Premiumpocket 7 - SuperDonald: De opstand van de androïden

Premiumpocket 7 - SuperDonald: De opstand van de androïden

Berichtdoor RedArrow » ma jun 26, 2017 12:27 pm

Vanaf 8 juli in de winkel!
Afbeelding

Directeur Donald?
Een dag als alle andere voor Donald Duck, directeur van Ducklair Enterprises! Maar... Donald was toch loopjongen bij Kanaal 00? In de 23e eeuw ontdekt een vriend van SuperDonald dat iemand probeert de geschiedenis te herschrijven...


Met (normaal gezien) de volgende verhalen: Seconda stesura, La notte più buia, Carpe diem, Motore/azione, Manutenzione straordinaria

In nummer 8 komt Darkwing Duck met ook enkele verhalen van DuckTales.
In nummer 9 komt waarschijnlijk weer SuperDonald, met op het einde de verhalen uit "Zero barra uno" die eerder al in het Disney XD Magazine verschenen.
Ik lees graag Disneys Premiumpockets, Robbedoes & Kwabbernoot, De Kleine Robbe, De Minimensjes, Alleen, Casper & Hobbes en The Transformers: More than Meets the Eye :)
Avatar gebruiker
RedArrow
Member
 
Berichten: 146
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 3:42 pm
Woonplaats: Vlaams-Brabant

Re: Premiumpocket 7 - SuperDonald: De opstand van de androïd

Berichtdoor niels20020 » ma jun 26, 2017 11:50 pm

RedArrow schreef:Vanaf 8 juli in de winkel!
Afbeelding

Is het zeker dat dat de cover wordt? Dat met Donald Duck lijkt me niet echt heel mooi...

RedArrow schreef:In nummer 8 komt Darkwing Duck met ook enkele verhalen van DuckTales.

Denk je dat de inhoud ongeveer gelijk is aan deze pocket: https://coa.inducks.org/issue.php?c=de%2FLTBPR+13? In dat geval ga ik hem zeker kopen :)
Mijn top drie tekenaars:
1. Carl Barks
2. Don Rosa
3. Marco Rota
Avatar gebruiker
niels20020
Dagobert fan
Member
 
Berichten: 173
Geregistreerd: di dec 13, 2016 7:42 pm
Woonplaats: Calisota

Re: Premiumpocket 7 - SuperDonald: De opstand van de androïd

Berichtdoor RedArrow » di jun 27, 2017 7:50 pm

niels20020 schreef:Is het zeker dat dat de cover wordt? Dat met Donald Duck lijkt me niet echt heel mooi...

Ja, zo staat het op bol.com.

Dit is trouwens de eerste keer dat ze niet de Duitse cover overnemen. (De Duitse ziet er zo uit: https://coa.inducks.org/issue.php?c=de%2FLTBPR++9 )
Denk je dat de inhoud ongeveer gelijk is aan deze pocket: https://coa.inducks.org/issue.php?c=de%2FLTBPR+13? In dat geval ga ik hem zeker kopen :)

Ja, ongetwijfeld.

Ik vraag me af wat er in nummer 10 komt. Ik gok op meer Darkwing Duck. Pocket 6 lijkt heel populair te zijn. (Nostalgie) Daar zullen ze wel vier of vijf pockets aan besteden.
Ik lees graag Disneys Premiumpockets, Robbedoes & Kwabbernoot, De Kleine Robbe, De Minimensjes, Alleen, Casper & Hobbes en The Transformers: More than Meets the Eye :)
Avatar gebruiker
RedArrow
Member
 
Berichten: 146
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 3:42 pm
Woonplaats: Vlaams-Brabant

Re: Premiumpocket 7 - SuperDonald: De opstand van de androïd

Berichtdoor RedArrow » di jun 27, 2017 8:05 pm

In Duitsland loopt alles zo traag... Ze begonnen in 2011 en gaan pas klaar zijn in 2019 of 2020. (tenzij dat er nog nieuwe reeksen bijkomen)
Het is vooral absurd hoe ze een jaar hebben gewacht op deel 2 van Mickeys Mysteries. 't Is echt mega belangrijk dat je beide delen na elkaar leest ::shock:

En dan die vreselijke volgorde van verhalen... Ik dacht altijd dat Duitsers systematisch en strikt waren ::mrgreen: Lang leve Nederland.
Ik lees graag Disneys Premiumpockets, Robbedoes & Kwabbernoot, De Kleine Robbe, De Minimensjes, Alleen, Casper & Hobbes en The Transformers: More than Meets the Eye :)
Avatar gebruiker
RedArrow
Member
 
Berichten: 146
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 3:42 pm
Woonplaats: Vlaams-Brabant


Keer terug naar Pockets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron