Pocket 182

Berichtdoor De Zwarte Schim » zo apr 17, 2011 2:35 pm

Ui schreef:
Dubbelduck schreef:Afijn, over drie weken verschijnt pocket 183 al weer. En dat wordt een erg leuke pocket, [...] maar ik ga nog niks bevestigen tot ongeveer een week voor de publicatiedatum. Ik hou wel van een beetje mysterie.

Dus zonder dat iemand het van je verlangt, houd je opzettelijk informatie voor jezelf? Wat is dan, wat dat betreft, je meerwaarde als je de mensen bijna even lang laat wachten als de uitgever?
Handige spion, als hij pas zijn informatie geeft als deze bijna in de krant staat! (huil huil) (snotter)

ben ik helemaal met je eens. een week van te voren staat het ook aangekondigd in de donald duck
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Dubbelduck » zo apr 17, 2011 2:53 pm

de zwarte schim schreef:
Ui schreef:
Dubbelduck schreef:Afijn, over drie weken verschijnt pocket 183 al weer. En dat wordt een erg leuke pocket, [...] maar ik ga nog niks bevestigen tot ongeveer een week voor de publicatiedatum. Ik hou wel van een beetje mysterie.

Dus zonder dat iemand het van je verlangt, houd je opzettelijk informatie voor jezelf? Wat is dan, wat dat betreft, je meerwaarde als je de mensen bijna even lang laat wachten als de uitgever?
Handige spion, als hij pas zijn informatie geeft als deze bijna in de krant staat! (huil huil) (snotter)

ben ik helemaal met je eens. een week van te voren staat het ook aangekondigd in de donald duck

Wat willen jullie dan? Dat ik al maanden van te voren aan ga kondigen wat er in de pockets kom? Dat ik nu al aankondig wat er pocket 189 komt? Trouwens, pocket 185 heb ik, twee dagen nadat pocket 184 is verschenen, aangekondigd. Niemand die daar nog op heeft gereageerd, heeft iemand het überhaupt al wel gelezen? (Topic: http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?t=1874)
Bovendien geeft een voorplaat altijd nog wat extra zekerheid. Op die manier weet ik zeker dat de informatie altijd klopt. Soms slaan ze ook nog wel eens een pocket over, die dan vervolgens in een dubbelpocket komt.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Ui » zo apr 17, 2011 3:15 pm

Dubbelduck schreef:Wat willen jullie dan? Dat ik al maanden van te voren aan ga kondigen wat er in de pockets kom? Dat ik nu al aankondig wat er pocket 189 komt?

Ja, waarom niet? Waarom zou je informatie achterhouden, als je toch van plan bent om deze te geven?

Dubbelduck schreef:Trouwens, pocket 185 heb ik, twee dagen nadat pocket 184 is verschenen, aangekondigd. Niemand die daar nog op heeft gereageerd, heeft iemand het überhaupt al wel gelezen? (Topic: http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?t=1874)

Volgens de forumsoftware is die pagina 84 keer opgevraagd. Dus er zullen vast meerdere mensen naar gekeken hebben. (snik)

Dubbelduck schreef:Bovendien geeft een voorplaat altijd nog wat extra zekerheid.

Oke, maar dan gaat het om informatie die ook jij niet hebt.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Dubbelduck » zo apr 17, 2011 3:45 pm

Ui schreef:
Dubbelduck schreef:Wat willen jullie dan? Dat ik al maanden van te voren aan ga kondigen wat er in de pockets kom? Dat ik nu al aankondig wat er pocket 189 komt?

Ja, waarom niet? Waarom zou je informatie achterhouden, als je toch van plan bent om deze te geven?

Oke, mij best. Ik verwijs je graag door naar het topic Komende pockets.

Ui schreef:
Dubbelduck schreef:Bovendien geeft een voorplaat altijd nog wat extra zekerheid.

Oke, maar dan gaat het om informatie die ook jij niet hebt.

Voorplaten heb ik niet, nee. Maar ze worden wel eens voor publicatie geplaatst op een website of in een weekblad.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Jacob McDuck » zo apr 17, 2011 4:24 pm

Bruno Kopsky schreef:
Kwekje schreef::) Ja wat dat betreft klopt de uitspraak : "ceterum censeo Carthaginem delendam esse"

Ik vind alle Duck verhalen intrigerend maar al die chaos met Kerstmannetjes en Sinterklaasjes ..... :/

Je weet in Oktober al wat er in de eerstkomende 2 Pockets komt te staan....

Vroeger was het nog om te doen met 1 Sint/Kerst Pocket, maar nu zijn het er sowieso 2 stuks Kerst alleen al...

Trouwens in Pocket-reeks Serie 2 , die eindigde bij deel 53 en waarvan de ene bladzij in kleur en de andere zonder kleur was, stonden er naar mijn weten niet zoveel "Kerstverhalen".


Wel is een feit dat sommige Kerstverhalen wél grandioos goed blijven, zoals "Kerstfeest In Krotdorp". BV deel 23 (DD als Kerstman) BV 35 (DD als Weldoener) en uiteraard Pocket 22 van Serie 3 (Kerstfeest In Duckstad) :)

Maar ja, Kerstmis betekent meer voor mensen uit het buitenland dan voor ons, waarschijnlijk omdat wij ook al Sinterklaas hebben. Hetzelfde is het met kerstliedjes. Die zijn mateloos populair in Amerika, maar hier willen muzikanten normaal gesproken niets te maken hebben met kerstliedjes. Op een aantal na.

Ja de meeste Sinterklaas en Kerstverhalen zijn wel leuk maar overal wordt je ermee vol GESPAMT (Ja, dat is een woord.)
@#$%&! I'll Buy this whole town and trow you all out on your collective ear!
Jacob McDuck
Member
 
Berichten: 35
Geregistreerd: di apr 12, 2011 9:22 pm
Woonplaats: Haarlem

Berichtdoor Duckfan van Down Under » zo apr 17, 2011 9:13 pm

Kwekje schreef:Wel is een feit dat sommige Kerstverhalen wél grandioos goed blijven, zoals "Kerstfeest In Krotdorp". BV deel 23 (DD als Kerstman) BV 35 (DD als Weldoener) en uiteraard Pocket 22 van Serie 3 (Kerstfeest In Duckstad) :)

Ik vind pocket 22 anders toch echt een domper.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Vorige

Keer terug naar Pockets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten