Pocket 170

Berichtdoor Appie Aap » di feb 09, 2010 7:11 pm

Duckie Duck schreef:Het is toch ook afwisseling;), ze kunnen moeilijk elke maand hetzelfde plaatje eropzetten. Het lijkt mij juist wel leuk, ook omdat ik het een leuke verhaallijn vind.

Ik bedoelde meer dat ik het minder leuk vind als ik weet wat er al komt. ;)
Avatar gebruiker
Appie Aap
Liefhebber
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: zo nov 22, 2009 1:15 am
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor DiederikDuck_DDD » di feb 09, 2010 7:22 pm

oke
DiederikDuck_DDD
Member
 
Berichten: 204
Geregistreerd: do mei 21, 2009 10:37 pm
Woonplaats: Noord-Holland

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo feb 10, 2010 9:04 am

Ik denk ook eigenlijk niet dat de redactie dat doet. Tot dusver hebben ze reeksen steeds verderop in uitgaves geplaatst. Al worden de pockets overigens in het buitenland ingedeeld, dus zal dat wel weer over worden genomen.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor DuckBoy » do feb 11, 2010 9:18 pm

De pocket bevatte leuke frisse verhalen wat mij betreft :)
DuckBoy
Member
 
Berichten: 792
Geregistreerd: vr mei 01, 2009 12:39 pm
Woonplaats: kantens (groningen)

Berichtdoor Dubbelduck » vr feb 12, 2010 8:16 pm

DuckBoy schreef:De pocket bevatte leuke frisse verhalen wat mij betreft :)

Mee eens :).
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Appie Aap » vr feb 12, 2010 10:21 pm

Ik heb de pocket zo ongeveer uit. Het eerste verhaal vond ik nogal zwak, maar toch wel redelijk getekend. De Mickey-strip die erna volgde vond ik nogal saai, maar daarna begint een hele rits van goede verhalen. Het verhaal van Willie Wortel is misschien niet heel origineel, maar wel heel grappig uitgewerkt. De Superdonaldstrip is zowel spannend als luchtig, wat voor mij de beste strips zijn over deze superheld. De strip over de megamammoet erna vind ik heel leuk. Lekker tekenwerk en na alle spannende gebeurtenissen in de ijzige sneeuw volgt er een hartverwarmend einde.
De eerste strip met Inspecteur Zaaks die ik lees staat hier ook in. Ook om dit verhaal heb ik zo nu en dan echt gelachen (bijvoorbeeld wanneer hij en O'Hara over hele normale dingen praten terwijl ze een serieuze dief moeten arresteren) en ook het taalgebruik is erg grappig ('stop die takkeherrie' :lol:). Verder is de manier waarop Mickey in het verhaal wordt verwerkt ook goed gedaan. Ik vind Zaaks een erg leuk personage in dit verhaal. En natuurlijk kan Giorgio Cavazzano heel goed tekenen. :)
Ook de Zware Jongens in de strip erna waren wel leuk. De strip van Brigitta en Diederik (waarvoor ik de pocket kocht) stelt niet teleur. Sterker nog, het is een heel leuk en mooi getekend verhaal met een mooi romantisch einde. De laatste strip vind ik dan weer wat minder boeiend, maar had toch wel wat leuke momenten (zoals het zoeken waar de 'Bloemvallei' ligt :lol:).

Al met al een erg geslaagde en verfrissende pocket. Het tekenwerk varieert van strak tot redelijk druk, maar is aldoor van hoog niveau. Ook de afwisseling van personages is perfect: er is voor ieder wat wils (Dagobert, Mickey, Willie, Superdonald, Donald, Zaaks, de Zware Jongens, Brigitta en Diederik). Ik ben blij dat ik hem gekocht heb en kijk uit naar toekomstige pockets. :)
Avatar gebruiker
Appie Aap
Liefhebber
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: zo nov 22, 2009 1:15 am
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Rataplan » zo mei 08, 2011 2:10 am

Ik heb even een vraagje ik heb afgelopen week pocket 170 gekocht van iemand via marktplaats nou krijg ik hem thuis en blijkt het gewoon een misdruk te zijn hij is als het waren scheef gesneden dus de rand is ook gewoon wit in plaats van het plaatje aan de voorkant wat nog veel erger is is dat ik over de hele pocket ongeveer half kader mis van het verhaal! hebben meer mensen dit gehad?
alvast bedankt
Wie iets weet over het mijne
Gaat naar huis en ziet het zijne
Vind hij daar geen gebreken
Mag hij vrij over het mijne spreken
Rataplan
Member
 
Berichten: 81
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 2:12 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » zo mei 08, 2011 8:24 am

Rataplan schreef:Ik heb even een vraagje ik heb afgelopen week pocket 170 gekocht van iemand via marktplaats nou krijg ik hem thuis en blijkt het gewoon een misdruk te zijn hij is als het waren scheef gesneden dus de rand is ook gewoon wit in plaats van het plaatje aan de voorkant wat nog veel erger is is dat ik over de hele pocket ongeveer half kader mis van het verhaal! hebben meer mensen dit gehad?
alvast bedankt

nee. bij mij is hij gewoon heel. en toen die bij ons in de supermarkt lag ook.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Vorige

Keer terug naar Pockets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten