Pockets in 2011

Berichtdoor Dubbelduck » di okt 26, 2010 8:11 pm

Het lijkt allemaal nog ver weg (dat is het ook), maar toch kan ik alvast wat vertellen over de pockets in 2011. Hiermee bedoel ik de gewone pocket reeks en de laatste Dubbelpocket van het jaar (nr. 43).
De volgende verhalen kun je in ieder geval verwachten:

-I TL 1668-B (Panaro/Scarpa, Del Conte)
-I TL 2658-1 (Casty/Gervasio)
-I TL 2728-2 (Savini/Dalla Santa)
-I TL 2795-3 (Macchetto/De Lorenzi)
-I TL 2815-1P (Bosco/Freccero, Urbano, D'Ippolito, Mazzarello)
-I TL 2834-1 (Bosco/Freccero)
-I TL 2841-1 (Bosco/Cavazzano)
-I/D 2009-010 (Casty/Ferrais)

Het Dubbelduck verhaal komt dit keer niet in verschillende pockets, maar in één pocket. De twee losse Dubbelduck verhalen dit dit jaar zijn verschenen (Hong Island en Segreti in bella mostra) kunnen we waarschijnlijk ook volgend jaar in de pockets verwachten.
Nog wat over de Egmont verhalen: er komt volgend jaar ook weer een frame verhaal (verhaal tussen andere pagina's in) net zoals we vorig jaar zagen in pocket 162. Dat verhaal was 12 bladzijden en was de combinatie Erickson/Andersen. Het frame verhaal van volgend jaar heeft dezelfde combinatie en hetzelfde aantal bladzijden. Of het verhaal van volgend jaar ter gelegenheid van iets speciaals is, weet ik niet.
Verder zien we volgend jaar ook nog de combinate Transgaard/Cavazzano en Laura & Mark Shaw/Andersen.
Waarschijnlijk zien we nog wel meer verhalen, het bovenstaande is slechts een deel.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » di okt 26, 2010 9:49 pm

Wat komt er van Mastanuono? Of iets met Boem Boem?
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Dubbelduck » wo okt 27, 2010 6:07 pm

Duckfan van Down Under schreef:Wat komt er van Mastanuono? Of iets met Boem Boem?

Kan ik nog niks over zeggen. Als ik meer weet, laat ik het weten.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Dubbelduck » ma nov 01, 2010 9:24 pm

Duckfan van Down Under schreef:Wat komt er van Mastanuono? Of iets met Boem Boem?

Ik heb goed nieuws voor je: niet volgend jaar, maar dit jaar verschijnt er nog iets van beide. In kerstpocket 180 komt zowel een verhaal van Boem Boem als van Mastanuono. En nee, het is niet hetzelfde verhaal.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Dubbelduck » ma nov 01, 2010 9:27 pm

Dubbelduck schreef:In kerstpocket 180 komt zowel een verhaal van Boem Boem als van Mastanuono. En nee, het is niet hetzelfde verhaal.

Sorry, het is wel hetzelfde verhaal. Het is een verhaal met Boem Boem in de hoofdrol en getekend door Mastanuono.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » di nov 02, 2010 7:15 pm

HOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Dat is de eerst ekeer sinds... pocket 106 ofzo? Toen spaarde ik zelfs nog niet eens pockets!
Nou ja, dan zal dat dit verhaal wel zijn:
https://coa.inducks.org/story.php?c=I+TL+2769-2 Hoe zou het heten? Ik gok op "Boemboem en de Kerstspa".
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Dubbelduck » za dec 11, 2010 8:04 pm

Dubbelduck schreef:[frame verhaal]Of het verhaal van volgend jaar ter gelegenheid van iets speciaals is, weet ik niet.

Ik weet het nog niet zeker, maar waarschijnlijk is het ter gelegenheid van het 60-jarig bestaan van de Jonge Woudlopers. In 1951 werd het Barks verhaal Operation St. Bernard gepubliceerd. Hierin maken de neefjes voor het eerst kennis met de Jonge Woudlopers.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Dubbelduck » ma dec 20, 2010 8:53 pm

Nog een klein beetje nieuws: voor volgend jaar staat ook I/D 2010-004 (Secchi/Pastrovicchio) gepland voor in de pockets. Er staat nog een derde I/D verhaal gepland. Deze staat echter niet op Inducks. Ik kan wel vertellen dat het geen kort verhaal is, de paginalengte is namelijk 60 bladzijden. Ik kan eveneens vertellen dat de scenaristen Pat & Carol McGreal zijn en dat de tekenaar Marco Gevasio is.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Dubbelduck » vr dec 31, 2010 2:17 pm

Dubbelduck schreef:
Dubbelduck schreef:[frame verhaal]Of het verhaal van volgend jaar ter gelegenheid van iets speciaals is, weet ik niet.

Ik weet het nog niet zeker, maar waarschijnlijk is het ter gelegenheid van het 60-jarig bestaan van de Jonge Woudlopers. In 1951 werd het Barks verhaal Operation St. Bernard gepubliceerd. Hierin maken de neefjes voor het eerst kennis met de Jonge Woudlopers.

Bevestiging: dit is nu zeker.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm


Keer terug naar Pockets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten