Oom Dagobert: Avonturen van een Steenrijke Eend

Re: Oom Dagobert: Avonturen van een Steenrijke Eend

Berichtdoor Scrooge$ » do jan 03, 2013 7:36 pm

MatroosDuck schreef:
Koen schreef:Dat hangt er vanaf welk deel je pakt. Van nummer zus tot zo is het van Barks,en van zo tot zus is het Rosa etc..


Haha oke. Ik heb wel interesse in wat meer Rosa verhalen.


Zoals je gelezen hebt zijn deze erg duur in vergelijking tot de andere, dus ik zou aanraden dat je deze via de donald duck extra's verzameld of een optie is om niet de engelse of nederlandse versies te kopen maar wanneer je duits kunt lezen het boek sein leben, seine miljarden(30 euro) koopt dan heb je ze in een keer met alles erbij en je leert gelijk een beetje Duits!
Van de albums 60 tot en met 74, raad ik je aan om eerst te beginnen met de wat dikkere albums(61,72.73 en 74) dan krijg je gelijk wat meer verhalen van Rosa en weet je of je er mee verder wilt
Scrooge$
Member
 
Berichten: 336
Geregistreerd: vr dec 07, 2012 11:36 pm

Re: Oom Dagobert: Avonturen van een Steenrijke Eend

Berichtdoor TOMDS » za jan 05, 2013 1:24 pm

het is een heel goede serie. ik heb ze niet allemaal. ik heb enkele nummers geselecteerd aan de hand van inducks, want bij heel wat nummers heb je verhalen die nergens anders gepubliceerd zijn. als je op inducks de nummers één voor één bekijkt kan je direct zien in welk nummer er nieuwe verhalen in staan. zo is bv nr 35 (en de kapitale postzegel) samengesteld uit allemaal nieuwe verhalen die je nergens anders vindt. best wel interessant want er staan vaak lange en leuke verhalen in.
TOMDS
Member
 
Berichten: 80
Geregistreerd: za sep 26, 2009 11:09 am

Vorige

Keer terug naar Albums en boeken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten