Pocket 177

Berichtdoor Kwekje » do aug 19, 2010 1:36 pm

En beste mede eenden, hoe ziet de front cover eruit ? ;)
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor Daniel73 » do aug 19, 2010 10:08 pm

Kwekje schreef:Ik vind Dubbelduck cool :D

Ik ook! (De persoon met dat profiel, om precies te zijn.)
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Dubbelduck » vr aug 20, 2010 12:00 pm

Kwekje schreef:En beste mede eenden, hoe ziet de front cover eruit ? ;)

Afbeelding

Nog even wat reacties:
-Het hoofdverhaal had een redelijk plot en goede tekeningen.
-Leuk dat Pluto een keer de hoofdrol krijgt in een pocketverhaal. Het plot was redelijk goed en de tekeningen ook (hoewel ik Fecchi's eenden mooier vind).
-Het Oma Duck verhaal was erg leuk en was ook goed getekend.
-Superdonald was ook goed zowel qua plot als qua tekeningen.
-Het achtste miljoen was zowel qua plot als qua tekeningen redelijk.
-Zaaks was wel weer leuk. Goed plot en ook goed getekend.
-Het zeven bladzijde korte verhaaltje dat daarop volgde, was wel grappig, maar redelijk getekend.
-Lowie & Brigitta had een leuk en goed plot. Ook de tekeningen van Stefano Intini waren niet slecht.
-Het laatste verhaal had ook een goed plot en was ook wel goed getekend.
Een gemiddelde van een 7,4. De pocket was niet heel veel beter dan de vorige, maar was wel beter. Hier nog even de lijst:
1. Pocket 172: 8,1
2. Pocket 171: 7,63
Pocket 174: 7,63
3. Pocket 175: 7,60
4. Pocket 170: 7,44
Pocket 177: 7,44
5. Pocket 173: 7,33
Pocket 176: 7,33
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za sep 11, 2010 8:49 pm

Ik heb hem wat later, maar uiteindelijk wel gekocht en hier volgt een korte review:
-Hoofdverhaal. Leuk gedaan, met eigelijk een soort van spoof op Twilight. In mijn opzicht beter dan de films (ongelooflijk saai) en de boeken (nooit gelezen, maar hoe kunnen ze een 10-pagina verhaal ooit verlengen tot 500 pagina's?)
-Pluto verhaal. Leuk, maar dit is zo'n verhaal waar Pluto slimmer is dan de gemiddelde Duckstadter of Mousedammer. Dat is een minpunt.
-Oma Duck verhaal. Niks bijzonders eigenlijk, maar wel leuk om Oma en Gijs aan een TV-programma te zien doen. Alleen... winnen de valsspelers nou?
-(Super)donald en Diederik. Leuk verhaal, maar waarom gaat Donald nou bij Diederik op bezoek? Hij moet zich wel heel erg verveeld hebben! Let op een van de boeven, hij heet Joran.
-Achtste miljoen. En de anachronismes worden erger en erger. Rock 'n roll en jukeboxen worden geintroduceerd, die hun respectievelijke intredens deden in 1951 en 1949. Dus, Dagobert verdient zijn 8e miljoen pas in de vroege jaren 50? Hoe is hij ooit aan een vol geldpakhuis gekomen in 60 jaar, als het hem diezelfde tijd duurde om 8 miljoen te krijgen? En is 60 jaar parkeerboetes nou echt 8 miljoen? Is dat niet wat TE uitgerekt?
-Zaaks. Normale kost, niks bijzonders.
-Korte Donald gag. Wel leuk.
-Lowie en Brigitta, altijd leuk! Lowie speelde vroeger blijkbaar in een band genaamd ZZ Flop
, met de andere bandleden genaamd Huey en Lewis. Dit verhaal was zeker de beste.
-En dan nog een Donald Duck, met een heel Genre Savvy Rockerduck. Helaas zou dit verhaal het einde betekenen van Dagobert die Donald uitbuit, omdat Donald nu beseft dat hij belangrijk is. Nou ja, dit was een heel leuke pocket.
Beter dan de rest. Op naar pocket 178 alweer!
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Vorige

Keer terug naar Pockets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten