Pocket 182

Berichtdoor Kwekje » zo jan 30, 2011 12:21 pm

Heeft er iemand de mogelijkheid om de voorkant van DD Pocket 182 in te scannen en te plaatsen hier net zoals ik dat altijd doe ?

De mijne zit ingepakt en is bedekt met dat kaartspel.

Trouwens wel een vreemd kaartspel...

Ik weet niet wélk kaartspel je ermee kan spelen, maar misschien iemand anders wel ?


Groetjes van Kwekkemans ;)
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor duckpower » zo jan 30, 2011 12:32 pm

Van bol.com:
Afbeelding
Het is een gewoon kaartspel voor brigde, canasta enz.
What Mouse? It all started with a Duck!
duckpower
Member
 
Berichten: 248
Geregistreerd: zo okt 17, 2010 8:05 am
Woonplaats: Het Duckstad van 2020

Berichtdoor De Zwarte Schim » zo jan 30, 2011 3:20 pm

Donald Duck schreef:De dubbelpockets blijven waarschijnlijk wel op 7,45. Vorig jaar zijn deze nog omhoog gegaan van 6,95 naar 7,45. Een dubbelpocket voor 10 euro koopt niemand meer.

de dubbelpockets zijn al duurder geworden sinds hij in een nieuw jasje is gestoken. en dat was in 2007. daarvoor kostte hij ook al een tijdeje 7,45. dus zeg maar rond 2006 is de prijs gestegen. dus die doen ze nu ook wel weer omhoog
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » zo jan 30, 2011 3:33 pm

tevens heb ik een email naar sanoma gestuurd. ik heb gevraag waar het aan lag dat alles zo duur werd. ik heb ook een lijst gevraagd met andere prijsverhogingen van de donald duck uitgaven.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Kwekje » zo jan 30, 2011 6:29 pm

duckpower schreef:Van bol.com:
http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/9/0/8/0/1001004010930809.jpg
Het is een gewoon kaartspel voor brigde, canasta enz.

Thanx Duckpower :)

Ik kan er niets mee met de kaarten, kan niet bridgen en in een gewoon kaartspel zitten er 52 stuks + 2 jokers ;)

Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor duckpower » zo jan 30, 2011 6:42 pm

Dit is ook een gewoon kaartspel: het zit er in delen bij, de rest komt bij de volgende 3 pockets. (als het compleet is kan je ermee pokeren, pesten, kwartetten, ezelen en alles wat je maar niet kan bedenken :D)
What Mouse? It all started with a Duck!
duckpower
Member
 
Berichten: 248
Geregistreerd: zo okt 17, 2010 8:05 am
Woonplaats: Het Duckstad van 2020

Berichtdoor Kwekje » ma jan 31, 2011 2:15 am

duckpower schreef:Dit is ook een gewoon kaartspel: het zit er in delen bij, de rest komt bij de volgende 3 pockets. (als het compleet is kan je ermee pokeren, pesten, kwartetten, ezelen en alles wat je maar niet kan bedenken :D)

Oow :D Thanx :D Da's wel heel gaaf ;)

Ik hou wel van "duizenden" da's een soort rummikub achtig 'jokeren' :)

Leuk idee van Sanoma, alleen 1 nadeel dat je de voorplaat nu niet kan zien ;)

Ik laat ze altijd ingepakt zitten ;)


Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor Bruno » ma jan 31, 2011 2:45 pm

Ik vond het titelverhaal teleurstellend.. Of nee, gewoon ongelofelijk slecht.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Kwekje » ma jan 31, 2011 6:17 pm

Bruno Kopsky schreef:Ik vond het titelverhaal teleurstellend.. Of nee, gewoon ongelofelijk slecht.

Ik weet het niet want ik heb het niet gelezen ;) Maar mijn mening is dat al die Sinterklaas en Kerstverhalen wel wat minder mogen in het algemeen....
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » ma jan 31, 2011 6:48 pm

Kwekje schreef:
Bruno Kopsky schreef:Ik vond het titelverhaal teleurstellend.. Of nee, gewoon ongelofelijk slecht.

Ik weet het niet want ik heb het niet gelezen ;) Maar mijn mening is dat al die Sinterklaas en Kerstverhalen wel wat minder mogen in het algemeen....

hoe kom je daar in eens bij?
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Bruno » ma jan 31, 2011 6:54 pm

de zwarte schim schreef:
Kwekje schreef:
Bruno Kopsky schreef:Ik vond het titelverhaal teleurstellend.. Of nee, gewoon ongelofelijk slecht.

Ik weet het niet want ik heb het niet gelezen ;) Maar mijn mening is dat al die Sinterklaas en Kerstverhalen wel wat minder mogen in het algemeen....

hoe kom je daar in eens bij?

Hahahahaha. Beetje Cato stylo. http://nl.wikipedia.org/wiki/Ceterum_ce ... e_delendam
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Kwekje » ma jan 31, 2011 7:06 pm

:) Ja wat dat betreft klopt de uitspraak : "ceterum censeo Carthaginem delendam esse"

Ik vind alle Duck verhalen intrigerend maar al die chaos met Kerstmannetjes en Sinterklaasjes ..... :/

Je weet in Oktober al wat er in de eerstkomende 2 Pockets komt te staan....

Vroeger was het nog om te doen met 1 Sint/Kerst Pocket, maar nu zijn het er sowieso 2 stuks Kerst alleen al...

Trouwens in Pocket-reeks Serie 2 , die eindigde bij deel 53 en waarvan de ene bladzij in kleur en de andere zonder kleur was, stonden er naar mijn weten niet zoveel "Kerstverhalen".


Wel is een feit dat sommige Kerstverhalen wél grandioos goed blijven, zoals "Kerstfeest In Krotdorp". BV deel 23 (DD als Kerstman) BV 35 (DD als Weldoener) en uiteraard Pocket 22 van Serie 3 (Kerstfeest In Duckstad) :)
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor Bruno » ma jan 31, 2011 7:10 pm

Kwekje schreef::) Ja wat dat betreft klopt de uitspraak : "ceterum censeo Carthaginem delendam esse"

Ik vind alle Duck verhalen intrigerend maar al die chaos met Kerstmannetjes en Sinterklaasjes ..... :/

Je weet in Oktober al wat er in de eerstkomende 2 Pockets komt te staan....

Vroeger was het nog om te doen met 1 Sint/Kerst Pocket, maar nu zijn het er sowieso 2 stuks Kerst alleen al...

Trouwens in Pocket-reeks Serie 2 , die eindigde bij deel 53 en waarvan de ene bladzij in kleur en de andere zonder kleur was, stonden er naar mijn weten niet zoveel "Kerstverhalen".


Wel is een feit dat sommige Kerstverhalen wél grandioos goed blijven, zoals "Kerstfeest In Krotdorp". BV deel 23 (DD als Kerstman) BV 35 (DD als Weldoener) en uiteraard Pocket 22 van Serie 3 (Kerstfeest In Duckstad) :)

Maar ja, Kerstmis betekent meer voor mensen uit het buitenland dan voor ons, waarschijnlijk omdat wij ook al Sinterklaas hebben. Hetzelfde is het met kerstliedjes. Die zijn mateloos populair in Amerika, maar hier willen muzikanten normaal gesproken niets te maken hebben met kerstliedjes. Op een aantal na.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Dubbelduck » ma jan 31, 2011 7:19 pm

On topic aub. Discussies over drukkosten, kerst/sint verhalen en andere kunnen ergens anders worden gevoerd.

Bruno Kopsky schreef:Ik vond het titelverhaal teleurstellend.. Of nee, gewoon ongelofelijk slecht.

Het zou leuk zijn als daar wat argumenten voor aan te voeren zijn. Wat is er precies zo slecht aan?
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Bruno » ma jan 31, 2011 7:29 pm

Dubbelduck schreef:On topic aub. Discussies over drukkosten, kerst/sint verhalen en andere kunnen ergens anders worden gevoerd.

Bruno Kopsky schreef:Ik vond het titelverhaal teleurstellend.. Of nee, gewoon ongelofelijk slecht.

Het zou leuk zijn als daar wat argumenten voor aan te voeren zijn. Wat is er precies zo slecht aan?

Ja daar heb je gelijk in. Ik vind een duckverhaal slecht als het niets meer met Donald Duck te maken heeft en dat was hier vond ik het geval. Ik vond het smakeloos. Katrien was een soort agressieve bitch. Die 'modellen' doen alsof ze 'muurbloempjes' zijn om met een cruise mee te kunnen en daar gebruiken ze de 'nerds' als een soort slaven? Op pagina 38 heeft Katrien opeens een zweep waarmee ze een 'nerd' ramt? Ik bedoel HEB IK HIER EEN PUNT?
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

VorigeVolgende

Keer terug naar Pockets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten