zo een actiepersoon en lees dus ook nooit van die actiestrips. Om die reden heb ik geen geduld voor zulke verhalen en begrijp ik er niks van.

- De figuren die erin voorkomen, zijn allemaal verkleed in allerlei soorten pakken waardoor ik steeds weer vergeet wie wat heft gezegd en wie er bij elkaar horen.

Ik vind het maar rumoerige verhalen. Maar moet wel eerlijk zijn. Het is uitstekend getekend, mooi kleuren, mooie gevrmd, allemaal. Eigenlijk gewoon alleen mooi om naar et kijken :P. Ik koop ze alleen maar voor mijn vwezameling.

Nog even iets anders: heb hier ergens gelezen dat er vroeger ook twee delen zijn uitgekomen en nu gebundeld zijn uitegkomen (in 2006 als het goed is). Weet iemand waar ik die kan kopen?
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Donald Duck » vr sep 26, 2008 11:38 pm

Dit zijn twee losse boekjes die jij bedoeld. Deze zijn in 1997 uitgekomen. Deze staan soms nog wel eens op Marktplaats, maar niet vaak. Het eerste deel van deze serie (met nr. 1 en 2 gebundeld) is vast nog wel te bestellen.
Donald Duck
Member
 
Berichten: 954
Geregistreerd: do jan 11, 2007 11:36 am

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za sep 27, 2008 4:33 pm

Pfff. Ze komen er hier echt veel te laat mee. In Italie zijn ze al klaar. Kijk maar eens op Inducks!
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Rockerduck » za sep 27, 2008 9:27 pm

DD schreef:Ik sta echt evrsteld van jullie eracties. Was zelf van plan om hier een topic over te beginnen maar heb dit gevonden. Ik heb namelijk een heel andere mening hierover. Ik vind het namelijk niks aan. Van begin tot eind weet ik niet waar het verhaal over gaat.

Wat ik leuk vind, is de 'oude' Superdonald, uit de pockets. En dan ook nog uit de óude pockets (2e serie; helft kleur/helft zwart-wit). Dát was een Superdonald die paste bij het karakter van de 'echte' Donald: arrogant, klungelig, vol zelfoverschatting. Daarin werd Superdonald ook alleen gebruikt om lokale misdrijven op te lossen, waar meestal een familielid van Donald direct bij was betrokken; of om Dagobert of Guus een poets te bakken.

Vroeger, 10 jaar geleden, vond ik die 'nieuwe' Superdonald-verhalen wel spannend. Maar ja, toen was ik een knaapje van 12 jaar. Wist ik veel?
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor DD » za sep 27, 2008 9:37 pm

Jammergenoeg heb ik nog nooit een superdonaldverhaal van de tweede serie gelezen.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Big Bad Wolf » zo sep 28, 2008 10:46 am

Duckfan van Down Under schreef:Pfff. Ze komen er hier echt veel te laat mee. In Italie zijn ze al klaar. Kijk maar eens op Inducks!

Als we in Nederland hetzelfde tempo moeten aanhouden als de overige landen dan mag de allesverzamelaar wel een bijbaantje gaan zoeken om zijn collectie op peil te houden. Naar mijn idee verschijnt er inmiddels wel genoeg materiaal in Nederland. En alles uitgeven in elke taal is ook gewoon niet te doen, niet voor de verzamelaar en ook niet voor de uitgever.
Avatar gebruiker
Big Bad Wolf
Member
 
Berichten: 535
Geregistreerd: vr okt 26, 2007 12:30 am

Berichtdoor DD » zo sep 28, 2008 7:11 pm

Nee laat het lekker lang houden, dan blijf je verzamelen.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

VorigeVolgende

Keer terug naar Albums en boeken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten