Aanbiedingen

Berichtdoor Ui » di jun 28, 2011 4:36 pm

Big Bad Wolf schreef:
Ui schreef:Dit soort verzoekjes kan men het beste plaatsen onder subforum 'Over McDrake'.
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewforum.php?id=20

Dit is juist de goede plek, het gaat immers over albums.

Ui bedoelt het doen van verzoekjes over topics. (snotter)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Duck » di jun 28, 2011 4:43 pm

ben ook naar de kruidvat geweest en heb:7,15,44, 2x 86(had niet goed opgelet en nu heb ik hem dus dubbel,maar dat maakt niet uit want die leg ik gewoon in de auot zodat ik altijd iets te lezen bij me heb,geluk bij een ongeluk),94,97,99,120,132.in totaal dus 9 verschillende albums(met de dubbele er bij geteld 10)
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Berichtdoor Dubbelduck » di jun 28, 2011 7:18 pm

Ik heb 7 albums van de Kruidvat aanbieding: Beste Verhalen 7, 44, 66, 86, 90, 132 en vijftig reeks deel 15.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Michiel Q » do jun 30, 2011 1:51 am

Bedankt voor de tip, Ridder ter Geit! Heel frustrerend om over jullie aankopen te lezen, terwijl ik een lekke band had die eerst gerepareerd moest worden. Ik heb vanmiddag toch nog m'n slag geslagen, hoor.

De Zwarte Schim schreef:Ik reed om 9.00 uur door het centrum, ik ga even bij de kruidvat kijken. die ging op dat moment open en het was me daar toch knetterdruk! en de meesten vlogen op de donald duck albums af. (ik was een van de 1e) maar het vliegt weg!

Ik kan dit maar moeilijk geloven. In Rotterdam lagen er vanmiddag in ieder geval nog stàpels. Ik was helemaal niet te laat! Nou heb ik wél twee winkels bezocht in 'n overwegend zwarte wijk, dus dat zou kunnen uitmaken. Misschien is Donald Duck wel minder populair bij Marokkanen en Antillianen.

@ Duck: Jij hebt BV 97 - "DD als ongelikte beer" gekocht? Dat is de enige die ik niet heb gevonden. Nog maar 'n winkel proberen, dan. Ik dacht dat ik 't maximale er wel uit had gesleept.
*) Hypercritical Inquiring Seeker into Tales of Old and Rumors of Yore, as well as Noser-outer of Unprovable Tommyrot!
Avatar gebruiker
Michiel Q
Great H.I.S.T.O.R.Y.N.U.T.*
Member
 
Berichten: 767
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 3:37 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » do jun 30, 2011 9:02 am

Michiel Q schreef:Bedankt voor de tip, Ridder ter Geit! Heel frustrerend om over jullie aankopen te lezen, terwijl ik een lekke band had die eerst gerepareerd moest worden. Ik heb vanmiddag toch nog m'n slag geslagen, hoor.

De Zwarte Schim schreef:Ik reed om 9.00 uur door het centrum, ik ga even bij de kruidvat kijken. die ging op dat moment open en het was me daar toch knetterdruk! en de meesten vlogen op de donald duck albums af. (ik was een van de 1e) maar het vliegt weg!

Ik kan dit maar moeilijk geloven. In Rotterdam lagen er vanmiddag in ieder geval nog stàpels. Ik was helemaal niet te laat! Nou heb ik wél twee winkels bezocht in 'n overwegend zwarte wijk, dus dat zou kunnen uitmaken. Misschien is Donald Duck wel minder populair bij Marokkanen en Antillianen.

@ Duck: Jij hebt BV 97 - "DD als ongelikte beer" gekocht? Dat is de enige die ik niet heb gevonden. Nog maar 'n winkel proberen, dan. Ik dacht dat ik 't maximale er wel uit had gesleept.

echt ja, voor de fun kijki ik even die dinsdagmiddag weer bij de kruidvat, en wat dacht je? alles funest!
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Dubbelduck » do jun 30, 2011 12:34 pm

Michiel Q schreef:In Rotterdam lagen er vanmiddag in ieder geval nog stàpels.

@ Duck: Jij hebt BV 97 - "DD als ongelikte beer" gekocht? Dat is de enige die ik niet heb gevonden. Nog maar 'n winkel proberen, dan. Ik dacht dat ik 't maximale er wel uit had gesleept.

Ik heb BV 97 wel in Rotterdam zien liggen. Ik weet niet bij welk winkelcentrum jij bent geweest, maar bij Alexandrium (daar zijn 2 Kruidvats/Kruidvatten/Kruidvaten) heb ik BV 97 gezien.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Duck » do jun 30, 2011 12:37 pm

Duck schreef:ben ook naar de kruidvat geweest en heb:7,15,44, 2x 86(had niet goed opgelet en nu heb ik hem dus dubbel,maar dat maakt niet uit want die leg ik gewoon in de auot zodat ik altijd iets te lezen bij me heb,geluk bij een ongeluk),94,97,99,120,132.in totaal dus 9 verschillende albums(met de dubbele er bij geteld 10)

zoals je bij mij kan zien heb ik hem ook kunnen kopen ,bij de kruidvat in Sittard lagen er misschien wel 5 van.
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Berichtdoor Ui » do jun 30, 2011 5:54 pm

Ui heeft misgegrepen! Ui wist niet precies, welke nummers Ui nog niet had. Dus Ui had in het Kruidvat de nummers opgeschreven, maar halverwege de volgende dag was alles al weg!! (huil huil)
Ui wilde drie nummers kopen: 98, 120 en 131.

Overigens wel droevig, dat dit het einde is van de Barks-albums. Ze worden nog net niet in de vuilnisbak gedumpt. (snotter)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » do jun 30, 2011 7:45 pm

Ui schreef:Ui heeft misgegrepen! Ui wist niet precies, welke nummers Ui nog niet had. Dus Ui had in het Kruidvat de nummers opgeschreven, maar halverwege de volgende dag was alles al weg!! (huil huil)
Ui wilde drie nummers kopen: 98, 120 en 131.

Overigens wel droevig, dat dit het einde is van de Barks-albums. Ze worden nog net niet in de vuilnisbak gedumpt. (snotter)

ja (snik dat vind ik ook zeer droefig) maar ik heb ook nr. 97 gekocht.

en bij alle kruidvats krijgen ze gewoon allemaal dezelfde delen in grote partijen.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Boris » vr jul 01, 2011 12:26 pm

66, 72, 73, 93, 97 binnen :)
Boris
Member
 
Berichten: 11
Geregistreerd: ma jul 26, 2010 4:10 pm

Berichtdoor Michiel Q » vr jul 01, 2011 10:57 pm

BV 93 - "DD als zeerover"? Dat is het album met "Back to Long Ago". Opnieuw op zoek, dus!

Ui schreef:Ui heeft misgegrepen! [...] (huil huil) Ui wilde drie nummers kopen: 98, 120 en 131.

Ik ga morgen opnieuw naar Kruidvat. Zal ik deze albums voor Ui proberen te vinden?
*) Hypercritical Inquiring Seeker into Tales of Old and Rumors of Yore, as well as Noser-outer of Unprovable Tommyrot!
Avatar gebruiker
Michiel Q
Great H.I.S.T.O.R.Y.N.U.T.*
Member
 
Berichten: 767
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 3:37 pm

Berichtdoor Michiel Q » za jul 02, 2011 2:13 pm

Gelukt. :) Wil Ui ze hebben? Anders breng ik ze gewoon weer terug. Stuur maar een e-mailtje.
*) Hypercritical Inquiring Seeker into Tales of Old and Rumors of Yore, as well as Noser-outer of Unprovable Tommyrot!
Avatar gebruiker
Michiel Q
Great H.I.S.T.O.R.Y.N.U.T.*
Member
 
Berichten: 767
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 3:37 pm

Berichtdoor Ui » za jul 02, 2011 3:48 pm

Michiel Q schreef:Gelukt. :) Wil Ui ze hebben?

Meen je dit nu? Albums 98, 120 en 131? Ja, natuurlijk wil Ui ze hebben.
Wat lief, dat iemand aan Ui heeft gedacht. Dat gebeurt doorgaans nooit. (huil huil)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » zo jul 03, 2011 12:21 pm

Ui schreef:
Michiel Q schreef:Gelukt. :) Wil Ui ze hebben?

Meen je dit nu? Albums 98, 120 en 131? Ja, natuurlijk wil Ui ze hebben.
Wat lief, dat iemand aan Ui heeft gedacht. Dat gebeurt doorgaans nooit. (huil huil)

ik heb wel aan jou gedacht UI, morgen stuur ik je het op he!
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Ui » zo jul 03, 2011 2:33 pm

De Zwarte Schim schreef:morgen stuur ik je het op he!

Oké. Dank! Er zijn nog goeierds in de wereld. Is Ui gelukkig niet de enige. (snif)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Albums en boeken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten