Duckstad Pocket 2

Re: Duckstad Pocket 2

Berichtdoor Koen » wo jun 12, 2013 7:15 pm

Liampie schreef:Zelf vind ik deze niet erg leuk (qua voorkant, overbodig veel Katrienverhalen en omdat ik zelf liever een complete ''jongensserie'' koop i.p.v. een complete ''meisjesserie'').


Misschien heet het daarom ook de Kartrien Pocket. :lol: In dat geval zou je ook kunnen zeggen dat in de tweede Duckstadpocket ''overbodig'' veel verhalen van oom Dagobert staan. ;) Wat betreft het on-topic blijven, ik ga hiermee akkoord. Ik zou graag willen weten waarom je vind dat er in de Katrien Pockets te veel verhalen staan waar Katrien in voorkomt. Maar zullen we deze die discussie maar hier houden: http://forum.fok.nl/forum/49 ? :lol: :lol: :lol:
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Duckstad Pocket 2

Berichtdoor Liampie » wo jun 12, 2013 8:00 pm

Koen schreef:
Liampie schreef:Zelf vind ik deze niet erg leuk (qua voorkant, overbodig veel Katrienverhalen en omdat ik zelf liever een complete ''jongensserie'' koop i.p.v. een complete ''meisjesserie'').


Misschien heet het daarom ook de Kartrien Pocket. :lol: In dat geval zou je ook kunnen zeggen dat in de tweede Duckstadpocket ''overbodig'' veel verhalen van oom Dagobert staan. ;) Wat betreft het on-topic blijven, ik ga hiermee akkoord. Ik zou graag willen weten waarom je vind dat er in de Katrien Pockets te veel verhalen staan waar Katrien in voorkomt. Maar zullen we deze die discussie maar hier houden: http://forum.fok.nl/forum/49 ? :lol: :lol: :lol:


.______________________________________________________.
:D
Goed. Maar wat ik eigenlijk gewoon probeerde te zeggen is dat ik de Duckstadpocketreeks erg geslaagd vind :P
None of your goldburn business!!!
$crooge Mcduck
Liampie
Tekenaar die vernieuwt...
Member
 
Berichten: 113
Geregistreerd: za sep 29, 2012 8:14 pm

Re: Duckstad Pocket 2

Berichtdoor Ae Daily » wo jun 12, 2013 8:08 pm

Koen schreef:Katrien Pockets zijn inderdaad helemaal niet meisjesachtig. Maar ik koop ze nooit, want de kassière's zullen raar opkijken. :P Verder vind je in de normale pockets veel meer variatie.


Ik geef ook toe de serie nu pas gekocht te hebben, via Catawiki, nadat ik ontdekte dat ze gewoon de zelfde soort inhoud hebben als de "gewone" pockets.

Liampie schreef:Zelf vind ik deze niet erg leuk (qua voorkant, overbodig veel Katrienverhalen en omdat ik zelf liever een complete ''jongensserie'' koop i.p.v. een complete ''meisjesserie'').
JA, IK WEET dat het niet meisjesachtig is, maar je kunt er niet onderuit komen dat de serie meer bedoeld is voor vrouwen dan mannen.
Hoe dan ook...maak er nou geen hele zaak van, we blijven toch gewoon ON-TOPIC :)


Covers van Katrien aan de telefoon, Katrien met de was, etc. (de picnic iets avontuurlijker, maar vervolgens gewoon weer op de weegschaal) - de covers zijn inderdaad duidelijk waar de Katrien-pockets de mist in zijn gegaan. "Dit zijn strips voor meisjes," roepen deze covers, terwijl ze gewoon, net zoals de meeste Donald Duck strips, voor iedereen zijn.

Terug on-topic: Weten we al wie het onderwerp van de derde Duckstad-pocket is?
Avatar gebruiker
Ae Daily
Member
 
Berichten: 65
Geregistreerd: wo jun 12, 2013 3:11 pm

Re: Duckstad Pocket 2

Berichtdoor Ui » wo jun 12, 2013 8:34 pm

Waarom, o waarom gaat nu niemand naar een topic over 'Katrien'-pockets, of maakt er één aan? (snotter)
Ach ja, daar hebben jullie natuurlijk een admin voor in dienst. (huil huil)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Duckstad Pocket 2

Berichtdoor N. Hoogvliet » do jun 13, 2013 4:11 pm

Ae Daily schreef:Weten we al wie het onderwerp van de derde Duckstad-pocket is?

Ik niet. :( Ik wil het wel heel graag weten. Weet iemand het?
Mijn favoriete personage: Knappe Kitty
Avatar gebruiker
N. Hoogvliet
Don Rosa fan
Member
 
Berichten: 49
Geregistreerd: di feb 19, 2013 4:58 pm
Woonplaats: Aarde

Re: Duckstad Pocket 2

Berichtdoor Jordy » di aug 20, 2013 5:02 pm

Ondertussen bekend: viewtopic.php?f=13&t=2825

Het eerste verhaal van Duckstad Pocket 2 is echt heel leuk! ::mrgreen:
Jordy
Verslaafd aan DD Pockets
Member
 
Berichten: 1013
Geregistreerd: wo jul 10, 2013 10:45 am
Woonplaats: Vlissingen

Vorige

Keer terug naar Pockets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten