Premiumpocket 4 - Mickeys Mysteries - Onrust in Anderville

Premiumpocket 4 - Mickeys Mysteries - Onrust in Anderville

Berichtdoor RedArrow » ma okt 31, 2016 5:56 pm

Mickey raakt in Anderville meer en meer verstrikt in het web van de misdaad… Komt hij ooit nog terug in Duckstad? Lees het in dit spannende tweede (en laatste!) Premium-deel van Mickeys Mysteries!

Het ligt vanaf 2 november in de winkel. (Of is het nu 16 november?)

Zou iemand mij alsjeblieft kunnen zeggen wanneer nummer 5 en 6 uitkomen en waarover nummer 6 gaat? Dit staat normaal gezien op het allerlaatste blad van de pocket.
Ik zou graag nummers 3, 4 en 5 tegelijk willen kopen via bol.com.
Afbeelding
Ik lees graag Disneys Premiumpockets, Robbedoes & Kwabbernoot, De Kleine Robbe, De Minimensjes, Alleen, Casper & Hobbes en The Transformers: More than Meets the Eye :)
Avatar gebruiker
RedArrow
Member
 
Berichten: 146
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 3:42 pm
Woonplaats: Vlaams-Brabant

Re: Premiumpocket 4 - Mickeys Mysteries - Onrust in Andervil

Berichtdoor Big Bad Wolf » ma okt 31, 2016 10:34 pm

Wordt lastig.
Ze gebruiken wel de Duitse versies, maar in dit geval in een andere volgorde. Dit is bij de Duitsers nummer 12.
Avatar gebruiker
Big Bad Wolf
Member
 
Berichten: 535
Geregistreerd: vr okt 26, 2007 12:30 am

Re: Premiumpocket 4 - Mickeys Mysteries - Onrust in Andervil

Berichtdoor RedArrow » di nov 01, 2016 11:16 am

Inderdaad. Sanoma heeft de volgorde versimpelt:
1. SuperDonald
2. Mickeys Mysteries
3. SuperDonald
4. Mickeys Mysteries
5. SuperDonald (waarschijnlijk)
6. Darkwing Duck of Mickey X (waarschijnlijk)

In Duitsland gaven ze Mickeys Mysteries en Mickey X door elkaar uit. En Ultrahelden is daar ook een premiumpocket.
Ik lees graag Disneys Premiumpockets, Robbedoes & Kwabbernoot, De Kleine Robbe, De Minimensjes, Alleen, Casper & Hobbes en The Transformers: More than Meets the Eye :)
Avatar gebruiker
RedArrow
Member
 
Berichten: 146
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 3:42 pm
Woonplaats: Vlaams-Brabant

Re: Premiumpocket 4 - Mickeys Mysteries - Onrust in Andervil

Berichtdoor RedArrow » zo nov 06, 2016 10:38 pm

Ik zie nu dat Sanoma niet alleen de volgorde van de pockets heeft veranderd, maar ook de inhoud zelf. In de Duitse pockets staan de verhalen niet in chronologische volgorde en zijn er ook soms B-verhalen bijgestopt. Ik ben heel blij dat Sanoma niet klakkeloos Lustiges Taschenbuch volgt :) Er zijn 52 verhalen van PKNA en dan nog 4 specials. Dat past mooi in 11 Premiumpockets.

De Finse Premiumpockets zijn echt vreselijk. Elke pocket bevat verhalen van verschillende premiumseries. Dan word je dus verplicht om alle pockets te kopen zelfs al hou je niet van fantasyverhalen.
Ik lees graag Disneys Premiumpockets, Robbedoes & Kwabbernoot, De Kleine Robbe, De Minimensjes, Alleen, Casper & Hobbes en The Transformers: More than Meets the Eye :)
Avatar gebruiker
RedArrow
Member
 
Berichten: 146
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 3:42 pm
Woonplaats: Vlaams-Brabant

Re: Premiumpocket 4 - Mickeys Mysteries - Onrust in Andervil

Berichtdoor Superdonald » za nov 12, 2016 2:57 pm

Zijn er strips van Darkwing Duck dan?

Ik denk dat Premium 6 ook gewoon over Superdonald gaat, en dat is maar goed ook, want dan hou ik hoop dat ze ooit ook nog PK2, Pikappa en PK - New Era gaan opnemen in de serie. En anders hoop ik op Mickey X.

Maar het beste is natuurlijk dat ze gewoon Topolino overnemen als een meer volwassen equivalent van de Donald Duck en daarin Superdonald, Dubbelduck, Mickey X en andere goede Italiaanse verhalen gaan vertalen, en dat ze zelf een keertje een beetje risico gaan nemen in hun strips, want Donald Duck wordt echt bloedeloos saai.
Superdonald
Member
 
Berichten: 10
Geregistreerd: za nov 12, 2016 2:46 pm

Re: Premiumpocket 4 - Mickeys Mysteries - Onrust in Andervil

Berichtdoor Superdonald » za nov 12, 2016 4:02 pm

De vraag is of alle korte verhalen er ook bij gepubiceerd worden. En natuurlijk of ze bij Topolino nog de durf hebben een vervolg te schrijven.
Superdonald
Member
 
Berichten: 10
Geregistreerd: za nov 12, 2016 2:46 pm

Re: Premiumpocket 4 - Mickeys Mysteries - Onrust in Andervil

Berichtdoor RedArrow » zo nov 13, 2016 2:22 am

Heb je Premium 3 al? Zou je me kunnen vertellen wanneer nummer 5 uitkomt? Dat staat normaal gezien helemaal vanachter op de laatste bladzijde.
Superdonald schreef:Zijn er strips van Darkwing Duck dan?

Heel veel. Vooral Amerikaanse, maar ook Duitse.
Ik denk dat Premium 6 ook gewoon over Superdonald gaat, en dat is maar goed ook, want dan hou ik hoop dat ze ooit ook nog PK2, Pikappa en PK - New Era gaan opnemen in de serie. En anders hoop ik op Mickey X.

Alle oneven nummers gaan over SuperDonald (staat in de eerste inleiding) en volgens mij verschijnen de premiumpockets om de twee maanden. Dan zijn ze dus klaar met PKNA in 2019. Ondertussen kunnen ze Mickey X (of Darkwing Duck) uitgeven in de even nummers.
Maar het beste is natuurlijk dat ze gewoon Topolino overnemen als een meer volwassen equivalent van de Donald Duck en daarin Superdonald, Dubbelduck, Mickey X en andere goede Italiaanse verhalen gaan vertalen, en dat ze zelf een keertje een beetje risico gaan nemen in hun strips, want Donald Duck wordt echt bloedeloos saai.

Ik hou niet van fantasy dus ik ben blij dat ze alle reeksen apart uitgeven.
En natuurlijk of ze bij Topolino nog de durf hebben een vervolg te schrijven.

Volgens deze website komen er momenteel nieuwe verhalen in Italië: http://it.paperpedia.wikia.com/wiki/PKN ... ik_New_Era
Ik lees graag Disneys Premiumpockets, Robbedoes & Kwabbernoot, De Kleine Robbe, De Minimensjes, Alleen, Casper & Hobbes en The Transformers: More than Meets the Eye :)
Avatar gebruiker
RedArrow
Member
 
Berichten: 146
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 3:42 pm
Woonplaats: Vlaams-Brabant

Re: Premiumpocket 4 - Mickeys Mysteries - Onrust in Andervil

Berichtdoor Superdonald » zo nov 13, 2016 10:15 pm

It would be a shame als ze Darkwing Duck niet gaan vertalen. Mickey X eigenlijk ook. En ze moeten een vervolg op Mickey's Mysteries maken, het liefst nog ruiger. En vooral geen Ultrahelden, want die zijn echt tenenkrommend slecht. En PK New Era is trouwens de beste serie van Superdonald.
Superdonald
Member
 
Berichten: 10
Geregistreerd: za nov 12, 2016 2:46 pm

Re: Premiumpocket 4 - Mickeys Mysteries - Onrust in Andervil

Berichtdoor RedArrow » za nov 19, 2016 11:55 am

Superdonald schreef:Ik denk dat Premium 6 ook gewoon over Superdonald gaat

Je had gelijk!

Premium 5 komt uit op 22 februari 2017 en premium 6 komt uit op 26 april 2017. Ze gaan beide over SuperDonald ::mrgreen:
Ik lees graag Disneys Premiumpockets, Robbedoes & Kwabbernoot, De Kleine Robbe, De Minimensjes, Alleen, Casper & Hobbes en The Transformers: More than Meets the Eye :)
Avatar gebruiker
RedArrow
Member
 
Berichten: 146
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 3:42 pm
Woonplaats: Vlaams-Brabant

Re: Premiumpocket 4 - Mickeys Mysteries - Onrust in Andervil

Berichtdoor Superdonald » za nov 19, 2016 2:33 pm

Premium Pocket 6 gaat over Darkwing Duck ;)
Superdonald
Member
 
Berichten: 10
Geregistreerd: za nov 12, 2016 2:46 pm

Re: Premiumpocket 4 - Mickeys Mysteries - Onrust in Andervil

Berichtdoor RedArrow » za nov 19, 2016 7:08 pm

Duh! "In Premium 6 flappert de dreiging weer door de nacht..."
Waarom dacht ik in godsnaam dat dat SuperDonald was? ::shock:
Ik lees graag Disneys Premiumpockets, Robbedoes & Kwabbernoot, De Kleine Robbe, De Minimensjes, Alleen, Casper & Hobbes en The Transformers: More than Meets the Eye :)
Avatar gebruiker
RedArrow
Member
 
Berichten: 146
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 3:42 pm
Woonplaats: Vlaams-Brabant

Re: Premiumpocket 4 - Mickeys Mysteries - Onrust in Andervil

Berichtdoor Superdonald » za nov 19, 2016 9:12 pm

Ik vind trouwens dat Mickey's Mysteries wel heel onbevredigend en abrupt eindigde. Er zat zoveel potentie in, maar het einde sloeg totaal nergens op. En dat is heel jammer. Ik hoop echt dat ze daar ooit nog een goed vervolg op maken.
Superdonald
Member
 
Berichten: 10
Geregistreerd: za nov 12, 2016 2:46 pm


Keer terug naar Pockets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron