Halve pret voor dubbel geld…

Halve pret voor dubbel geld…

Berichtdoor Big Bad Wolf » za jul 18, 2020 10:16 am

Vanmorgen mijn wekelijkse boodschappen gedaan bij de Albert Heijn. Als ik mijn kar dan volgeladen heb kan ik het niet laten om even langs het rek met de tijdschriften te lopen om te kijken of er nog iets nieuws/bijzonders te vinden is.
Zo ook deze ochtend. En waar valt mijn oog op… een exclusieve Albert Heijn Verzamelcollectie Donald Duck pocket. Dat is leuk, eindelijk weer een speciale uitgave naast al het andere wat verschijnt.
Helaas was de pret van korte duur toen ik het boekje omdraaide en de prijs zag… € 5,75!
En dat voor een AH promotieboekje wat de helft zo dik is als een normale pocket, maar wel voor de volle prijs weg gaat!

Die heb ik dus gelijk maar teruggelegd. Als ik genaaid wil worden ga ik wel ergens anders heen.
Bij het Duitse REWE hebben ze een in 2017 een vergelijkbare actie gedaan en toen kostte een pocket € 3,99. Nog steeds best veel geld voor een promo-artikel om de supermarkt in de picture te krijgen, maar aanzienlijk minder dan de prijs die de AH vraag. En daarbij zijn de pockets in Duitsland toch al duurder.

Mijn advies… niet kopen! Al was het maar een stil protest tegen de te hoge prijs die ze vragen!
Avatar gebruiker
Big Bad Wolf
Member
 
Berichten: 535
Geregistreerd: vr okt 26, 2007 12:30 am

Re: Halve pret voor dubbel geld…

Berichtdoor Big Bad Wolf » za jul 18, 2020 10:51 am

OK… kleine nuance. Het blijkt nu ik de bonusfolder voor volgende week binnen heb dat de boekjes bedoeld zijn als promo bij bepaalde artikelen!
Dat maakt het verhaal iets anders. Als je nu namelijk als argeloze consument de winkel inloopt en het boekje koopt wat je volgende week (mogelijk) gratis kunt krijgen voel je je volgende week dubbel genaaid!
Slechte zet van de mensen bij in ieder geval de AH hier in Kerkelanden!
Avatar gebruiker
Big Bad Wolf
Member
 
Berichten: 535
Geregistreerd: vr okt 26, 2007 12:30 am

Re: Halve pret voor dubbel geld…

Berichtdoor Big Bad Wolf » ma aug 24, 2020 8:31 pm

Om het verhaal compleet te maken... ik weet niet welk licht de plaatsing van de rugtekening zo bedacht heeft, maar in mijn boekenkast begin ik links met nummer 1 en eindig met 4. Maar kennelijk staan ze bij DPG Media anders in de boekenkast.
Avatar gebruiker
Big Bad Wolf
Member
 
Berichten: 535
Geregistreerd: vr okt 26, 2007 12:30 am


Keer terug naar Pockets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten