Carl Barks originele portefeuille & ID kaart op Ebay

Carl Barks originele portefeuille & ID kaart op Ebay

Berichtdoor Klondike1898 » do feb 15, 2018 1:02 pm

Voor wie geld heeft en echt houdt van Carl Barks, zijn portefeuille wordt geveild voor 15k dollar inclusief zijn rijbewijs kaart :)

https://www.ebay.com/itm/Carl-Barks-Per ... 2202376750

Onbetwist de beste Donald Duck tekenaar ooit. In 1994 kwam hij naar Nederland. Ik had hem achterafgezien graag gesproken, maar toen mijn vader mij waarschuwde had ik een afspraak met vrienden om de hele dag spellen te doen geloof ik en dacht ik het zal wel later nog een keer komen. Geen idee toen dat hij al zo oud was : (

Groetjes,

Chris
Avatar gebruiker
Klondike1898
New member
 
Berichten: 5
Geregistreerd: vr feb 02, 2018 5:47 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: Carl Barks originele portefeuille & ID kaart op Ebay

Berichtdoor niels20020 » vr feb 16, 2018 11:35 pm

Wow, dat is wel heel gaaf om te hebben zeg. Maar helaas, zoveel geld heb ik bij lange na niet...
Mijn top drie tekenaars:
1. Carl Barks
2. Don Rosa
3. Marco Rota
Avatar gebruiker
niels20020
Dagobert fan
Member
 
Berichten: 173
Geregistreerd: di dec 13, 2016 7:42 pm
Woonplaats: Calisota

Re: Carl Barks originele portefeuille & ID kaart op Ebay

Berichtdoor Salomo » zo feb 25, 2018 11:59 am

Waren we Dagobert maar
“One of the greatest satisfactions in our work here at the studio is the warm relationship that exists within our cartoon family.
Mickey, Pluto, Goofy, and the whole gang have always been a lot of fun to work with.
But like many large families, we have a problem child. You're right, it's Donald Duck.”
- Walt Disney
Avatar gebruiker
Salomo
Geboren verzamelaar
Member
 
Berichten: 57
Geregistreerd: ma dec 11, 2017 12:09 am

Re: Carl Barks originele portefeuille & ID kaart op Ebay

Berichtdoor Jacobse » vr maart 02, 2018 10:52 pm

Tjóngejongejongejonge, zeg! Een ouwe portemonnee is dus écht alleen 15.000 balle waard als die 15.000 balle er daadwerkelijk IN zitten, as je me vat. Je ken anders van mijn óók wel een versleten portemonnee krijgen, hoor. Enkelt voor duizend balle! Koopje!

Barks ze portemonnee had tijdens ze leven bitter weinig uit te staan met ze tekenwerk, dat ken ik je wel vertellen. As je een bewonderaar ben van Barks ze tekenwerk en je wil iets bezitten wat van Barks persoonlijk geweest is, ken je beter op zoek gaan naar originele tekeningen of Barks ze eigen tekentafel. Dus iets wat écht met ze tekenwerk te maken heb. Die tekentafel staat trouwens al bij Don Rosa, dacht ik.
Voâh Vrèhèd en Màgsepèn!
Avatar gebruiker
Jacobse
Vrije jongen
Member
 
Berichten: 63
Geregistreerd: zo aug 26, 2007 6:03 pm
Woonplaats: Den Haag


Keer terug naar Carl Barks

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron