Dubbelpocket extra 8

Re: Dubbelpocket extra 8

Berichtdoor Little Helper » do feb 14, 2013 7:14 pm

BibiTotoLover schreef:Ik heb hem verkocht.. blijft nog wel fftjes in de seal, want heb nog zat andere pockets die ik eerst nog wil lezen.
De voorkant ziet er toch niet zo heel kaal blauw uit, er zitten zilveren glitter sterretjes op. ;)



Je bedoelt zeker gekocht? En ik ben een beetje nieuwsgierig, ik probeer geen privacy te schenden, maar... Heb je het heel erg druk ofzo? Veel van jouw posts zeggen dingen zoals: "Die heb ik ook, moet hem wel nog lezen", en deze blijft ook nog lang in de verpakking. Terwijl je maar 38 pockets hebt (no offense). Heb je soms nog een heleboel ander duck-materiaal,, waardoor je niet aan de nieuwere dingen toekomt?
Fan of Gottfredson, Taliaferro, Barks, Gulbransson,
Avatar gebruiker
Little Helper
Member
 
Berichten: 74
Geregistreerd: za jan 26, 2013 3:27 am
Woonplaats: Gyro Gearloose's workshop

Re: Dubbelpocket extra 8

Berichtdoor Scrooge$ » do feb 14, 2013 7:54 pm

Ik denk dat Bibitolover niet de enigste is die nog veel moet lezen, ik heb zelf ook maar 40 pockets en moet er 4 nog lezen en er zijn nog andere disney uitgaven.
Scrooge$
Member
 
Berichten: 336
Geregistreerd: vr dec 07, 2012 11:36 pm

Re: Dubbelpocket extra 8

Berichtdoor BibiTotoLover » do feb 14, 2013 8:59 pm

Little Helper schreef:
BibiTotoLover schreef:Ik heb hem verkocht.. blijft nog wel fftjes in de seal, want heb nog zat andere pockets die ik eerst nog wil lezen.
De voorkant ziet er toch niet zo heel kaal blauw uit, er zitten zilveren glitter sterretjes op. ;)



Je bedoelt zeker gekocht? En ik ben een beetje nieuwsgierig, ik probeer geen privacy te schenden, maar... Heb je het heel erg druk ofzo? Veel van jouw posts zeggen dingen zoals: "Die heb ik ook, moet hem wel nog lezen", en deze blijft ook nog lang in de verpakking. Terwijl je maar 38 pockets hebt (no offense). Heb je soms nog een heleboel ander duck-materiaal,, waardoor je niet aan de nieuwere dingen toekomt?


(ik bedoelde inderdaad gekocht, ja :P )
Hi, dat geeft niets hoor, mij mag je altijd iets vragen, tweede is of ik er antwoord op geef. ;)
Ik ben sinds 2011 pas echt de Pockets gaan sparen, dat ging toen ineens best wel snel, maar de meeste zitten dus nog in seal, heb er misschien iets van 10 gelezen ofzo iets. Daarnaast moet ik zelfs nog paar Duckies van vorig jaar(!!) lezen, dus er liggen al 8 uitgaves van dit jaar die ook nog op hun beurt moeten wachten. :P
Daarbij komen ook nog de albums.. Op zich leest het natuurlijk wel snel weg, maar ben een boekenfanaat, dus leen daarnaast ook nog meestal wel elke 2 weken een boek bij de bieb, dus qua leesvoer is het af en toe een beetje druk, haha! ;)
:D
Pockets:139 // DubbelPockets:18 // ThemaPockets:14
Avatar gebruiker
BibiTotoLover
Donald Duck Pockets Teller: 186
Member
 
Berichten: 764
Geregistreerd: vr dec 14, 2012 5:04 pm
Woonplaats: Duckstad.

Vorige

Keer terug naar Pockets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten