Pocket 165

Berichtdoor Kwekje » di okt 06, 2009 2:21 am

Duckfan van Down Under schreef:TNT: Treaters of Non-Human Treats. Betekenis: Onderhouders van Non-Menselijke Wezens.

Owh " Onderhouders van Non-Menselijke Wezens" da's volgens mij écht wat voor jou :D
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Re: Pocket 165

Berichtdoor DD » vr jun 07, 2013 9:54 pm

Dit verhaal begint ontzettend leuk. Maar het einde is ontzettend abrupt en teleurstellend. En ik snap ook nog eens helemaal niks van het laatste plaatje. Kan iemand mij dat uitleggen?
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re:

Berichtdoor Michiel Q » za jun 08, 2013 12:42 am

Duckfan van Down Under schreef:TNT: Treaters of Non-Human Treats. Betekenis: Onderhouders van Non-Menselijke Wezens.

Dat tweetalig onderwijs is een flop. :lol: TNT staat voor "Tamers of Non-Human Threats", d.w.z. Bedwingers van Niet-Menselijke Bedreigingen. Een "treat" is een traktatie.
*) Hypercritical Inquiring Seeker into Tales of Old and Rumors of Yore, as well as Noser-outer of Unprovable Tommyrot!
Avatar gebruiker
Michiel Q
Great H.I.S.T.O.R.Y.N.U.T.*
Member
 
Berichten: 767
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 3:37 pm

Re: Pocket 165

Berichtdoor Ralph » di aug 20, 2013 1:14 pm

Is het nooit iemand opgevallen dat Katriens ouders uit het filmpje 'Donald's Diary' een korte verschijning in het hoofdverhaal maken? Ze staan op een foto in Katriens huis op plaatje 3.1. Opvallend dat deze serie (RWB) veel bijrollen geeft aan figuren die al lange tijd niet meer gebruikt zijn. Dat is ook wat de serie voor mij zo leuk maakt.
Avatar gebruiker
Ralph
Member
 
Berichten: 190
Geregistreerd: vr jul 05, 2013 2:56 pm

Vorige

Keer terug naar Pockets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten