Pocket 211

Pocket 211

Berichtdoor BibiTotoLover » di jun 18, 2013 3:28 pm

Afbeelding

Volgens de Donald Duck Pockets Facebook pagina ligt hij sinds vandaag in de winkels! :D

Ik ga hem deze Donderdag waarschijnlijk ophalen.
Pockets:139 // DubbelPockets:18 // ThemaPockets:14
Avatar gebruiker
BibiTotoLover
Donald Duck Pockets Teller: 186
Member
 
Berichten: 764
Geregistreerd: vr dec 14, 2012 5:04 pm
Woonplaats: Duckstad.

Re: Pocket 211

Berichtdoor Koen » di jun 18, 2013 3:33 pm

Ziet er leuk uit! Ik ga hem denk ik ook Donderdag kopen. :P
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Pocket 211

Berichtdoor BibiTotoLover » do jun 20, 2013 12:44 pm

Ik heb hem waarschijnlijk vanmiddag, dan kan ik wel codes plaatsen indien mensen daar interesse voor hebben.. ::?: ;)
Pockets:139 // DubbelPockets:18 // ThemaPockets:14
Avatar gebruiker
BibiTotoLover
Donald Duck Pockets Teller: 186
Member
 
Berichten: 764
Geregistreerd: vr dec 14, 2012 5:04 pm
Woonplaats: Duckstad.

Re: Pocket 211

Berichtdoor Scrooge$ » do jun 20, 2013 4:35 pm

BibiTotoLover schreef:Ik heb hem waarschijnlijk vanmiddag, dan kan ik wel codes plaatsen indien mensen daar interesse voor hebben.. ::?: ;)


Ja, graag!
Scrooge$
Member
 
Berichten: 336
Geregistreerd: vr dec 07, 2012 11:36 pm

Re: Pocket 211

Berichtdoor BibiTotoLover » vr jun 21, 2013 3:28 pm

Als een sufkop die ik ben, was ik vergeten dat ik de pockets natuurlijk altijd in de seal laat, totdat ik ze ga lezen.. :P
Aangezien ik nu bezig ben in 196 duurt het nog wel eventjes voordat ik bij nr. 211 ben..
Maar omdat ik het hier heb geplaatst, zal ik 'm wel openen, mits er echt mensen zijn die de codes willen hebben ;)
Pockets:139 // DubbelPockets:18 // ThemaPockets:14
Avatar gebruiker
BibiTotoLover
Donald Duck Pockets Teller: 186
Member
 
Berichten: 764
Geregistreerd: vr dec 14, 2012 5:04 pm
Woonplaats: Duckstad.

Re: Pocket 211

Berichtdoor DD » vr jun 21, 2013 3:37 pm

Stel je vooooor dat je het plastic eraf haalt :O
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: Pocket 211

Berichtdoor jan Baksteen » za jun 22, 2013 12:57 am

Wat een gezeur...

Hier staat dezelfde inhoud in: http://coa.inducks.org/issue.php?c=de/LTB+443
Kwek heeft een vlekje in z'n pupil, Kwik heeft een rimpel op z'n duim en Kwak heeft een raar sproetje
jan Baksteen
Member
 
Berichten: 479
Geregistreerd: di feb 06, 2007 8:22 pm

Re: Pocket 211

Berichtdoor DD » za jun 22, 2013 1:05 am

Op zulke momenten vind ik het ontzettend jammer dat McDrake geen like buttons heeft want anders kon ik je bericht liken jan baksteen!
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: Pocket 211

Berichtdoor Ridder ter Geit » za jun 22, 2013 8:43 am

Ze heeft aangeboden om erin te kijken voor de codes als daar vraag naar was, dus dat is wel heel aardig.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Re: Pocket 211

Berichtdoor BibiTotoLover » za jun 22, 2013 12:53 pm

Ridder ter Geit schreef:Ze heeft aangeboden om erin te kijken voor de codes als daar vraag naar was, dus dat is wel heel aardig.


Dankjewel ! & sommige mensen openen de pockets helemaal niet, dat is alsnog je eigen keuze vind ik.
Ik ben echt super zuinig op me pockets, dus laat ze meestal in de seal, totdat ik ze lees, anders moet ik ze terug proppen en dan ben ik als de dood dat ik ze kreuk.. :P aangezien ze best heel erg dicht op elkaar staan..

Maar bedankt dat je de inhoud ergens anders heb kunnen vinden Jan ! :)
Pockets:139 // DubbelPockets:18 // ThemaPockets:14
Avatar gebruiker
BibiTotoLover
Donald Duck Pockets Teller: 186
Member
 
Berichten: 764
Geregistreerd: vr dec 14, 2012 5:04 pm
Woonplaats: Duckstad.

Re: Pocket 211

Berichtdoor Kwekje » wo jun 26, 2013 8:15 am

BibiTotoLover schreef:
Ridder ter Geit schreef:Ze heeft aangeboden om erin te kijken voor de codes als daar vraag naar was, dus dat is wel heel aardig.


Dankjewel ! & sommige mensen openen de pockets helemaal niet, dat is alsnog je eigen keuze vind ik.
Ik ben echt super zuinig op me pockets, dus laat ze meestal in de seal, totdat ik ze lees, anders moet ik ze terug proppen en dan ben ik als de dood dat ik ze kreuk.. :P aangezien ze best heel erg dicht op elkaar staan..

Maar bedankt dat je de inhoud ergens anders heb kunnen vinden Jan ! :)


Het is heel aardig van "BibiTotoLover" dat hij/zij aanbied iets voor iemand anders te kunnen / willen doen !

En het in inderdaad jammer dat McDrake geen UNLike buttons heeft anders zou ik de berichten van de 2 échte zeurpieten zoals Jantje beton baksteen "UNLiken"


Ik laat overigens ook álle pockets in seal zitten.

Koop van elke Pocket /Dubbelpocket / Dubbel Extra Pocket, English Pocket, Duckstadpocket.... 2 stuks.

Een om te lezen en een om te bewaren.

;)
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Re: Pocket 211

Berichtdoor Oom Paspasu » za jul 20, 2013 12:03 am

In het verhaal "Op zoek naar een huis" gaat Donald bij Otto logeren. Otto wordt leuk gebruikt: Hij heeft een huis van zijn vele boeken gebouwd en houdt zich bezig met de Soemerische cultuur, die hij nieuw leven in wil blazen. Hij begroet Donald met: "nita-kala-ga mu-na-dù è-a-ni". Leuk geprobeerd, maar hij moet wel nog wat oefenen. Het juiste Soemerisch is "nita-kala-ga é-a-ni mu-na-dù" en betekent "de sterke man heeft voor hem zijn huis gebouwd". "mu-na-dù" is (i)+m+en+a+en+dù+Ø.
Later spreekt hij een audiocursus in en zegt: "Hun nummering was zesdecimaal", wat niet een goed Nederlands woord is, maar waarschijnlijk bedoelt hij: "Zij gebruikten een zestigtallig of sexagesimaal stelsel". Verder: "... en voor opsommingen gebruikten ze twee wigvormige symbolen!" Ik vind het een beetje vreemd om over "wigvormige symbolen" te spreken wanneer men het over Soemeriërs heeft, maar daar bedoelt hij de "spijkertjes" mee waaruit spijkerschrifttekens zijn opgebouwd. Wat hij precies bedoelt met "opsommingen", is mij niet duidelijk, maar ik vermoed dat hij het over het teken MIN heeft, het herhalingsteken, dat uit twee verticalen bestaat (MZL 825).
Och, wat zijn wij heden blij
Eendjes zwemmen in de plas
Het was in de maand van mei
Ik wou dat ik een eendje was
Avatar gebruiker
Oom Paspasu
Knurft
Member
 
Berichten: 1272
Geregistreerd: ma jan 28, 2013 2:48 am


Keer terug naar Pockets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten