Feest in Duckstad

Re: Feest in Duckstad

Berichtdoor Ui » za nov 17, 2012 10:38 pm

DD schreef:Nee beste Admin, als jij beter had opgelet, zou je gezien hebben dat ik dit had gezegd: [...]

Er is een speciaal topic voor het melden van topics die ergens anders moeten staan:
Plaatsen van topics
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?f=20&t=101

Voor een admin is het ondoenlijk om berichten af te speuren naar aanwijzingen. Helemaal als deze ergens onderaan een grote scan staan. O zo! (snotter)

Maar goed, het is dus een Vakantieboek-achtige uitgave. Geen album. Tenzij een Vakantieboek ook een album is. (snif)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Feest in Duckstad

Berichtdoor DD » za nov 17, 2012 11:32 pm

Zoals een koning zijn land met liefde behoort te regeren en af te speuren, hoort een admin dat met zijn forum te doen ;)
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: Feest in Duckstad

Berichtdoor Ui » zo nov 18, 2012 5:57 am

DD schreef:Zoals een koning zijn land met liefde behoort te regeren en af te speuren, hoort een admin dat met zijn forum te doen ;)

Vraag niet wat uw land kan doen voor u, maar wat u kunt doen voor uw land. O zo! (snif)

Wat had Ui zoal verwacht in een jubileumpocket... eh... album... eh... boek. Minstens een strip van de Aristokatten, getekend door Al Hubbard. Want, aangezien het 'Hoogtepunten'-album alleen verhalen bevat met eenden als titelheld, had dit 'Feest'-jubileumboek aandacht kunnen besteden aan bijvoorbeeld Aristokatten, en Wolf-strips van de Toonder Studio. Dan had Ui met een slaapzak voor de winkel gelegen om het boek te kopen.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Feest in Duckstad

Berichtdoor Koen » zo nov 18, 2012 6:34 pm

Ui schreef:
DD schreef:Zoals een koning zijn land met liefde behoort te regeren en af te speuren, hoort een admin dat met zijn forum te doen ;)

Vraag niet wat uw land kan doen voor u, maar wat u kunt doen voor uw land. O zo! (snif)

Wat had Ui zoal verwacht in een jubileumpocket... eh... album... eh... boek. Minstens een strip van de Aristokatten, getekend door Al Hubbard. Want, aangezien het 'Hoogtepunten'-album alleen verhalen bevat met eenden als titelheld, had dit 'Feest'-jubileumboek aandacht kunnen besteden aan bijvoorbeeld Aristokatten, en Wolf-strips van de Toonder Studio. Dan had Ui met een slaapzak voor de winkel gelegen om het boek te kopen.


Inderdaad! Ik snap ook niet waarom alleen sommige Duck-verhalen ''hoogtepunten'' zouden kunnen zijn. En natuurlijk is dat niet eens zo,maar waarom zetten ze dan toch alleen Duck-verhalen erin? Met de voorbeelden die je noemt ben ik het volledig eens. Maar het raarste vind ik toch dat de verhalen die hier in staan helemaal geen hoogtepunten zijn. Naar mijn weten heeft T.Roep/de redactie zomaar wat verhalen uit de jaren vijftig tot 2000-2010 heeft gegrepen.(En dan heb ik het even over het hoogtepunten-album.) Met ''Feest in Duckstad'' is volgens mij niets mis,afgezien van de cover.
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Feest in Duckstad

Berichtdoor Ui » ma nov 19, 2012 2:20 am

Koen schreef:Ik snap ook niet waarom alleen sommige Duck-verhalen ''hoogtepunten'' zouden kunnen zijn. [...] Maar het raarste vind ik toch dat de verhalen die hier in staan helemaal geen hoogtepunten zijn.

Wat betreft het 'Hoogtepunten'-album heeft Ui uitgebreid gereageerd in het daartoe bestemde topic 'Donald Duck 60 Jaar een Vrolijk Weekblad'.
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=55518#p55518

Koen schreef:Met ''Feest in Duckstad'' is volgens mij niets mis,afgezien van de cover.

Ui vindt op zich ook niets mis met een feestelijk stripboek met verhalen uit deze tijd. Maar wel, dat dit dus in de plaats komt van een bloemlezing van verhalen uit de oude Disney-doos. Het stripboek is nu meer van hetzelfde.
Een appeltaart kan lekker zijn. Maar elke dag een appeltaart gaat, hoe goed deze ook gebakken is, toch de strot uitkomen. (snik)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Feest in Duckstad

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo nov 21, 2012 10:27 am

Ik denk dat er geselecteerd is op verhalen met feest als thema.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Re: Feest in Duckstad

Berichtdoor MatroosDuck » wo nov 21, 2012 10:41 am

Ridder ter Geit schreef:Ik denk dat er geselecteerd is op verhalen met feest als thema.


Inderdaad, alleen toen ik dit album kocht had ik eigenlijk verwacht, dat alle Duckstadbewoners het 60 jarig jubilieum gingen vieren. Dit album is gewoon 'party' of 'feest' intypen bij Inducks, sommige opnieuw inkten en het album in gooien
Avatar gebruiker
MatroosDuck
:)
Member
 
Berichten: 1120
Geregistreerd: za apr 09, 2011 11:46 am

Vorige

Keer terug naar Albums en boeken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten