Mini Pockets

Berichtdoor Scrooge Mcduck » do sep 20, 2007 7:16 pm

Hans schreef:In zijn algemeen, heeft het nut mini pockets te kopen, of is het allemaal bekend materiaal, ik bedoel te zeggen, is het eerder gepubliceerd materiaal.
Pockets is normaal gezien niet eerder gepubliceerd materiaal.
Ik ken deze serie niet.

Het is geen eerder gepubliceerd materiaal hoor !!!
op de achterkant staat dat er 10 SPIKSPLINTERNIEUWE verhalen in zitten.
En ik zal vast wel een van de enigste zijn maar ik heb ze ALLE 4 en ik koop ze ook elke keer!!
Scrooge Mcduck
New member
 
Berichten: 5
Geregistreerd: wo sep 19, 2007 4:41 pm
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor Luuuuk » do sep 20, 2007 7:28 pm

Ik vond de normale pocket al klein, maar de mini-pocket vind ik wel erg klein.
Geef mij maar gewone stripalbums. :D
Avatar gebruiker
Luuuuk
Member
 
Berichten: 355
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 12:02 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Donald Duck » vr sep 21, 2007 8:59 am

Ik heb ze ook alle 4, zijn opzich mooi gedrukte boekjes op goed stevig papier, zouden ze met de normale pocketreeks ook best kunnen doen.
Donald Duck
Member
 
Berichten: 954
Geregistreerd: do jan 11, 2007 11:36 am

Berichtdoor Kwekje » vr aug 01, 2008 10:01 pm

Let op mijn woorden hoor maar die (Mooie) Mini Pockets worden nog geld waard ;) Ik vind de verhalen by the way ook goed :-)
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor huugduck » za jan 03, 2009 10:58 pm

Ik vind het iritant lezen veel te klein en de verhalen vind ik saai ouwe verhalen zijn leuker
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Goofy » za jan 03, 2009 11:06 pm

Op de achterkant van de minipockets staat inderdaad dat het tien spiksplinternieuwe verhalen zijn, ik ben echter al een aantal verhalen tegengekomen die al eerder gepubliceerd zijn.
Er staan, voor mij, echter ook nog wel nieuwe verhalen in.
Goofy
Member
 
Berichten: 44
Geregistreerd: ma dec 29, 2008 3:44 pm

Berichtdoor DD » zo jan 04, 2009 5:05 pm

Ja precies. Er staat dat er nieuwe verhalen in staan terwijl ik een verhaal ben tegengekomen die ook in een gewone pocket staat :@
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor huugduck » vr apr 10, 2009 4:49 pm

Ze denken dat niemand dat zal op vallen net als bij de katriens die worden herdrukt.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Ferdi F » vr apr 10, 2009 10:10 pm

huugduck schreef:Ze denken dat niemand dat zal op vallen net als bij de katriens die worden herdrukt.

Dat is niet waar! De pockets worden in samenwerking met andere landen uitgebracht. Wij beslissen dus verder niet welke verhalen er in komen. Dat heb ik al in een ander topic uitgegegd. Tot voor kort wist ik niet eens dat er herdrukken in de minipockets stonden. Als we ze goedkoop zouden willen herdrukken hadden we ze niet opnieuw laten vertalen en letteren.
De laatste tijd worden er ook vaak oude Scarpa-verhalen geplaatst in de gewone pockets. Best kans dat er daar ook weer eens een tussen zit die in een pocket in de eerste of tweede reeks heeft gestaan.
Bovendien heeft Jos hier al uitgelegd hoe het herdrukken van Katrien in zijn werk is gegaan.

Ik kan jullie overigens vertellen dat de kopieerapparaten bij ons op kantoor bijzonder langzaam en vervelend in het gebruik zijn. Ik moet er niet aan denken om daar de hele dag Katriens te staan kopiëren.
Ferdi F
Member
 
Berichten: 195
Geregistreerd: do jan 15, 2009 12:34 am

Berichtdoor huugduck » vr apr 10, 2009 10:14 pm

Waar heeft jos het dan vertelt?
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Ferdi F » vr apr 10, 2009 10:35 pm

huugduck schreef:Waar heeft jos het dan vertelt?

Hier heeft Jos dat verteld:
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=9190#p9190
Ferdi F
Member
 
Berichten: 195
Geregistreerd: do jan 15, 2009 12:34 am

Berichtdoor huugduck » za apr 11, 2009 8:51 am

Je link doet het niet kan je er nog een geven.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Ferdi F » za apr 11, 2009 10:26 am

Ferdi F
Member
 
Berichten: 195
Geregistreerd: do jan 15, 2009 12:34 am

Berichtdoor Ei » za apr 11, 2009 1:25 pm

huugduck schreef:Je link doet het niet kan je er nog een geven.

Je kunt die link kopiëren en dan plakken in de adresbalk.


Op verzoek alsnog een automatische link. Dat is aardig!
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Ei » za apr 11, 2009 1:39 pm

DD schreef:Ja precies. Er staat dat er nieuwe verhalen in staan terwijl ik een verhaal ben tegengekomen die ook in een gewone pocket staat :@

Ferdi F schreef:
huugduck schreef:Ze denken dat niemand dat zal op vallen net als bij de katriens die worden herdrukt.

Dat is niet waar! De pockets worden in samenwerking met andere landen uitgebracht. Wij beslissen dus verder niet welke verhalen er in komen. Dat heb ik al in een ander topic uitgegegd.

De beslissing over de herdrukte Katrien ligt bij de afdeling marketing, volgens Jos. De beslissing over de samenstelling van de pockets ligt grotendeels in het buitenland.
Maar is daar alles mee afgedaan? Heeft de redactie geen verantwoording? Het lijkt Ei nu een beetje op handen wassen in onschuld. (Toepasselijk met de Pasen, overigens.)

Ferdi F schreef:Tot voor kort wist ik niet eens dat er herdrukken in de minipockets stonden. Als we ze goedkoop zouden willen herdrukken hadden we ze niet opnieuw laten vertalen en letteren.

Dus de redactie weet niet wat men via pockets uitbrengt. Dusdanig, dat verhalen onnodig opnieuw vertaald en geletterd worden.
Wat gaat de redactie in de toekomst doen? Worden zulke verhalen bij ontdekking uit de samenstelling verwijderd, of worden ze dan herdrukt?
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Pockets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten

cron