De beste verhalen uit Donald Duck Pockets (Tiptopic)

Berichtdoor Duckfan van Down Under » zo feb 06, 2011 7:21 pm

In pocket 2 staat een lang verhaal door Carlo Gentina (van de achterkanten van 2010), en dat verhaal zit het dichtste bij een Barks-avonturenverhaal wat ik ooit heb gezien. Dagobert wil weer op schattenjacht, en laat Donald en de neefjes een schat verstoppen. Dan laat hij Willie Wortel hun herinneringen wissen, zodat niemand weet waar het ligt, op 1 clou na.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Hidde » zo feb 06, 2011 8:59 pm

Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Bruno » zo feb 06, 2011 10:34 pm

Duckfan van Down Under schreef:In pocket 2 staat een lang verhaal door Carlo Gentina (van de achterkanten van 2010), en dat verhaal zit het dichtste bij een Barks-avonturenverhaal wat ik ooit heb gezien. Dagobert wil weer op schattenjacht, en laat Donald en de neefjes een schat verstoppen. Dan laat hij Willie Wortel hun herinneringen wissen, zodat niemand weet waar het ligt, op 1 clou na.

Ik ben je eeuwig dankbaar! Ik herinner me het verhaal maar ga hem met deze kennis nog een keer lezen en er extra van genieten!!
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Bruno » zo feb 06, 2011 10:48 pm

Bruno Kopsky schreef:
Duckfan van Down Under schreef:In pocket 2 staat een lang verhaal door Carlo Gentina (van de achterkanten van 2010), en dat verhaal zit het dichtste bij een Barks-avonturenverhaal wat ik ooit heb gezien. Dagobert wil weer op schattenjacht, en laat Donald en de neefjes een schat verstoppen. Dan laat hij Willie Wortel hun herinneringen wissen, zodat niemand weet waar het ligt, op 1 clou na.

Ik ben je eeuwig dankbaar! Ik herinner me het verhaal maar ga hem met deze kennis nog een keer lezen en er extra van genieten!!

En nogmaals bedankt! Ik heb 'm nu uit en ik was het totaal vergeten en het was echt geweldig! In tijden niet meer gehad!
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Duckfan van Down Under » ma feb 07, 2011 6:05 pm

Ik zei het toch: het dichtste bij een Barks avonturenverhaal dat ik ooit heb gelezen. Ik raad het iedereen aan! Ik raad iedereen trouwens ook aan om de vroege pockets te lezen (1-35). Er staan fantastische verhalen in. Hier een rij met de beste verhalen uit de vroege pockets.
Pocket 1:
Het al eerder genoemde verhaal over de 7 Duckwonderen.
Iedereen denkt dat Goofy gaat trouwen.
Pocket 2:
Het Gentina verhaal uit Pocket 2.
Pocket 8:
Een nostalgisch verhaal (voor mij). Donald vindt een nieuwe beschaving, en dat allemaal in een luie stoel!
Goofy laat een speeltje dat bij de Topolino zat, liggen bij de Grieken. Dit heeft gevolgen voor de toekomst... Amerika werd ontdekt in de 12e eeuw, en Mickey Mouse is bedacht door Picasso?
Een verhaal over ravioli en een notitie van Marlin en Zapotek.
Donald heeft bedacht dat schulden de oplossing is voor een geldtekort. Of zo ongeveer...
Pocket 9:
Donald en modelbouw... een slechte combinatie (vindt Katrien).
Zwarte Magica haalt alle kleuren weg. Nu moet Dagobert naar een andere dimensie om het kleur terug te halen.
Pocket 11:
Het verhaal zonder eind, een verwarrend meesterwerk.
Pocket 12:
Drukte in de pyramides, zoals de titel zegt.
De stad wordt overgroeid door planten!
Een fantasyverhaal, met een vervolg in Dubbelpocket 8.
Pocket 13:
Is de kalender een dag terug draaien wel zo'n goed idee? Met Tim, Dagobert's beste vriend.
Mickey en Goofy regelen een date voor Marlin op de universiteit, a la Back to the Future.
Pocket 32:
Een Donald Duck versie van "The Lost World".
Een toneelstuk.
Wat kun je wel niet doen als je de televisieprogramma's van morgen kunt kijken? Vooral het nieuws is interessant...
Zwarte Magica's familie komt langs. Dat belooft problemen...
Laatst bijgewerkt door Duckfan van Down Under op do feb 10, 2011 5:42 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Bruno » di feb 15, 2011 8:26 pm

Ik vond dit ook altijd wel een bijzonder verhaal:
http://coa.inducks.org/story.php?c=D+97131
Ik heb het gisteren opnieuw gelezen en het is elke keer even leuk!
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Bruno » di feb 15, 2011 8:27 pm

Bruno Kopsky schreef:Ik vond dit ook altijd wel een bijzonder verhaal:
http://coa.inducks.org/story.php?c=D+97131
Ik heb het gisteren opnieuw gelezen en het is elke keer even leuk!

http://coa.inducks.org/story.php?c=D+97131 Deze dus..
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Vorige

Keer terug naar Pockets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten