Pocket 182

Berichtdoor Dubbelduck » ma jan 31, 2011 7:43 pm

Bruno Kopsky schreef:
Dubbelduck schreef:On topic aub. Discussies over drukkosten, kerst/sint verhalen en andere kunnen ergens anders worden gevoerd.

Bruno Kopsky schreef:Ik vond het titelverhaal teleurstellend.. Of nee, gewoon ongelofelijk slecht.

Het zou leuk zijn als daar wat argumenten voor aan te voeren zijn. Wat is er precies zo slecht aan?

Ja daar heb je gelijk in. Ik vind een duckverhaal slecht als het niets meer met Donald Duck te maken heeft en dat was hier vond ik het geval. Ik vond het smakeloos. Katrien was een soort agressieve bitch. Die 'modellen' doen alsof ze 'muurbloempjes' zijn om met een cruise mee te kunnen en daar gebruiken ze de 'nerds' als een soort slaven? Op pagina 38 heeft Katrien opeens een zweep waarmee ze een 'nerd' ramt? Ik bedoel HEB IK HIER EEN PUNT?

Je hebt wel een redelijk goed punt.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor kwuk duck » ma jan 31, 2011 8:43 pm

Bruno Kopsky schreef:
Dubbelduck schreef:On topic aub. Discussies over drukkosten, kerst/sint verhalen en andere kunnen ergens anders worden gevoerd.

Bruno Kopsky schreef:Ik vond het titelverhaal teleurstellend.. Of nee, gewoon ongelofelijk slecht.

Het zou leuk zijn als daar wat argumenten voor aan te voeren zijn. Wat is er precies zo slecht aan?

Ja daar heb je gelijk in. Ik vind een duckverhaal slecht als het niets meer met Donald Duck te maken heeft en dat was hier vond ik het geval. Ik vond het smakeloos. Katrien was een soort agressieve bitch. Die 'modellen' doen alsof ze 'muurbloempjes' zijn om met een cruise mee te kunnen en daar gebruiken ze de 'nerds' als een soort slaven? Op pagina 38 heeft Katrien opeens een zweep waarmee ze een 'nerd' ramt? Ik bedoel HEB IK HIER EEN PUNT?

En dan het onderwerp, alsof een 10 jarige en ik hierop zitten te wachten (sorry redactie)!
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Dubbelduck » ma jan 31, 2011 8:50 pm

kwuk duck schreef:
Bruno Kopsky schreef:
Dubbelduck schreef:On topic aub. Discussies over drukkosten, kerst/sint verhalen en andere kunnen ergens anders worden gevoerd.


Het zou leuk zijn als daar wat argumenten voor aan te voeren zijn. Wat is er precies zo slecht aan?

Ja daar heb je gelijk in. Ik vind een duckverhaal slecht als het niets meer met Donald Duck te maken heeft en dat was hier vond ik het geval. Ik vond het smakeloos. Katrien was een soort agressieve bitch. Die 'modellen' doen alsof ze 'muurbloempjes' zijn om met een cruise mee te kunnen en daar gebruiken ze de 'nerds' als een soort slaven? Op pagina 38 heeft Katrien opeens een zweep waarmee ze een 'nerd' ramt? Ik bedoel HEB IK HIER EEN PUNT?

En dan het onderwerp, alsof een 10 jarige en ik hierop zitten te wachten (sorry redactie)!

De redactie kan hier niks aan doen. De redactie kiest de verhalen zelf niet. De pockets zijn een co-productie, ze worden altijd ook ergens anders gepubliceerd.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » ma jan 31, 2011 9:23 pm

Bruno Kopsky schreef:Katrien was een soort agressieve bitch.

Neuh, normaal is ze erger. :/
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Kwekje » di feb 01, 2011 12:59 am

Duckfan van Down Under schreef:Neuh, normaal is ze erger. :/

:D Helemaal mee eens ! ;)

Katrien is echt de makkelijkste niet ;)

Wel altijd grappig is dat wanneer Donald én Guus iets willen doen met Katrien ze dan die vreselijk grappige streken gaan leveren :D

Donald 'versus' Guus ;)

Net zoals Donald 'versus' Bolderbast ook altijd enorm gaaf zijn ! :) :)
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor Bruno » di feb 01, 2011 1:38 am

Kwekje schreef:
Duckfan van Down Under schreef:Neuh, normaal is ze erger. :/

:D Helemaal mee eens ! ;)

Katrien is echt de makkelijkste niet ;)

Wel altijd grappig is dat wanneer Donald én Guus iets willen doen met Katrien ze dan die vreselijk grappige streken gaan leveren :D

Donald 'versus' Guus ;)

Net zoals Donald 'versus' Bolderbast ook altijd enorm gaaf zijn ! :) :)

Kwekje, je neigt wederom naar off topic, haha. Heb je het debiele verhaal wel al gelezen?
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Kwekje » di feb 01, 2011 2:10 am

Bruno Kopsky schreef:
Kwekje schreef:
Duckfan van Down Under schreef:Neuh, normaal is ze erger. :/

:D Helemaal mee eens ! ;)

Katrien is echt de makkelijkste niet ;)

Wel altijd grappig is dat wanneer Donald én Guus iets willen doen met Katrien ze dan die vreselijk grappige streken gaan leveren :D

Donald 'versus' Guus ;)

Net zoals Donald 'versus' Bolderbast ook altijd enorm gaaf zijn ! :) :)

Kwekje, je neigt wederom naar off topic, haha. Heb je het debiele verhaal wel al gelezen?

Oh haha ;) Sorry ;)


Ja, ik vond de opmerking van DVDU wel strak ;)

Nee ik heb het verhaal niet gelezen, maar da's volgens mij ook niet erg als ik het zo eens hoor ;)

Oh, ik lees de pockets / dubbelpockets bijna nooit. Ik laat ze altijd in origineel plastic zitten ;)
(Het tocht op de kamer en ik wil niet dat ze het koud krijgen of ziek worden ;) )


Geloof dat de laatste die niet in plastic zat (heb ik eraf gehaald) "De Lolbroek" was of "De Vliegende Vuilnis Emmers"

;)
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor Bruno » di feb 01, 2011 2:42 am

Kwekje schreef:Oh, ik lees de pockets / dubbelpockets bijna nooit. Ik laat ze altijd in origineel plastic zitten

En je huis staat helemaal vol met onuitgepakte ducks? Dan lijkt het meer op verzamelzucht dan op duckliefde toch?
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Kwekje » di feb 01, 2011 3:09 pm

Bruno Kopsky schreef:
Kwekje schreef:Oh, ik lees de pockets / dubbelpockets bijna nooit. Ik laat ze altijd in origineel plastic zitten

En je huis staat helemaal vol met onuitgepakte ducks? Dan lijkt het meer op verzamelzucht dan op duckliefde toch?

Nee hoor :) ik heb 2 kamers tot mijn beschikking die staan bomvol Duck, maar met het "ingesealed" laten zitten van de pockets bedoel ik alleen de laatste uitgaven vanaf circa 2007/2008. Duckverhalen heb ik --tig om te lezen ;)

Maar bv. Pocket 182, nee die heb ik dan niet gelezen dus wat dat betreft ben ik niet up to date ;)
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor Dubbelduck » vr feb 04, 2011 8:28 pm

Naast het jubileum van de Jonge Woudlopers, is deze pocket ook een beetje een valentijnspocket (Een cruise vol verrassingen, Het feest van de verliefden).
Afijn, over drie weken verschijnt pocket 183 al weer. En dat wordt een erg leuke pocket, want er staat een extra lang verhaal. Ik doe nog geen uitspraak over de inhoud, maar de titel luidt Spionnenjacht. Wellicht dat sommige van jullie dan al een vermoeden krijgen, maar ik ga nog niks bevestigen tot ongeveer een week voor de publicatiedatum. Ik hou wel van een beetje mysterie.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za feb 05, 2011 6:23 pm

Mijn intuitie zegt me dat dit verhaal het hoofdverhaal in Pocket 183 zal worden.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor duckpower » za feb 05, 2011 6:51 pm

Lijkt me leuk als dubbelduck een keer op de voorkant komt :D.
What Mouse? It all started with a Duck!
duckpower
Member
 
Berichten: 248
Geregistreerd: zo okt 17, 2010 8:05 am
Woonplaats: Het Duckstad van 2020

Berichtdoor De Zwarte Schim » zo feb 06, 2011 12:01 am

ik heb deze pocket trouwens gewonnen met de mail en win op www.donaldduck.nl, is wel een leuke pocket opzich. Tevens heb ik een email naar Sanoma uitgevers gestuurd met de prijsuitgaven.

Ik kreeg het volgende antwoord:

Alle kosten waaronder de drukkosten zijn inderdaad duurder geworden. Dit verrekenen wij in de verkoop- en abonnementsprijzen van onze producten. De pockets zijn 0,30 cent duurder geworden. De dubbelpockets en Big fun blijven gelijk met 2010. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet, Amanda LeeningaMarketing werf tijdschriften
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor DD » za apr 16, 2011 11:32 pm

Uit het verhaal "Liever Lui Dan Moe" blijkt trouwens dat Peter Big het neefje van de varken-burgemeester van Duckstad is.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Ui » zo apr 17, 2011 1:52 pm

Dubbelduck schreef:Afijn, over drie weken verschijnt pocket 183 al weer. En dat wordt een erg leuke pocket, [...] maar ik ga nog niks bevestigen tot ongeveer een week voor de publicatiedatum. Ik hou wel van een beetje mysterie.

Dus zonder dat iemand het van je verlangt, houd je opzettelijk informatie voor jezelf? Wat is dan, wat dat betreft, je meerwaarde als je de mensen bijna even lang laat wachten als de uitgever?
Handige spion, als hij pas zijn informatie geeft als deze bijna in de krant staat! (huil huil) (snotter)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Pockets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten