pocket 159: De nacht van de weerwolven!!!

Berichtdoor mcDuck King » do apr 30, 2009 3:03 pm

Hier kan je alles kwijt over pocket 159...

Zelf vond ik het een goede pocket, met het verhaal:" De miljoenen van Marco Polo.'
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » vr mei 01, 2009 3:54 pm

Alleen vind ik die Dubbelduck niks. Ik hoop niet dat dat een gewoonte wordt. Die Miljoenen van Marco Polo bracht het nievau wel weer omhoog.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Rockerduck » vr mei 01, 2009 8:03 pm

Duckfan van Down Under schreef:Alleen vind ik die Dubbelduck niks.

Volgens Inducks is van 'Dubbelduck' het eerste deel gepubliceerd in Pocket 157, het derde deel in Pocket 158 en het vierde deel in Pocket 159. Klopt dit? Waar is deel 2 dan gebleven?

http://coa.inducks.org/story.php?c=I+TL+2735-1P

Dit keer kan de redactie het niet op het buitenland schuiven, want daar zijn alle delen wel in de juiste volgorde gepubliceerd.
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor mcDuck King » wo mei 06, 2009 9:06 am

Rockerduck schreef:
Duckfan van Down Under schreef:Alleen vind ik die Dubbelduck niks.

Volgens Inducks is van 'Dubbelduck' het eerste deel gepubliceerd in Pocket 157, het derde deel in Pocket 158 en het vierde deel in Pocket 159. Klopt dit? Waar is deel 2 dan gebleven?

http://coa.inducks.org/story.php?c=I+TL+2735-1P

Dit keer kan de redactie het niet op het buitenland schuiven, want daar zijn alle delen wel in de juiste volgorde gepubliceerd.

Ja, ik wist het ook al... Die DubbelDuck vind ik ook niks, echt geen bal aan. Maarf je merkte wel , toen ik nog niet wist dat deel 2 van DubbelDuck is overgeslagen, dat het niet aansloot 1 naar 3, er klopte iets niet.
Maar toch vond ik het beste en mooist getekende verhaal... De miljoenen van Marco Polo.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor huugduck » wo mei 06, 2009 8:48 pm

Als het klopt wat Rockerduck zegt dan sluiten 1 en 3 op elkaar aan dus dan heb je geen twee nodig.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Rockerduck » do mei 07, 2009 2:11 am

huugduck schreef:Als het klopt wat Rockerduck zegt dan sluiten 1 en 3 op elkaar aan dus dan heb je geen twee nodig.

Nee, mcDuck King zegt juist dat hij tijdens het lezen merkte dat de delen niet op elkaar aansloten. Nu weet hij waarom.
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor huugduck » do mei 07, 2009 9:59 am

Ik vond dat ze wel op elkaar aan sluiten. Dus deel twee vond ik niet nodig.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor mcDuck King » za mei 09, 2009 7:09 am

Rockerduck schreef:
huugduck schreef:Als het klopt wat Rockerduck zegt dan sluiten 1 en 3 op elkaar aan dus dan heb je geen twee nodig.

Nee, mcDuck King zegt juist dat hij tijdens het lezen merkte dat de delen niet op elkaar aansloten. Nu weet hij waarom.

Eh, ik had al gezegd dat ik het ontdekt had door Inducks, maar in dit onderwerp komen we gelukkig meer erover te weten...
Toen ik het nog niet wist sloot het wel aan, maar die man in deel 4, hoort denk ook in deel 2 te zitten, zulke kleine dingetjes maken nou verschil, en dan spontaan zeggen B-Black is schuldig?
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm


Keer terug naar Pockets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten