Jonge Woudlopers avonturenboek

Berichtdoor DD » vr sep 26, 2008 11:08 pm

Weet iemand van jullie hier iets van?

http://www.zester.nl/zester/b2c/product ... 0&uiarea=1)/.do?productkey=DD5E43C7B63689F1ADB100110A64368A&scenario=bestseller&detailScenario=bestseller&campaign=00157936#


Ik vind het echt erg worden. Je kijkt maar even de andere kant uit of er verschijnt weer iets nieuws. Zo kan je nooit bij houden wat je allemaal nog moet hebben voor je verzameling..
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Donald Duck » vr sep 26, 2008 11:36 pm

Vind ik ook. De ene serie komt, de ander stopt ineens. Het wordt allemaal zeer verwarrend. Ben bang dat deze reeks ook geen lange tijd stand zal houden.
Donald Duck
Member
 
Berichten: 954
Geregistreerd: do jan 11, 2007 11:36 am

Berichtdoor Rockerduck » za sep 27, 2008 9:20 pm

Hmm... Niemand dwingt je toch de boekjes te kopen? Mensen die klagen over de hoeveelheid uitgaven, omdat ze hun verzameling niet meer bij kunnen houden, kan ik moeilijk serieus nemen. Als je het teveel vind, moet je het niet allemaal willen kopen. Je moet gewoon kopen wat je graag wilt lezen, en de rest laat je lekker in de winkel liggen...
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Big Bad Wolf » zo sep 28, 2008 10:40 am

Ben het met Rockerduck eens dat je moet kopen wat je wilt lezen/bewaren. Kun je het niet allemaal bekostigen? Koop het dan niet nieuw. Verwacht overigens ook niet dat deze nieuwe reeks een lang leven tegemoet ziet. Er is eerder een poging gedaan om een woudloperserie te laten verschijnen en dat is ook niet gelukt.
Daarnaast vind ik de uitvoering slecht. Door het te zware omslagkarton zal deze uitgave binnen de korste keren uit elkaar liggen. Waarom ze niet gewoon hetzelfde karton hebben genomen als voor de pockets is me een raadsel. Die kwaliteit is een stuk beter.
Avatar gebruiker
Big Bad Wolf
Member
 
Berichten: 535
Geregistreerd: vr okt 26, 2007 12:30 am

Berichtdoor DD » zo sep 28, 2008 7:16 pm

Ik zeg niet dat ik het niet kan bekostigen of dat het niet leuk is om te lezen. Maar het is zo verwarrend. Ik vergeet soms wat voor series er allemaal zijn etc etc.

Maar ik lees ze allemaal graag ;). Als er maar strips in zitten. Daarom ben ik bijv. ook wel van plan om de junior gewoon te kpen. Maar ik zal nooit een suducki kopen omdat er geen strips in zitten.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Big Bad Wolf » ma sep 29, 2008 8:54 am

Ik lees ze ook allemaal graag, vandaar dat ik wel probeer alles bij te houden. Maar het wordt wel steeds moeilijker om er niet eentje te vergeten. Ik heb er nog aan getwijfeld of ik de Suduku wel zou kopen, maar heb het toch maar gedaan.
Ben de laatste tijd wel een aantal titels gaan overslaan (Winnie de Pooh, Fairies, Prinsessen, Cars, etc.). Hoewel ook deze deels strips bevatten zit er toch wel een grens aan wat nog leuk is ten opzichte van de kosten.
Avatar gebruiker
Big Bad Wolf
Member
 
Berichten: 535
Geregistreerd: vr okt 26, 2007 12:30 am

Berichtdoor DD » ma sep 29, 2008 7:22 pm

Big Bad Wolf schreef:Ben de laatste tijd wel een aantal titels gaan overslaan (Winnie de Pooh, Fairies, Prinsessen, Cars, etc.). Hoewel ook deze deels strips bevatten zit er toch wel een grens aan wat nog leuk is ten opzichte van de kosten.

Koop je ook sat soort bladen? Die hebbem toch helemaal niks met Donald Duck temaken, daar komen toch geen strips van DD in voor neem ik aan? Of ben jij een Disneyverzamelaar? (ben zelf namelijk alleen een DD verzamelaar).
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Rockerduck » di sep 30, 2008 3:24 pm

Vergeten wat er allemaal verschijnt? Het is toch gewoon een kwestie van één keer in de week bij de boekhandelaar/sigarenboer/supermarkt binnen te stappen om te kijken of er nog wat nieuws is?
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor DD » di sep 30, 2008 7:55 pm

Dat is ook wat ik jullie wil vragen. Naar wat voor een winkel gaan jullie in godsnaam dat jullie vanalles vinden wat verschijnt. In alle boekwinkels in mijn buurt zijn alleen de tijdschriften en de pockets te vinden.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Big Bad Wolf » di sep 30, 2008 8:50 pm

DD schreef:[Of ben jij een Disneyverzamelaar? (ben zelf namelijk alleen een DD verzamelaar).

Naast een (redelijk grote) collectie Disney strips (niet alleen Nederlandstalig) bestaat mijn verzameling ook uit een flinke hoeveelheid gewone strips. Ik ben dus niet specifiek alleen Disney of Donald Duck-verzamelaar. Mijn collectie omvat nu ca. 50.000 items.
Avatar gebruiker
Big Bad Wolf
Member
 
Berichten: 535
Geregistreerd: vr okt 26, 2007 12:30 am

Berichtdoor Big Bad Wolf » di sep 30, 2008 8:51 pm

Rockerduck schreef:Vergeten wat er allemaal verschijnt? Het is toch gewoon een kwestie van één keer in de week bij de boekhandelaar/sigarenboer/supermarkt binnen te stappen om te kijken of er nog wat nieuws is?

Dan moet je toevallig wel elke week eraan denken. En niet alle uitgave zijn tegenwoordig meer overal te vinden. Ik merk dat het steeds vaker voorkomt dat er geselecteerd wordt door het verkooppunt.
Avatar gebruiker
Big Bad Wolf
Member
 
Berichten: 535
Geregistreerd: vr okt 26, 2007 12:30 am

Berichtdoor Big Bad Wolf » di sep 30, 2008 8:52 pm

DD schreef:Dat is ook wat ik jullie wil vragen. Naar wat voor een winkel gaan jullie in godsnaam dat jullie vanalles vinden wat verschijnt. In alle boekwinkels in mijn buurt zijn alleen de tijdschriften en de pockets te vinden.

Wordt het misschien toch tijd om te verhuizen... ;o)
Behalve de speciale uitgaven (zoals laatst de Televizier) lukt het me aardig bij te blijven. Als ik al iets vergeet te kopen, dan is het eerder omdat ik denk dat ik het al gekocht heb en vergeet te controleren of dat ook zo is.
Avatar gebruiker
Big Bad Wolf
Member
 
Berichten: 535
Geregistreerd: vr okt 26, 2007 12:30 am

Berichtdoor DD » di okt 07, 2008 8:40 pm

Big Bad Wolf schreef:Daarnaast vind ik de uitvoering slecht. Door het te zware omslagkarton zal deze uitgave binnen de korste keren uit elkaar liggen. Waarom ze niet gewoon hetzelfde karton hebben genomen als voor de pockets is me een raadsel. Die kwaliteit is een stuk beter.

Je hebt gelijk. Ik heb het gosteren gekocht bij Bruna. En ik moe je vertellen. De achterkanten van de boekjes waren in de rekken van Bruna al beschadigd! Met moeite heb ik een onaangetaste kunnen vinden.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor DD » wo nov 19, 2008 11:24 pm

Ik heb vandaag nummer 2 gekocht. Een opluchting dat de serie niet al na 1 nummer is gestopt net als het K, K en K blad van 11 jaar geleden:p
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Big Bad Wolf » zo nov 23, 2008 7:04 pm

Op zich leuk dat de serie doorloopt, alleen hoop ik wel dat ze voor het volgende nummer de uitvoering zodanig aanpassen dat het ook leesbaar wordt zonder het boekje te slopen.
Avatar gebruiker
Big Bad Wolf
Member
 
Berichten: 535
Geregistreerd: vr okt 26, 2007 12:30 am

Volgende

Keer terug naar Albums en boeken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten