Donald Duck Premiumpocket 2 - Mickey's Mysteries

Donald Duck Premiumpocket 2 - Mickey's Mysteries

Berichtdoor Jordy » do jun 23, 2016 7:26 pm

Afbeelding

Als zijn jeugdvriend Sonny wordt vermist, komt Mickey terecht in Anderville. Een overweldigende stad, waar niemand te vertrouwen lijkt... en waar men hem aanziet voor een crimineel! Lukt het Mickey zijn onschuld te bewijzen en het mysterie op te lossen?

Prijs: €9,95
Datum: 06-07-2016
Jordy
Verslaafd aan DD Pockets
Member
 
Berichten: 1013
Geregistreerd: wo jul 10, 2013 10:45 am
Woonplaats: Vlissingen

Re: Donald Duck Premiumpocket 2 - Mickey's Mysteries

Berichtdoor RedArrow » ma aug 15, 2016 3:48 pm

https://coa.inducks.org/issue.php?c=nl%2FPREM+++3
Op Inducks staat dat er op 14 september een nieuwe premiumpocket uitkomt met Superdonald! Weet er iemand hoe ze aan die informatie komen? Staat die datum op het einde van de tweede pocket?

Ik woon in Vlaanderen en hier zijn tegenwoordig geen pockets meer te vinden :( Ik heb in bijna alle supermarkten, krantenwinkels, stripwinkels en boekenwinkels gezocht.
Maar ik ben van plan op alle premiumpockets online te kopen :)
Ik lees graag Disneys Premiumpockets, Robbedoes & Kwabbernoot, De Kleine Robbe, De Minimensjes, Alleen, Casper & Hobbes en The Transformers: More than Meets the Eye :)
Avatar gebruiker
RedArrow
Member
 
Berichten: 146
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 3:42 pm
Woonplaats: Vlaams-Brabant

Re: Donald Duck Premiumpocket 2 - Mickey's Mysteries

Berichtdoor Oom Paspasu » ma aug 15, 2016 4:04 pm

Medewerkers van Donald Duck werken ook mee aan Inducks.
Och, wat zijn wij heden blij
Eendjes zwemmen in de plas
Het was in de maand van mei
Ik wou dat ik een eendje was
Avatar gebruiker
Oom Paspasu
Knurft
Member
 
Berichten: 1272
Geregistreerd: ma jan 28, 2013 2:48 am

Re: Donald Duck Premiumpocket 2 - Mickey's Mysteries

Berichtdoor RedArrow » ma aug 15, 2016 9:53 pm

O, dat verklaart een hoop :)
Ik lees graag Disneys Premiumpockets, Robbedoes & Kwabbernoot, De Kleine Robbe, De Minimensjes, Alleen, Casper & Hobbes en The Transformers: More than Meets the Eye :)
Avatar gebruiker
RedArrow
Member
 
Berichten: 146
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 3:42 pm
Woonplaats: Vlaams-Brabant

Re: Donald Duck Premiumpocket 2 - Mickey's Mysteries

Berichtdoor DD » di aug 16, 2016 10:58 am

RedArrow schreef:Ik woon in Vlaanderen en hier zijn tegenwoordig geen pockets meer te vinden :( Ik heb in bijna alle supermarkten, krantenwinkels, stripwinkels en boekenwinkels gezocht.

Waarom niet?
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: Donald Duck Premiumpocket 2 - Mickey's Mysteries

Berichtdoor RedArrow » wo aug 17, 2016 1:30 pm

DD schreef:Waarom niet?

Vroeger waren alle Disneystrips van Sanoma te koop in de Club, maar die winkel is nu gefuseerd met de Standaard Boekhandel en sindsdien verkopen ze niks meer van Disney.
Tegenwoordig is hier enkel nog de Donald Duck te vinden in enkele krantenwinkels (als je goed zoekt), maar geen pockets en geen albums. Ik weet niet waarom andere winkels niet geïnteresseerd zijn in Disney, maar ik vermoed dat het komt doordat het wordt uitgegeven door een tijdschriftenbedrijf.
Ik lees graag Disneys Premiumpockets, Robbedoes & Kwabbernoot, De Kleine Robbe, De Minimensjes, Alleen, Casper & Hobbes en The Transformers: More than Meets the Eye :)
Avatar gebruiker
RedArrow
Member
 
Berichten: 146
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 3:42 pm
Woonplaats: Vlaams-Brabant

Re: Donald Duck Premiumpocket 2 - Mickey's Mysteries

Berichtdoor Jordy » wo aug 17, 2016 11:14 pm

Ik denk dat het simpelweg te duur is om te verkopen. Disneyproducten (van boeken tot knuffels) kosten een bedrijf een hoop extra.

Gelukkig bestaan er online verkooppunten.. Is Bol.com niet aantrekkelijk voor Vlaanderen? Onder de 20 euro, 'slechts' 2 euro verzendkosten.
Jordy
Verslaafd aan DD Pockets
Member
 
Berichten: 1013
Geregistreerd: wo jul 10, 2013 10:45 am
Woonplaats: Vlissingen

Re: Donald Duck Premiumpocket 2 - Mickey's Mysteries

Berichtdoor RedArrow » do aug 18, 2016 10:28 am

Jordy schreef:Ik denk dat het simpelweg te duur is om te verkopen. Disneyproducten (van boeken tot knuffels) kosten een bedrijf een hoop extra.

Maar het kan toch nooit meer kosten dan dat het verdient? Je vindt hier wel overal DVD's van Disney. En ook zowat alles wat een kind nodig heeft met Frozen erop. (Strandlakens, cornflakes, schrijfgerei, kaftpapier, inpakpapier, enz.)

En strips zijn zowat de meest verkochte boeken hier. (Kiekeboe, Suske en Wiske/Amoras, FC De Kampioenen, Asterix) Helaas leest niemand nog de strips die ik leuk vind: Superdonald, Robbedoes en de kleine Robbe. Misschien is het gewoon Donald Duck die niet meer zo populair is in Vlaanderen. De Disneyfilmpjes komen amper nog op tv. Kinderen associëren de strips misschien met Mickey Mouse Clubhouse en denken dan dat het voor kleuters is?

Gelukkig heb je dat probleem (nog) niet in Nederland. Nederland is een echt Donald Duck-land ::mrgreen:
Jordy schreef:Gelukkig bestaan er online verkooppunten.. Is Bol.com niet aantrekkelijk voor Vlaanderen? Onder de 20 euro, 'slechts' 2 euro verzendkosten.

Inderdaad :) Ik ga ze alle 3 kopen in september. Da's wat goedkoper en mileuvriendelijker dan per 2. Ik heb nu toch totaal geen tijd om ze te lezen.
Ik lees graag Disneys Premiumpockets, Robbedoes & Kwabbernoot, De Kleine Robbe, De Minimensjes, Alleen, Casper & Hobbes en The Transformers: More than Meets the Eye :)
Avatar gebruiker
RedArrow
Member
 
Berichten: 146
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 3:42 pm
Woonplaats: Vlaams-Brabant

Re: Donald Duck Premiumpocket 2 - Mickey's Mysteries

Berichtdoor Jordy » do aug 18, 2016 11:31 am

Ook Donald Duck is hier helaas nog maar zelden op TV. Enkel Mickey Mouse Clubhouse en korte shortjes. De echte classics zie je helaas niet meer.
Ik kan me nog herinneren dat rond 2010 de Disney classics terugkeerden op Disney XD: Ducktales, Rescue Rangers, Timon en Pumbaa en zelfs Quack Pack. Dat was helaas van korte duur.

Donald Duck, qua strips, zal zeker populair blijven in Nederland. Dat zie ik nooit meer veranderen.
Jordy
Verslaafd aan DD Pockets
Member
 
Berichten: 1013
Geregistreerd: wo jul 10, 2013 10:45 am
Woonplaats: Vlissingen

Re: Donald Duck Premiumpocket 2 - Mickey's Mysteries

Berichtdoor DD » do aug 18, 2016 11:59 am

Nou ja, volgend jaar komt er een nieuwe DuckTales serie. Hopelijk worden de andere series dan ook weer populairder.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: Donald Duck Premiumpocket 2 - Mickey's Mysteries

Berichtdoor RedArrow » do aug 18, 2016 2:41 pm

DD schreef:Nou ja, volgend jaar komt er een nieuwe DuckTales serie. Hopelijk worden de andere series dan ook weer populairder.

Hopelijk! Ik hoop vooral dat het zowel op Disney XD als op Disney Channel komt.

In Vlaanderen heeft iedereen Disney Channel maar bijna niemand Disney XD, en in Nederland hebben de meeste mensen wel Disney XD maar geen Disney Channel.
Ik lees graag Disneys Premiumpockets, Robbedoes & Kwabbernoot, De Kleine Robbe, De Minimensjes, Alleen, Casper & Hobbes en The Transformers: More than Meets the Eye :)
Avatar gebruiker
RedArrow
Member
 
Berichten: 146
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 3:42 pm
Woonplaats: Vlaams-Brabant

Re: Donald Duck Premiumpocket 2 - Mickey's Mysteries

Berichtdoor RedArrow » vr aug 26, 2016 8:49 pm

Ik heb de pockets ontvangen via bol.com. (Ik heb ook nog iets anders besteld)

De datum staat gewoon vanachter in de pockets. Nummer 4 komt uit op 16 november :D Nu nog proberen die datum op Inducks te krijgen...
Ik lees graag Disneys Premiumpockets, Robbedoes & Kwabbernoot, De Kleine Robbe, De Minimensjes, Alleen, Casper & Hobbes en The Transformers: More than Meets the Eye :)
Avatar gebruiker
RedArrow
Member
 
Berichten: 146
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 3:42 pm
Woonplaats: Vlaams-Brabant


Keer terug naar Pockets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron