Donald Duck Moppentrommel 2012

Donald Duck Moppentrommel 2012

Berichtdoor DD » zo maart 18, 2012 4:11 pm

Blijkbaar is het al uitgekomen. Weet iemand sinds wanneer en wie hebben het allemaal al gekocht?

Afbeelding
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: Donald Duck Moppentrommel 2012

Berichtdoor Dubbelduck » zo maart 18, 2012 4:26 pm

Hij verschijnt deze week (week 12).
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Re: Donald Duck Moppentrommel 2012

Berichtdoor De Zwarte Schim » ma maart 19, 2012 12:51 pm

Ik vind het een onzinnige uitgave.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Re: Donald Duck Moppentrommel 2012

Berichtdoor Duck » di maart 20, 2012 5:44 pm

Misschien wordt ie uitgegeven omdat het bijna 1 april is?
Voor verzamelaars, wat 'serieuzere" lezers, en wat oudere mensen is het boekje misschien niet zo interessant, maar voor kinderen tot ongeveer 12 jaar is het toch wel een leuke uitgave(wij mochten op de basisschool altijd in de pauze moppen voor de klas aan de rest van de klas vertellen,als dat moppenboekje er toen al was ,was ik blij geweest ;) ).
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Re: Donald Duck Moppentrommel 2012

Berichtdoor Hidde » di maart 20, 2012 7:33 pm

Hoezo voor verzamelaars niet zo interessant? Verzamelaars kopen alles! ::mrgreen:
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Re: Donald Duck Moppentrommel 2012

Berichtdoor DD » di maart 20, 2012 8:14 pm

Hidde schreef:Hoezo voor verzamelaars niet zo interessant? Verzamelaars kopen alles! ::mrgreen:

Precies, ik heb het net gekocht. En er zitten trouwens ook stripjes in.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: Donald Duck Moppentrommel 2012

Berichtdoor snowmansion » di maart 20, 2012 9:19 pm

Ik vind ook heel veel publicaties gewoon rommel, zoals deze denk ik.

Dus niet verzamelwaardig. Er moet altijd vind ik een bepaald verhaal (nostalgie), doel achter zitten. Kijk, het weekblad, de extra, de beste verhalen van OD, DD, de pockets zijn o.a. series is iedereen erover eens dit zijn echte mooie publicaties die al jaren lopen en boren een echte doelgroep aan.

De grappigste verhalen van Donald Duck is een serie die in verhouding een relatieve jong is. Maar dit vind ik dan wel weer serie die van toegevoegde waarde is en verzamelwaardig omdat hij dus per tekenaar wordt uitgegeven.
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Re: Donald Duck Moppentrommel 2012

Berichtdoor Big Bad Wolf » di maart 20, 2012 10:56 pm

Hidde schreef:Hoezo voor verzamelaars niet zo interessant? Verzamelaars kopen alles! ::mrgreen:

Maar niet altijd nieuw...
Heb het in de winkel bekeken, maar echt niet de de € 5,00 waard die ze ervoor vragen.
Avatar gebruiker
Big Bad Wolf
Member
 
Berichten: 535
Geregistreerd: vr okt 26, 2007 12:30 am

Re: Donald Duck Moppentrommel 2012

Berichtdoor De Zwarte Schim » wo maart 21, 2012 12:20 am

Ik hoop dat deze uitgave dit jaar zo slecht verkoopt dat het niet meer mogelijk is om volgend jaar nog een uitgave uit te geven. Dit brengt alleen nog maar meer geld in het laatje bij Sanoma en wordt je op deze manier het geld uit de zakken geklopt (niet dat je het per se hoeft te kopen)
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Re: Donald Duck Moppentrommel 2012

Berichtdoor DD » wo maart 21, 2012 2:10 am

Jullie kijken met zijn allen naar deze uitgave met een verzamelaars en/of Disney liefhebbers bril op. Maar je moet het zien als een moppenboek met Donald Duck zodat het beter verkoopt dan een gewone moppenboek en vooral verkocht wordt om als kado weg te geven voor verjaardagen etc.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: Donald Duck Moppentrommel 2012

Berichtdoor Big Bad Wolf » wo maart 21, 2012 8:02 am

Natuurlijk kijken we er als verzamelaars naar, dat zijn we ook.
Mijn probleem is dat er tegenwoordig gewoon teveel uitkomt, en niet altijd van goede kwaliteit ten opzicht van de prijs.
Avatar gebruiker
Big Bad Wolf
Member
 
Berichten: 535
Geregistreerd: vr okt 26, 2007 12:30 am

Re: Donald Duck Moppentrommel 2012

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo maart 21, 2012 5:05 pm

De layout zag er wel grappig uit, met op elke pagina een krantenstrip en meer illustraties. Ik koop hem zelf niet, ben niet zo dol op moppenboekjes.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Re: Donald Duck Moppentrommel 2012

Berichtdoor Michiel Q » za maart 24, 2012 12:39 am

Ridder ter Geit schreef:De layout zag er wel grappig uit, met op elke pagina een krantenstrip en meer illustraties.

Volgens mij is het best 'n leuke uitgave, met veel plaatjes. Wel vind ik op de voorkant Donalds gezicht erg lelijk getekend.

De Zwarte Schim schreef:Ik hoop dat deze uitgave dit jaar zo slecht verkoopt dat het niet meer mogelijk is om volgend jaar nog een uitgave uit te geven. Dit brengt alleen nog maar meer geld in het laatje bij Sanoma en wordt je op deze manier het geld uit de zakken geklopt.

O, wat slecht van Sanoma! Ze willen alleen maar centjes verdienen! Ze dwingen die arme verzamelaars gewoon om van alles te kopen wat ze niet willen hebben! Maar ja, ze kunnen er niet onderuit, hè?

Eigenlijk zou het véél beter zijn als Sanoma failliet ging. Dan konden ze geen boekjes meer uitgeven! En de zielige verzamelaars hoefden dan geen centjes meer uit te geven! O zo!
*) Hypercritical Inquiring Seeker into Tales of Old and Rumors of Yore, as well as Noser-outer of Unprovable Tommyrot!
Avatar gebruiker
Michiel Q
Great H.I.S.T.O.R.Y.N.U.T.*
Member
 
Berichten: 767
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 3:37 pm

Re: Donald Duck Moppentrommel 2012

Berichtdoor De Zwarte Schim » za maart 24, 2012 10:33 pm

Maar het is de keiharde waarheid! er wordt teveel uitgegeven! als het nou ook nog nuttige uitgaven zijn. Maar dat moppenboekje ook....... die moppen zijn zo oud als de weg naar Rome, en die stripjes zijn allemaal herdruk, wat heb je er dan aan?
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Re: Donald Duck Moppentrommel 2012

Berichtdoor Michiel Q » di maart 27, 2012 8:48 pm

De Zwarte Schim schreef:Maar het is de keiharde waarheid! Er wordt teveel uitgegeven!

O ja? Bewijs maar dat Sanoma te veel uitgeeft. Wanneer geeft een uitgeverij te veel uit? Als ze verlies draaien doordat ze met te veel onverkochte exemplaren blijven zitten. Is dat soms het geval?

Wat jij bedoelt is dat Sanoma meer producten uitbrengt dan jij bereid bent aan te schaffen. Maar 1) Sanoma is niet verplicht om alleen boekjes uit te geven die jij leuk vindt. 2) Jij bent niet verplicht om alles te kopen wat Sanoma uitgeeft. "Te veel voor De Zwarte Schim" is niet hetzelfde als "Te veel voor Sanoma".

De Zwarte Schim schreef:Als het nou ook nog nuttige uitgaven zijn.

Nuttige uitgaven? :lol: Hoe "nuttig" is de Donald Duck, volgens jou? Voor nuttige uitgaven moet je niet bij Sanoma zijn. Sanoma geeft enkel nutteloze blaadjes en nutteloze stripboekjes uit.

De Zwarte Schim schreef:Maar dat moppenboekje ook... die moppen zijn zo oud als de weg naar Rome, en die stripjes zijn allemaal herdruk, wat heb je er dan aan?

Dan koop je het toch lekker niet? :rolleyes: Ik snap werkelijk niet waarom je zo boos bent op Sanoma.
*) Hypercritical Inquiring Seeker into Tales of Old and Rumors of Yore, as well as Noser-outer of Unprovable Tommyrot!
Avatar gebruiker
Michiel Q
Great H.I.S.T.O.R.Y.N.U.T.*
Member
 
Berichten: 767
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 3:37 pm

Volgende

Keer terug naar Albums en boeken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten