Donald Duck als Kampeerder (007)

Berichtdoor De Zwarte Schim » vr apr 22, 2011 5:20 pm

Inhoud:

Donald duck als kampeerder

http://coa.inducks.org/s.php?c=W+WDC++90-02

Donald wil meedoen voor de mooiste tuin, en verbiedt daarom de neefjes in de tuin te spelen. de neefjes nemen wraak etc

http://coa.inducks.org/s.php?c=W+WDC+141-02

De 1e ontmoeting met Willie Wortel


Meer volgt!?
Laatst bijgewerkt door De Zwarte Schim op vr apr 22, 2011 6:17 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » vr apr 22, 2011 7:00 pm

de zwarte schim schreef:http://coa.inducks.org/s.php?c=W+WDC+141-02

De 1e ontmoeting met Willie Wortel

2e.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » za apr 23, 2011 12:25 am

In welk verhaal staat de eerste ontmoeting dan? Ik heb altijd geleefd in de veronderstelling dat dit het eerste verhaal met Willie Wortel was.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Ridder ter Geit » za apr 23, 2011 12:29 am

Laat maar, ik vergat even dat je tegenwoordig alles zelf makkelijk kan opzoeken. Op Inducks op de pagina van Willie zie je meteen in welk verhaal zijn eerste optreden was. Bij de Disney Comics Online vind je dit verhaal. Op deze pagina is Willie voor het eerst (eventjes) te zien:
http://disneycomics.free.fr/Ducks/Barks ... WDC_140-02
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Rubberduck » za apr 23, 2011 3:54 am

'Vacation Time' vind ik het mooist getekende Barks-verhaal. Laat DD of andere Barks-'haters' op dit forum, of mensen die denken dat Rosa de betere artiest van de twee is, dit verhaal eens bekijken. Zoveel sfeer, zoveel realistische en natuurgetrouwe landschappen; dat kan toch niemand anders dan Barks? Je kunt het water praktisch horen ruisen, je kunt de wind bijna voelen waaien. Het is prachtig.
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » za apr 23, 2011 1:30 pm

Rubberduck schreef:'Vacation Time' vind ik het mooist getekende Barks-verhaal. Laat DD of andere Barks-'haters' op dit forum, of mensen die denken dat Rosa de betere artiest van de twee is, dit verhaal eens bekijken. Zoveel sfeer, zoveel realistische en natuurgetrouwe landschappen; dat kan toch niemand anders dan Barks? Je kunt het water praktisch horen ruisen, je kunt de wind bijna voelen waaien. Het is prachtig.

idd, maar zo heeft iedereen weer een andere smaak.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za apr 23, 2011 5:39 pm

Rubberduck schreef:'Vacation Time' vind ik het mooist getekende Barks-verhaal. Laat DD of andere Barks-'haters' op dit forum, of mensen die denken dat Rosa de betere artiest van de twee is, dit verhaal eens bekijken. Zoveel sfeer, zoveel realistische en natuurgetrouwe landschappen; dat kan toch niemand anders dan Barks? Je kunt het water praktisch horen ruisen, je kunt de wind bijna voelen waaien. Het is prachtig.

Ik heb dit verhaal in een Franse Picsou. Hier is de kleur optimaal (nog beter dan bij de Amerikaanse inkleurster Susan Daigle-Leach) en wordt dat nog meer versterkt.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Ui » za apr 23, 2011 5:40 pm

Rubberduck schreef:mensen die denken dat (Censuur) de betere artiest van de twee is

Rubberduck is vast een van de YouTube-bezoekers die onder elke muziekklassieker schrijft hoe inferieur Justin Bieber in vergelijking is! (huil huil)

Rubberduck schreef:Zoveel sfeer, zoveel realistische en natuurgetrouwe landschappen; dat kan toch niemand anders dan Barks? Je kunt het water praktisch horen ruisen, je kunt de wind bijna voelen waaien. Het is prachtig.

(flauwe grap over goed werkende kalmeringstabletten verwijderd) (snotter)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Duck » za jul 02, 2011 3:25 pm

ik heb het verhaal donald duck op vakantie vanmorgen voor de eerste keer gelezen en vond het echt prachtig,ook als dat bos is afgebrand ziet er zo echt en doods uit,bij dit verhaal ruik je bijna het bos,en kun je de beek en de watervallen gewoon horen ....

echt goed verhaal!
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm


Keer terug naar Albums en boeken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten