Pocket 177

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za jul 24, 2010 4:33 pm

De inhoud is nu al bekend!
Pocket 365 in Denemarken is nu al bekend!
http://coa.inducks.org/issue.php?c=dk/JB++365
Er komt in:
-3 nieuwe Deense verhalen, 2 uit 2009, 1 uit 2010
-een Superdonald verhaal met Diederik en Tobber, door Enrico Faccini
-achtste miljoen
-een verhaal met Zaaks en Rock Kluister
-een kort Donald/Katrien verhaal
-Lowie en Brigitta
-Indiana Goofy door Massimo de Vita

Al met al lijkt dit een veel betere pocket te worden dan de vorige! Ik weet zeker dat hij stukken beter wordt dan 176. Alleen geen Dubbelduck deze keer.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Duckie Duck » za jul 24, 2010 5:22 pm

Duckfan van Down Under schreef:Al met al lijkt dit een veel betere pocket te worden dan de vorige! Ik weet zeker dat hij stukken beter wordt dan 176. Alleen geen Dubbelduck deze keer.

Jammer, er is toch nog 1 Dubbelduck verhaal niet in Nederland gepubliceerd? (en nog een paar korte van 4 pagina's..?)

Maar voor de rest lijkt het mij ook een leuke pocket!
Duckie Duck
Member
 
Berichten: 173
Geregistreerd: zo nov 22, 2009 5:05 pm

Berichtdoor Daniel73 » za jul 24, 2010 6:09 pm

Duckfan van Down Under schreef:-een Superdonald verhaal met Diederik en Tobber, door Enrico Faccini

Tobber! Hoera!
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Dubbelduck » za jul 24, 2010 6:12 pm

Duckfan van Down Under schreef:-3 nieuwe Deense verhalen, 2 uit 2009, 1 uit 2010

Die uit 2010 is eigenlijk slechts deels een Deens verhaal. Het is een I/D code, en staat verkeerd vermeld op Inducks. Overigens weet ik welk wie de auteurs van de verhalen zijn, maar ik weet niet of ik dat al zo vroeg wil vertellen.

Duckfan van Down Under schreef:-Indiana Goofy door Massimo de Vita

Staat ook fout op Inducks. Is in feite de volgende code. Dus geen Indiana Goofy verhaal, maar gewoon Donald Duck.

Duckfan van Down Under schreef:Al met al lijkt dit een veel betere pocket te worden dan de vorige! Ik weet zeker dat hij stukken beter wordt dan 176. Alleen geen Dubbelduck deze keer.

Het laatste vind ik jammer, het eerste niet.

Duckie Duck schreef:Jammer, er is toch nog 1 Dubbelduck verhaal niet in Nederland gepubliceerd? (en nog een paar korte van 4 pagina's..?)

Het eerste dat je zegt, is waar. Het verhaal Cacciatori e prede is nog niet in Nederland gepubliceerd. Het tweede wat je zegt, is niet waar. Er zijn geen korte van 4 pagina's. Misschien dat je verward bent omdat Cacciatori e prede in vier delen is? Het verhaal is echter niet 4 pagina's, maar 100.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Appie Aap » za jul 24, 2010 11:14 pm

Duckfan van Down Under schreef:-Lowie en Brigitta

Hoera, Brigitta in de pocket! :D Van Stefano Intini nog wel (hij heeft er maar 2 met haar gemaakt)! Naar dit verhaal ben ik altijd al beniewd geweest. Oh, je heb me zo blij gemaakt Duckfan! Bedankt! :D
Avatar gebruiker
Appie Aap
Liefhebber
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: zo nov 22, 2009 1:15 am
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Ridder ter Geit » zo jul 25, 2010 12:11 am

Door al die verhalen word ik heel nieuwsgierig naar Dubbelduck. Maar goed, om dat te volgen moet ik zeker een hele reeks oude pockets kopen?
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Sabrina Duck » do aug 12, 2010 10:05 am

Wanneer komt deze pocket uit?
Waarom is het zo moeilijk om in België aan Donald Duck Pockets te komen?!?!?...
Sabrina Duck
Member
 
Berichten: 24
Geregistreerd: di aug 25, 2009 6:36 pm

Berichtdoor Dubbelduck » do aug 12, 2010 10:09 am

Om precies te zijn: vandaag over een week.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Daniel73 » do aug 12, 2010 11:09 am

Dubbelduck schreef:Overigens weet ik welk wie de auteurs van de verhalen zijn, maar ik weet niet of ik dat al zo vroeg wil vertellen.

Waarom zou je dat niet zo vroeg willen vertellen? Moet je die informatie geheim houden of doe je uit jezelf zo geheimzinnig?
In beide gevallen had je wellicht beter niets kunnen zeggen. Nu is het van: "Ik weet iets, maar ik zeg het lekker niet." Beetje flauw.
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Dubbelduck » do aug 12, 2010 11:18 am

Daniel73 schreef:
Dubbelduck schreef:Overigens weet ik welk wie de auteurs van de verhalen zijn, maar ik weet niet of ik dat al zo vroeg wil vertellen.

Waarom zou je dat niet zo vroeg willen vertellen? Moet je die informatie geheim houden of doe je uit jezelf zo geheimzinnig?
In beide gevallen had je wellicht beter niets kunnen zeggen. Nu is het van: "Ik weet iets, maar ik zeg het lekker niet." Beetje flauw.

Oke, je hebt gelijk. Het hoofdverhaal is getekend door Flemming Andersen en geschreven door Laura en Mark Shaw. Het Mickey/Pluto verhaal is geschreven door Egmont redacteur Maya Åstrup en getekend door Massimo Fecchi.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor DD » do aug 12, 2010 11:49 am

Daniel73 schreef:
Dubbelduck schreef:Overigens weet ik welk wie de auteurs van de verhalen zijn, maar ik weet niet of ik dat al zo vroeg wil vertellen.

Waarom zou je dat niet zo vroeg willen vertellen? Moet je die informatie geheim houden of doe je uit jezelf zo geheimzinnig?
In beide gevallen had je wellicht beter niets kunnen zeggen. Nu is het van: "Ik weet iets, maar ik zeg het lekker niet." Beetje flauw.

Kom, kom. Je geeft deze jongen niet de vrijheid om zijn personage als Dubbelduck goed te spelen. :P
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Appie Aap » do aug 12, 2010 12:19 pm

Zie ook hier.

Ik ben blij dat Stefano Intini en Enrico Faccini er weer inzitten.
Avatar gebruiker
Appie Aap
Liefhebber
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: zo nov 22, 2009 1:15 am
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Dubbelduck » vr aug 13, 2010 12:44 pm

Weetje: in Finland is drie dagen geleden de nieuwste pocket gepubliceerd, nummer 368. Deze pocket is een soort mix tussen pocket 176 en 177. De inhoud bestaat uit de verhalen van pocket 176, behalve Willie Wortel en de remedie tegen de chaos en Boris Boef werkt aan zijn imago. Deze verhalen zijn 8 en 30 pagina's, dus 38 in totaal. En raad eens hoeveel bladzijden het hoofdverhaal van pocket 177 telt? Precies, 38 bladzijden. De Finnen hebben dus twee verhalen uit pocket 176 vervangen voor het hoofdverhaal van pocket 177.
Ik ben overigens blij dat het hoofdverhaal wat langer is. In de vorige drie pockets waren de hoofdverhalen allemaal 30 bladzijden. Maar de echte lange verhalen moeten nog komen. Het hoofdverhaal van dubbelpocket 39 is maar liefst 45 bladzijden. En de vierde episode van On The Road, waarvan ik vermoed dat die ook nog dit jaar wordt gepubliceerd, telt ook 45 pagina's.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Daniel73 » ma aug 16, 2010 1:44 pm

DD schreef:[over Dubbelduck] Kom, kom. Je geeft deze jongen niet de vrijheid om zijn personage als Dubbelduck goed te spelen. :P

Een geheim agent die zichzelf openbaar een geheim agent noemt? :lol:
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Kwekje » wo aug 18, 2010 9:46 pm

Ik vind Dubbelduck cool :D
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Volgende

Keer terug naar Pockets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten