Komende boekenuitgaven 1e halfjaar 2016

Re: Komende boekenuitgaven 1e halfjaar 2016

Berichtdoor RedArrow » wo nov 16, 2016 4:21 pm

Er komen trouwens maar 6 History-pockets. Daarna is het gedaan. Zo was het ten minste in Noorwegen, Finland en Duitsland.
https://coa.inducks.org/publication.php?c=no/DVH
https://coa.inducks.org/publication.php?c=de/LTBHI
https://coa.inducks.org/publication.php?c=fi/AMH

Ik vind het wel jammer dat we niet op voorhand weten wanneer een reeks wordt stopgezet. Ik hoop dat de Premiumreeks minstens tot eind 2019 blijft doorgaan.
Ik lees graag Disneys Premiumpockets, Robbedoes & Kwabbernoot, De Kleine Robbe, De Minimensjes, Alleen, Casper & Hobbes en The Transformers: More than Meets the Eye :)
Avatar gebruiker
RedArrow
Member
 
Berichten: 146
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 3:42 pm
Woonplaats: Vlaams-Brabant

Re: Komende boekenuitgaven 1e halfjaar 2016

Berichtdoor Big Bad Wolf » wo nov 16, 2016 11:45 pm

RedArrow schreef:Ik vind het wel jammer dat we niet op voorhand weten wanneer een reeks wordt stopgezet. Ik hoop dat de Premiumreeks minstens tot eind 2019 blijft doorgaan.

Series die niet genoeg verkopen wordengewoon stopgezet, ongeacht of ze ‘af’ zijn. Dus zolang ze goed verkopen zullen ze wel doorgaan.
Avatar gebruiker
Big Bad Wolf
Member
 
Berichten: 535
Geregistreerd: vr okt 26, 2007 12:30 am

Re: Komende boekenuitgaven 1e halfjaar 2016

Berichtdoor BibiTotoLover » do nov 17, 2016 12:05 am

Big Bad Wolf schreef:Series die niet genoeg verkopen wordengewoon stopgezet, ongeacht of ze ‘af’ zijn. Dus zolang ze goed verkopen zullen ze wel doorgaan.


Maar waarom is de Dubbel Pocket dan stop gezet? :( Die liep toch al een aardige tijd...
Pockets:139 // DubbelPockets:18 // ThemaPockets:14
Avatar gebruiker
BibiTotoLover
Donald Duck Pockets Teller: 186
Member
 
Berichten: 764
Geregistreerd: vr dec 14, 2012 5:04 pm
Woonplaats: Duckstad.

Re: Komende boekenuitgaven 1e halfjaar 2016

Berichtdoor RedArrow » do nov 17, 2016 12:21 am

Big Bad Wolf schreef:Series die niet genoeg verkopen wordengewoon stopgezet, ongeacht of ze ‘af’ zijn. Dus zolang ze goed verkopen zullen ze wel doorgaan.

Weet ik wel, maar ik hoop dat het populair genoeg blijft totdat PKNA helemaal is uitgegeven. Zonder halfjaaroverzicht is het altijd maar hopen dat er in de toekomst weer een pocket komt.
BibiTotoLover schreef:Maar waarom is de Dubbel Pocket dan stop gezet? :( Die liep toch al een aardige tijd...

Volgend jaar komen er waarschijnlijk 25 pockets. (exclusief specials!) Fans van dubbelpockets hebben nog steeds de gewone pockets en de themapockets om te lezen.
Ik begrijp wel dat Sanoma geen honderden pockets per jaar wil uitgeven. Dat is gewoon te veel.
Ik lees graag Disneys Premiumpockets, Robbedoes & Kwabbernoot, De Kleine Robbe, De Minimensjes, Alleen, Casper & Hobbes en The Transformers: More than Meets the Eye :)
Avatar gebruiker
RedArrow
Member
 
Berichten: 146
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 3:42 pm
Woonplaats: Vlaams-Brabant

Re: Komende boekenuitgaven 1e halfjaar 2016

Berichtdoor Jordy » do nov 17, 2016 1:52 pm

Ik baal ook dat Dubbelpocket is gestopt. Ik heb liever de standaard series dus normale pockets en dubbelpockets dan al die gekke edities zoals ultra dit en heroes dat. Maarja, de jeugd van tegenwoordig houdt daar juist van.
Ik vind al de oude verhalen uit 1960/1970 die regelmatig in de dubbelpockets voorkwamen erg leuk om te lezen.. Ik kan me wel voorstellen dat jongere lezers hier juist moeite mee hadden, met name door de simpele kleuren in de tekeningen.
Jordy
Verslaafd aan DD Pockets
Member
 
Berichten: 1013
Geregistreerd: wo jul 10, 2013 10:45 am
Woonplaats: Vlissingen

Re: Komende boekenuitgaven 1e halfjaar 2016

Berichtdoor BibiTotoLover » vr nov 18, 2016 2:49 pm

Jordy schreef:Ik baal ook dat Dubbelpocket is gestopt. Ik heb liever de standaard series dus normale pockets en dubbelpockets dan al die gekke edities zoals ultra dit en heroes dat. Maarja, de jeugd van tegenwoordig houdt daar juist van.
Ik vind al de oude verhalen uit 1960/1970 die regelmatig in de dubbelpockets voorkwamen erg leuk om te lezen.. Ik kan me wel voorstellen dat jongere lezers hier juist moeite mee hadden, met name door de simpele kleuren in de tekeningen.


Ja, vind ik inderdaad ook! Maarja.. helaas niet zo veel over te vertellen. :(
Pockets:139 // DubbelPockets:18 // ThemaPockets:14
Avatar gebruiker
BibiTotoLover
Donald Duck Pockets Teller: 186
Member
 
Berichten: 764
Geregistreerd: vr dec 14, 2012 5:04 pm
Woonplaats: Duckstad.

Re: Komende boekenuitgaven 1e halfjaar 2016

Berichtdoor RedArrow » za nov 19, 2016 12:13 pm

Ik had het mis over de premiumpockets. Er komen er vijf per jaar: februari, april, juli, september, november
Ik lees graag Disneys Premiumpockets, Robbedoes & Kwabbernoot, De Kleine Robbe, De Minimensjes, Alleen, Casper & Hobbes en The Transformers: More than Meets the Eye :)
Avatar gebruiker
RedArrow
Member
 
Berichten: 146
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 3:42 pm
Woonplaats: Vlaams-Brabant

Re: Komende boekenuitgaven 1e halfjaar 2016

Berichtdoor BibiTotoLover » do nov 24, 2016 1:37 am

RedArrow schreef:Ik had het mis over de premiumpockets. Er komen er vijf per jaar: februari, april, juli, september, november


Oeps, dat wordt dan eventjes mijn Donald Duck Budgetplan aanpassen. ::mrgreen:
Pockets:139 // DubbelPockets:18 // ThemaPockets:14
Avatar gebruiker
BibiTotoLover
Donald Duck Pockets Teller: 186
Member
 
Berichten: 764
Geregistreerd: vr dec 14, 2012 5:04 pm
Woonplaats: Duckstad.

Vorige

Keer terug naar Albums en boeken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron