Pocket 158

Berichtdoor Goofy » vr jan 30, 2009 4:01 pm

Dit is volgens mij de eerste pocket waarin expliciet vermeld wordt dat er een vervolgverhaal in zit.
Na op inducks gekeken te hebben merkte ik dat het verhaal eigenlijk al was begonnen in pocket 157.
([url]http://coa.inducks.org/story.php?c=I+TL+2735-1P[/ulr])
Wordt er in in pocket 157 nog afgesloten met het welbekende: einde. In pocket 158 staat er: Einde lees het vervolg in pocket 159.

Geheel toevallig is pocket 158 de laatste pocket van een rugtekening, eigenlijk zou deze rugtekening al afgesloten worden met pocket 157, maar door een verkeerde inschatting behoort pocket 158 ook nog tot deze rugtekening, dit gebeurde overigens ook geheel onaangekondigd.

Gelukkig voor de redactie/uitgever van de donald duck was het verhaal over Dubbelduck lang genoeg om over minimaal drie pockets te verspreiden zodat de lezers alsnog de overgang tussen de rugtekeningen moeten kopen willen ze de afloop van het verhaal van dubbelduck weten. Terwijl je de verhalen blijkbaar ook best afzonderlijk kan lezen zoals pocket 157 al liet zien.

Mijns inziens erg jammer dat het allemaal zo moet lopen.
Goofy
Member
 
Berichten: 44
Geregistreerd: ma dec 29, 2008 3:44 pm

Berichtdoor Ega Bevan » vr jan 30, 2009 5:19 pm

Wat is er jammer? Dat de achterkanten van de pockets waar het verhaal van Dubbelduck instaat bij twee verschillende rugtekeningen horen?
Ega Bevan
Member
 
Berichten: 280
Geregistreerd: di dec 23, 2008 11:15 pm

Berichtdoor Goofy » vr jan 30, 2009 6:38 pm

Ja, natuurlijk ben je nu evengoed niet verplicht om allebei de rugtekeningen compleet te krijgen door alles te kopen maar het staat wel mooier in de kast.
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het wel welletjes vonden of geen zin hebben om er altijd geld in te stoppen. Een keer een rugtekening overslaan is dan een goede optie. Dit word nu verhinderd.
Goofy
Member
 
Berichten: 44
Geregistreerd: ma dec 29, 2008 3:44 pm

Berichtdoor Ega Bevan » za jan 31, 2009 11:10 am

Dat ben ik wel met je eens. Ik koop zelf te weinig pockets om een complete rugtekening te krijgen, maar ik kan me voorstellen dat mensen die wel voor een complete tekening gaan, dit vervelend vinden.
Ega Bevan
Member
 
Berichten: 280
Geregistreerd: di dec 23, 2008 11:15 pm


Keer terug naar Pockets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten