Volgende nieuwe pocketreeks...

Volgende nieuwe pocketreeks...

Berichtdoor Big Bad Wolf » vr dec 07, 2012 8:56 pm

Vanuit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de Duitse LTB Enten-Edition net als de LTB Spezial (bij ons de themapockets) een Nederlandse navolger krijgt (of beter een vertaling). Alsof er nog niet genoeg zijn...
Wat volgt? Paaseditie, zomereditie, aparte kersteditie? Oh, en dan nog een Mickey Mouse pocket en een Premium pocket?

Je zou bijna het idee krijgen dat de Duck-redactie is overgenomen door Egmont. Straks krijgen we ook nog al dat rommelspeelgoed erbij.
Avatar gebruiker
Big Bad Wolf
Member
 
Berichten: 535
Geregistreerd: vr okt 26, 2007 12:30 am

Re: Volgende nieuwe pocketreeks...

Berichtdoor Meester Warbol » vr dec 07, 2012 10:37 pm

Wat een problemen toch allemaal weer! Gelukkig is Meester Warbol er om jullie te helpen met dit handige schema:

Pockets! Wat nu?
a) Je vindt pockets leuk -> Kopen!
b) Je vindt pockets niet leuk -> Niet kopen!

Voorbeeld: Big Bad Wolf heeft duidelijk geen zin in nieuwe pockets. Eén blik op het schema leert ons dat hij ze dan niet hoeft te kopen! Probleem opgelost. Het leven kan zo simpel zijn. Doe er je voordeel mee! :)
Avatar gebruiker
Meester Warbol
Schoolfrik
Member
 
Berichten: 100
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 10:20 pm

Re: Volgende nieuwe pocketreeks...

Berichtdoor Koen » za dec 08, 2012 11:53 am

Wat was die betrouwbare bron eigenlijk?
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Volgende nieuwe pocketreeks...

Berichtdoor DD » za dec 08, 2012 3:45 pm

Meester Warbol schreef:Wat een problemen toch allemaal weer! Gelukkig is Meester Warbol er om jullie te helpen met dit handige schema:

Pockets! Wat nu?
a) Je vindt pockets leuk -> Kopen!
b) Je vindt pockets niet leuk -> Niet kopen!

Voorbeeld: Big Bad Wolf heeft duidelijk geen zin in nieuwe pockets. Eén blik op het schema leert ons dat hij ze dan niet hoeft te kopen! Probleem opgelost. Het leven kan zo simpel zijn. Doe er je voordeel mee! :)

Ha! Ha! Ha! Inderdaad ja wat een gezeur hier zeg!
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: Volgende nieuwe pocketreeks...

Berichtdoor Ui » za dec 08, 2012 5:45 pm

Welk gezeur? Je hoeft maar te melden dat je het aantal verschillende pockets veel vindt worden, en je kan vervolgens de ene na de andere preek verwachten! De ware zeuren zijn degenen die zeuren dat een ander niet moet zeuren. O zo! (huil huil)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Volgende nieuwe pocketreeks...

Berichtdoor Scrooge$ » za dec 08, 2012 6:28 pm

nou, eigelijk zouden nieuwe series toch leuk zijn bijvoorbeeld een serie over schatzoekerverhalen of kerstverhalen bijvoorbeeld, die zou ik gelijk halen
Scrooge$
Member
 
Berichten: 336
Geregistreerd: vr dec 07, 2012 11:36 pm

Re: Volgende nieuwe pocketreeks...

Berichtdoor De Zwarte Schim » za dec 08, 2012 11:35 pm

De enige die hier zeurt is Warbol. Big bad wolf mag toch wel zijn mening geven? Hij heeft groot gelijk! In plaats dat ze inderdaad een keer minder uitgeven en de prijzen niet te snel verhogen! Ookal ben je niks verplicht te kopen. De consumenten die het gewoon voor de "fun" kopen valt het ook wel op dat deprijzen zo stijgen. Het wordt tijd dat Sanoma dat voelt. Waar zijn ze mee bezig in deze tijd?
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Re: Volgende nieuwe pocketreeks...

Berichtdoor Ridder ter Geit » zo dec 09, 2012 3:50 pm

Ik denk dat de reactie van meester Warbol iets te kort door de bocht is. Het klopt dat Big Bad Wolf uitgaves niet hoeft te kopen, maar hij heeft wel een idee over welke kant de productie van Disney strips in Nederland op gaat, die hij krijgt door deze producties. Zo uit hij zorg over bepaald speelgoed dat er in bepaalde landen bijzit, dat we dat in Nederland ook kunnen krijgen. Het gaat er Big Bad Wolf dus niet om of hij het hoeft te kopen of niet, maar hij kijkt naar het grotere plaatje, de kant die de Nederlandse productie zich op ontwikkeld. Dat kan natuurlijk uitstekend op dit forum besproken worden.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Re: Volgende nieuwe pocketreeks...

Berichtdoor Koen » za dec 15, 2012 5:13 pm

Scrooge$ schreef:nou, eigelijk zouden nieuwe series toch leuk zijn bijvoorbeeld een serie over schatzoekerverhalen of kerstverhalen bijvoorbeeld, die zou ik gelijk
halen


Als je daarnaast ook nog de ''normale'' uitgaves wilt kopen,wens ik je succes bij het proberen om niet blut te worden...
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Volgende nieuwe pocketreeks...

Berichtdoor Scrooge$ » za dec 15, 2012 10:10 pm

Koen schreef:
Scrooge$ schreef:nou, eigelijk zouden nieuwe series toch leuk zijn bijvoorbeeld een serie over schatzoekerverhalen of kerstverhalen bijvoorbeeld, die zou ik gelijk
halen


Als je daarnaast ook nog de ''normale'' uitgaves wilt kopen,wens ik je succes bij het proberen om niet blut te worden...


nee,nee, de normale uitgaves haal ik al lang niet meer altijd, alleen als het een interessante inhoud heeft.
Zou jij dan niet zulke speciale uitgaves halen? als ze er ooit zouden komen(wat waarschijnlijk nooit gebeurd) :P
Scrooge$
Member
 
Berichten: 336
Geregistreerd: vr dec 07, 2012 11:36 pm

Re: Volgende nieuwe pocketreeks...

Berichtdoor Koen » zo dec 16, 2012 10:19 am

Juist die speciale uitgave's,koop ik het alleen als het een interessante inhoud heeft. Al is dit ook het geval bij veel andere reeksen en tijdschriften van Disney. Maar nu weer on-topic.
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven


Keer terug naar Pockets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten