Pocketbook English 8

Re: Pocketbook English 8

Berichtdoor Oom Paspasu » do aug 29, 2013 2:55 pm

In het huis waarin ik woon, bevindt zich één Pocketbook, nummer 6. Het viel mij daarbij op dat in tegenstelling tot de andere pocketreeksen de uitgave geheel gelijk is aan de Duitse, met maar één verschil, namelijk dat de woordenlijstjes achterin vertaald zijn. Het verzorgen van de Nederlandse uitgave was dus een simpel karweitje, maar juist daarbij maakt een mens de grootste blunders: men is vergeten voorin de namen van de schrijvers en tekenaars weg te halen!
Och, wat zijn wij heden blij
Eendjes zwemmen in de plas
Het was in de maand van mei
Ik wou dat ik een eendje was
Avatar gebruiker
Oom Paspasu
Knurft
Member
 
Berichten: 1272
Geregistreerd: ma jan 28, 2013 2:48 am

Re: Pocketbook English 8

Berichtdoor jan Baksteen » do aug 29, 2013 3:05 pm

Oom Paspasu schreef:Het verzorgen van de Nederlandse uitgave was dus een simpel karweitje, maar juist daarbij maakt een mens de grootste blunders: men is vergeten voorin de namen van de schrijvers en tekenaars weg te halen!

Het is inderdaad een blunder dat het alleen bij deze pocket gebeurt, want eigenlijk had ik gewild dat in alle soorten pockets de namen van de schrijvers en tekenaars in staan.
Kwek heeft een vlekje in z'n pupil, Kwik heeft een rimpel op z'n duim en Kwak heeft een raar sproetje
jan Baksteen
Member
 
Berichten: 479
Geregistreerd: di feb 06, 2007 8:22 pm

Re: Pocketbook English 8

Berichtdoor Jordy » do aug 29, 2013 5:58 pm

Sanoma maakt wel meer fouten, soms kom ik ook pagina's tegen in oude tekenstijl i.p.v. nieuwe inkleuringen.

Maar even over deze pocket, ik heb er nog geen een... moet ik toch maar eens zo'n Engelse pocket kopen? :)
Jordy
Verslaafd aan DD Pockets
Member
 
Berichten: 1013
Geregistreerd: wo jul 10, 2013 10:45 am
Woonplaats: Vlissingen

Re: Pocketbook English 8

Berichtdoor donaldducksubsnl » do aug 29, 2013 6:39 pm

Jordy schreef:Sanoma maakt wel meer fouten, soms kom ik ook pagina's tegen in oude tekenstijl i.p.v. nieuwe inkleuringen.

Maar even over deze pocket, ik heb er nog geen een... moet ik toch maar eens zo'n Engelse pocket kopen? :)

Nu het nog kan zeker doen!
"According to caregiver Serene Hunickle, "funny up to the end." "
Avatar gebruiker
donaldducksubsnl
Maakt filmpjes over Donald Duck.
Member
 
Berichten: 69
Geregistreerd: di aug 27, 2013 6:39 pm
Woonplaats: Den Haag

Re: Pocketbook English 8

Berichtdoor Jordy » do aug 29, 2013 6:50 pm

Ik kijk morgen nog even naar je filmpje en dan beslis ik of ik ze koop of niet :)
Jordy
Verslaafd aan DD Pockets
Member
 
Berichten: 1013
Geregistreerd: wo jul 10, 2013 10:45 am
Woonplaats: Vlissingen

Vorige

Keer terug naar Pockets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten