Zomer actie 2009

Berichtdoor DuckBoy » do mei 07, 2009 5:20 pm

In week 20 worden weer 9 oude pockets herdrukt,
welke nummer willen jullie weer terug zien?
DuckBoy
Member
 
Berichten: 792
Geregistreerd: vr mei 01, 2009 12:39 pm
Woonplaats: kantens (groningen)

Berichtdoor huugduck » do mei 07, 2009 7:28 pm

Dat is goed nieuws ik wil 2 tot te met 10 want die heb ik niet.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor mcDuck King » vr mei 08, 2009 8:49 pm

http://www.donaldduckweb.nl/komendestrips/
1e Hier heb je het van!
2e en ik vind dit een on-nodig onderwerp
3e 130/ en lager 133/ en hoger.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Big Bad Wolf » za mei 09, 2009 10:08 pm

mcDuck King schreef:2e en ik vind dit een on-nodig onderwerp

Laten we het even niet over onnodige onderwerpen hebben. Het valt me op dat sinds enige tijd er nieuwe leden zijn die niet helemaal begrijpen wat de functie van een forum is. Zij zijn namelijk meesters in het vervuilen van het forum met onnodige opmerkingen... ;o)

Voor degenen die het betreft: een forum is iets anders dan MSN of vergelijkbare toepassingen. Doe bedoeling van een forum is informatie delen met anderen.

Dat dit een onnodig onderwerp is valt te betwijfelen. Voor deze actie zal het niet uitmaken welke nummers de ‘verzamelaars’ graag herdrukt willen zien, maar mogelijk voor toekomstige acties kan het een beetje helpen.
Avatar gebruiker
Big Bad Wolf
Member
 
Berichten: 535
Geregistreerd: vr okt 26, 2007 12:30 am

Berichtdoor DuckBoy » zo mei 10, 2009 10:43 am

Laten we het even niet over onnodige onderwerpen hebben. Het valt me op dat sinds enige tijd er nieuwe leden zijn die niet helemaal begrijpen wat de functie van een forum is. Zij zijn namelijk meesters in het vervuilen van het forum met onnodige opmerkingen... ;o)

Voor degenen die het betreft: een forum is iets anders dan MSN of vergelijkbare toepassingen. Doe bedoeling van een forum is informatie delen met anderen.

bedoel je mij hiermee?
DuckBoy
Member
 
Berichten: 792
Geregistreerd: vr mei 01, 2009 12:39 pm
Woonplaats: kantens (groningen)

Berichtdoor mcDuck King » zo mei 10, 2009 1:32 pm

DuckBoy schreef:Laten we het even niet over onnodige onderwerpen hebben. Het valt me op dat sinds enige tijd er nieuwe leden zijn die niet helemaal begrijpen wat de functie van een forum is. Zij zijn namelijk meesters in het vervuilen van het forum met onnodige opmerkingen... ;o)

Voor degenen die het betreft: een forum is iets anders dan MSN of vergelijkbare toepassingen. Doe bedoeling van een forum is informatie delen met anderen.

bedoel je mij hiermee?

Duckboy, je moet natuurlijk eerst wel op citeren klikken, en dan moet je onder quote gaan typen!
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm


Keer terug naar Pockets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten