Ergste 'Achtercover' ooit !

Ergste 'Achtercover' ooit !

Berichtdoor Kwekje » do okt 29, 2015 12:58 pm

We weten het allemaal; als je de pockets in de kast op volgorde zet krijg je een mooie tekening :)

Maar de rug tekening van nu (..... tot 29-10-2015) is een draak van een tekening als je het mij vraagt...

Élke keer die stomme krokodillen, het is zooooo saai.....

Wat vinden andere forumleden ervan ?

Zijn jullie ook zo blij als er weer een nieuwe komt ?
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Re: Ergste 'Achtercover' ooit !

Berichtdoor BibiTotoLover » do okt 29, 2015 1:38 pm

Tot wanneer loopt deze rugtekening dan? Ik heb namelijk de eerste nog dichtzitten, dus ik kan niet kijken tot hoever deze loopt.
Pockets:139 // DubbelPockets:18 // ThemaPockets:14
Avatar gebruiker
BibiTotoLover
Donald Duck Pockets Teller: 186
Member
 
Berichten: 764
Geregistreerd: vr dec 14, 2012 5:04 pm
Woonplaats: Duckstad.

Re: Ergste 'Achtercover' ooit !

Berichtdoor Hidde » do okt 29, 2015 6:54 pm

Het gaat om deze rugtekening: http://coa.inducks.org/story.php?c=HC+PO3R221
Het is plaatje 11.7 uit het verhaal 'Secret of Hondorica' door Carl Barks, maar dan geïnkt door Comicup Studio, zoals gewoonlijk.

Ik vind het een hele mooie tekening. Ik vind hem persoonlijk mooier dan veel andere rugtekeningen, maar ik kan wel begrijpen dat het tijdens het verzamelen een minder leuke cover is. Uiteindelijk staat hij denk ik toch wel mooi in de kast.

BibiTotoLover schreef:Tot wanneer loopt deze rugtekening dan? Ik heb namelijk de eerste nog dichtzitten, dus ik kan niet kijken tot hoever deze loopt.

Ik weet niet of dit bekend is, maar als ik het plaatje van Inducks met andere rugtekeningen vergelijk bestaat deze rugtekening uit ongeveer 30 pockets. Dat zou betekenen dat er pas eind 2016 een nieuwe rugtekening komt.
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Re: Ergste 'Achtercover' ooit !

Berichtdoor BibiTotoLover » vr okt 30, 2015 12:32 pm

Hidde schreef:Ik weet niet of dit bekend is, maar als ik het plaatje van Inducks met andere rugtekeningen vergelijk bestaat deze rugtekening uit ongeveer 30 pockets. Dat zou betekenen dat er pas eind 2016 een nieuwe rugtekening komt.


Oké, bedankt voor je antwoord! Was vergeten dat ik altijd de eerste van een nieuwe rugtekening wél opende, dus de eerste van deze tekening stond wel al open in me boekenkast.. :rolleyes: Dat is nr. 221 en als ik die moet geloven gaat deze rugtekening door tot en met nr. 248
Pockets:139 // DubbelPockets:18 // ThemaPockets:14
Avatar gebruiker
BibiTotoLover
Donald Duck Pockets Teller: 186
Member
 
Berichten: 764
Geregistreerd: vr dec 14, 2012 5:04 pm
Woonplaats: Duckstad.

Re: Ergste 'Achtercover' ooit !

Berichtdoor Jordy » vr okt 30, 2015 6:06 pm

Gaan we nu ook al over op breedbeeld boekenkasten? Geef mij maar een rugtekening van 15-20 nummers. Dan kun je het tenminste makkelijk bijhouden.
Jordy
Verslaafd aan DD Pockets
Member
 
Berichten: 1013
Geregistreerd: wo jul 10, 2013 10:45 am
Woonplaats: Vlissingen

Re: Ergste 'Achtercover' ooit !

Berichtdoor Kwekje » vr okt 30, 2015 8:36 pm

Dank je wel voor de info over deze rugtekening :)

Tot eind 2016 zou niet leuk zijn... Dat is echt veel te lang vind ik.

Ja persoonlijk vind ik een korte rugtekening van 15-20 boekjes ook veel mooier, want nu doe je het eigenlijk ook niet echt meer voor de tekening.

Ik bedoel je zet de 'nieuwe' pocket neer en hoeft bij wijze van spreken niet te kijken want je weet : "oh... wéér een stukje groen" :rolleyes:

Maar het lijkt inderdaad op massaproductie in de vorm van breedbeeld-rugtekeningen ;)

Het zal ongetwijfeld de langggste zijn die er op de gewone pocket-reeks staat.

Ik maak de pockets trouwens nooit open dus ik weet nooit tot hoever ze doorlopen (Dank je Bibi :) )

Alleen "Extra Pocket 17" is zonder seal maar die schijnt zonder seal uitgekomen te zijn (helaas) misschien wordt hij ooit meer geld waard omdat er minder
'nette exemplaren' van in omloop zijn haha :D

Maarja, nu 241 binnen, dan maar hopen dat ze snel bij die 248 zijn want eerlijk gezegd word ik gek van die 'kroko's' ;)

Ik zie liever stukjes hoed van Oom Dagobert, de strik van Katrien, de pet van Kwik, de € van Oom Dagobert, een stukje pet van Donald, een hoefijzer van de heer G. Geluk ofzo :P
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm


Keer terug naar Pockets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten