Pocket 192

Berichtdoor Duckie Duck » vr okt 28, 2011 8:03 pm

Dubbelduck of anderen hebben hier vast wel informatie over, maar ik kom alvast met de voorkant:

Afbeelding
Duckie Duck
Member
 
Berichten: 173
Geregistreerd: zo nov 22, 2009 5:05 pm

Berichtdoor snowmansion » vr okt 28, 2011 8:44 pm

Een kersteditie nu al? Het lijkt me dat ze tussen nu en 1.5/2 maanden nog wel een andere pocket kunnen releasen?

Ik vind de voorplaat in ieder geval geen kerst uitstralen. Een half/kwart kerstboom is het enige wat aan kerst doet denken. En deurwaarders komen niet langs met kerst! :) In ieder geval niet op een DD voorplaat voor kerst.
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » vr okt 28, 2011 9:58 pm

snowmansion schreef:Een kersteditie nu al? Het lijkt me dat ze tussen nu en 1.5/2 maanden nog wel een andere pocket kunnen releasen?

Ik vind de voorplaat in ieder geval geen kerst uitstralen. Een half/kwart kerstboom is het enige wat aan kerst doet denken. En deurwaarders komen niet langs met kerst! :) In ieder geval niet op een DD voorplaat voor kerst.

dat kan niet meer. dat zou krap tijd worden. 24 november verschijnt deze editie, en dan verschijnt pocket 193 op 22 december, dan zou de kerstpocket maar 4 dagen met kerst in de winkel kunnen liggen, en dan zouden ze hem er uit moeten halen omdat het geen kerst meer is.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor DD » za okt 29, 2011 1:16 am

Lijkt me een leuke pocket.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Duck » za okt 29, 2011 10:54 am

snowmansion schreef:Ik vind de voorplaat in ieder geval geen kerst uitstralen. Een half/kwart kerstboom is het enige wat aan kerst doet denken. En deurwaarders komen niet langs met kerst! :) In ieder geval niet op een DD voorplaat voor kerst.

Er ligt ook nog sneeuw op het vierkant waar Donald Duck pocket 192 in staat ;) .
DD schreef:Lijkt me een leuke pocket.

Mij ook,maar ik vindt de kerstpocet over het algemeen altijd leuk! =)
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Berichtdoor Dubbelduck » ma okt 31, 2011 8:35 pm

Pocket 192 verschijnt op 24 november. Dat is om precies te zijn donderdag over 3 weken.
De pocket is aan inhoud erg gevarieerd. Er zitten namelijk lange verhalen in, maar ook meerdere one-pagers. Dit is de inhoud:
-Kerst met hindernissen. Een lang, oud verhaal van Luciano Gatto. Het verhaal is niet alleen met eenden, maar ook komen er figuren uit de muiswereld.
-One-pager met Diederik
-Superdonald verhaal met de terugkeer van een personage uit pocket 145 en pocket 173
-Magica one-pager
-Drie-delige crossover Donald/Mickey van Tito Faraci. Het eerste deel heeft Donald in de hoofdrol, het tweede deel Mickey en het derde deel Mickey en Donald.
-Kort Dagobert verhaal met Brigitta en Rockerduck
-One-pager met Donald
-Mickey Mouse van Massimo de Vita. Het verhaal is een vervolg op Het raadsel van het verdwenen halssnoer uit pocket 2e reeks nummer 7. Tevens verscheen in dit verhaal Tante Linda voor het eerst. Zij zal in dit verhaal ook verschijnen.
-Donald verhaaltje uit 2007
-60 bladzijden Donnie Duck

Zoals ik al zei, is er veel variatie in deze pocket en is er voor elk wat wils. Een klassieker, one-pagers, Superdonald, een crossover, Brigitta en Rockerduck, de terugkeer van tante Linda en Donnie Duck. En niet te vergeten de kerstman natuurlijk.
Ik hoop dat ik jullie een beetje nieuwsgierig heb gemaakt naar deze pocket. Zelf ben ik in ieder geval wel benieuwd en ik denk dat het een heel leuke pocket gaat worden.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Dubbelduck » ma okt 31, 2011 8:35 pm

De Zwarte Schim schreef:
snowmansion schreef:Een kersteditie nu al? Het lijkt me dat ze tussen nu en 1.5/2 maanden nog wel een andere pocket kunnen releasen?

dat kan niet meer. dat zou krap tijd worden. 24 november verschijnt deze editie, en dan verschijnt pocket 193 op 22 december, dan zou de kerstpocket maar 4 dagen met kerst in de winkel kunnen liggen, en dan zouden ze hem er uit moeten halen omdat het geen kerst meer is.

Het is bovendien altijd al zo geweest. In week 41 verschijnt een pocket (in dit geval nummer 191) en pas 6 weken later (week 47) verschijnt de kerstpocket. Vervolgens krijgen we 4 weken later de laatste gewone pocket van het jaar, en dit jaar is het nummer 193. In de week daarna krijgen we nog een dubbelpocket, die verschijnt vaak in de laatste week van het jaar (tenzij het jaar 53 weken heeft).
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Duck » ma okt 31, 2011 9:45 pm

Mij lijkt het Donnie Duck verhaal erg leuk! =)
Ik hou wel van die Donnie verhalen!
Het zijn dacht ik toch verhalen uit de jeugd van Donald,toch??
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » ma okt 31, 2011 9:51 pm

Dubbelduck schreef:-Kerst met hindernissen. Een lang, oud verhaal van Luciano Gatto. Het verhaal is niet alleen met eenden, maar ook komen er figuren uit de muiswereld.

Volgens mij is het verhaal van de Kat dit verhaal:
http://coa.inducks.org/story.php?c=I+TL++200-AP
Verder wordt het volgens mij een leuke pocket. En is dat personage uit pocket 145 niet die tovenaar? Spannend!

Er zou een DubbelDuck kerstverhaal moeten komen. Jammer dat die er nog niet zijn. DubbelDuck zou dan met kerst opgeroepen worden voor een belangrijke missie, terwijl hij bij zijn neefjes wil zijn. En dan komt meer verhaal.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Dubbelduck » ma okt 31, 2011 10:55 pm

Duck schreef:Mij lijkt het Donnie Duck verhaal erg leuk! =)
Ik hou wel van die Donnie verhalen!
Het zijn dacht ik toch verhalen uit de jeugd van Donald,toch??

Ja, dat klopt. Donnie Duck is gewoon de jonge Donald.

Duckfan van Down Under schreef:
Dubbelduck schreef:-Kerst met hindernissen. Een lang, oud verhaal van Luciano Gatto. Het verhaal is niet alleen met eenden, maar ook komen er figuren uit de muiswereld.

Volgens mij is het verhaal van de Kat dit verhaal:
http://coa.inducks.org/story.php?c=I+TL++200-AP

Klopt, dat is het hoofdverhaal.

Duckfan van Down Under schreef:En is dat personage uit pocket 145 niet die tovenaar? Spannend!

Ja, dat klopt ook.

Duckfan van Down Under schreef:Er zou een DubbelDuck kerstverhaal moeten komen. Jammer dat die er nog niet zijn. DubbelDuck zou dan met kerst opgeroepen worden voor een belangrijke missie, terwijl hij bij zijn neefjes wil zijn. En dan komt meer verhaal.

Geen slecht idee eigenlijk.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Appie Aap » ma okt 31, 2011 10:57 pm

Hier staan de auteurs er ook bij:
http://www.lustiges-taschenbuch.de/lustiges-taschenbuch/ltb-weihnachten/ltb-weihnachten-details/ltbnr/17-3.html

Het verhaal met Rockerduck en Brigitta is waarschijnlijk "Notte silenziosa", waar ook Oom Dagobert, de Zware Jongens en Zwarte Magica in voorkomen.
https://coa.inducks.org/s.php?c=I+TL+2874-5
Dit is een tekstloos kerstverhaal van Roberto Gagnor en Enrico Faccini. Een aanrader!

De 5 delen van Donnie Duck zijn allemaal door andere tekenaars gemaakt, leuk om tekenstijlen te vergelijken. Deze pocket ga ik zeker kopen.
Avatar gebruiker
Appie Aap
Liefhebber
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: zo nov 22, 2009 1:15 am
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor De Zwarte Schim » ma okt 31, 2011 10:58 pm

Duck schreef:Mij lijkt het Donnie Duck verhaal erg leuk! =)
Ik hou wel van die Donnie verhalen!
Het zijn dacht ik toch verhalen uit de jeugd van Donald,toch??

klopt. wat dubbelduck zegt klopt niet helemaal, want hij verschijnt ook nog in de zomer en winterboeken van Donald Duck.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Dubbelduck » ma okt 31, 2011 11:09 pm

De Zwarte Schim schreef:
Duck schreef:Mij lijkt het Donnie Duck verhaal erg leuk! =)
Ik hou wel van die Donnie verhalen!
Het zijn dacht ik toch verhalen uit de jeugd van Donald,toch??

klopt. wat dubbelduck zegt klopt niet helemaal, want hij verschijnt ook nog in de zomer en winterboeken van Donald Duck.

Ik heb ook nooit gezegd dat hij niet in zomer- en winterboeken verschijnt. Ik zeg alleen dat Donnie Duck de jonge Donald Duck is en dat is ook zo.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » ma okt 31, 2011 11:35 pm

Dubbelduck schreef:
De Zwarte Schim schreef:
Duck schreef:Mij lijkt het Donnie Duck verhaal erg leuk! =)
Ik hou wel van die Donnie verhalen!
Het zijn dacht ik toch verhalen uit de jeugd van Donald,toch??

klopt. wat dubbelduck zegt klopt niet helemaal, want hij verschijnt ook nog in de zomer en winterboeken van Donald Duck.

Ik heb ook nooit gezegd dat hij niet in zomer- en winterboeken verschijnt. Ik zeg alleen dat Donnie Duck de jonge Donald Duck is en dat is ook zo.

je zei in een eerdere tweet: de terugkeer van tante Linda en Donnie Duck
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Dubbelduck » di nov 01, 2011 8:17 am

De Zwarte Schim schreef:
Dubbelduck schreef:
De Zwarte Schim schreef:klopt. wat dubbelduck zegt klopt niet helemaal, want hij verschijnt ook nog in de zomer en winterboeken van Donald Duck.

Ik heb ook nooit gezegd dat hij niet in zomer- en winterboeken verschijnt. Ik zeg alleen dat Donnie Duck de jonge Donald Duck is en dat is ook zo.

je zei in een eerdere tweet: de terugkeer van tante Linda en Donnie Duck

Maar de terugkeer sloeg alleen op tante Linda. Misschien is het zo wat duidelijker: de terugkeer van tante Linda en daarnaast een Donnie Duck verhaal. Ik had het alleen over de terugkeer van tante Linda, niet over de terugkeer van Donnie Duck.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Volgende

Keer terug naar Pockets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten

cron