Wanneer komt er weer eens iets nieuws van Don Rosa?

Berichtdoor Goudglans » ma apr 20, 2009 8:10 pm

Op het moment zijn er nog genoeg verhalen om nog voorruit te kunnen, en nu Rosa niks meer maakt moet je het alleen van andere tekenaars hebben.
Goudglans
Member
 
Berichten: 207
Geregistreerd: di jul 10, 2007 9:16 am

Berichtdoor mcDuck King » za apr 25, 2009 12:41 pm

Taj, ik vind Rosa niet zo cool als ik dacht.
Zin verhalen waren leuk maar hij kan er veel mer maken als die niet zo veel naar beurzen ging enz.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor huugduck » za apr 25, 2009 6:49 pm

Hij moet ook geld verdienen. Ik vind het jammer dat de nieuwe verhalen steeds het zelfde zijn. Vroeger werden er veel beteren verhalen gemaakt. Het lijkt net of de tekenaars en schrijvers maar snel een verhaaltje teken of schrijven. Dat zie je aan de verhalen vind ik. In de verhalen van Barks zie ik plezier. In de verhalen van de nieuwe Ducks niet meer. Heel erg jammer.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor jan Baksteen » vr mei 08, 2009 11:22 am

Als Don Rosa weer eens in Nederland of in een ander land gaat werken zou hij dan wel weer nieuwe verhalen kunnen maken?
Omdat de uitgever in zijn land ermee op is gehouden wegens de crisis.
Kwek heeft een vlekje in z'n pupil, Kwik heeft een rimpel op z'n duim en Kwak heeft een raar sproetje
jan Baksteen
Member
 
Berichten: 479
Geregistreerd: di feb 06, 2007 8:22 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » vr mei 08, 2009 4:33 pm

Het ligt ook deels aan z'n ogen. Hij tekent te gedetaillerd. Lees maar een het verhaal "Een oog voor detail". Dat is een beetje zijn verhaal. Ook van hem, trouwens.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor jan Baksteen » vr mei 08, 2009 5:25 pm

Duckfan van Down Under schreef:Het ligt ook deels aan z'n ogen. Hij tekent te gedetaillerd. Lees maar een het verhaal "Een oog voor detail". Dat is een beetje zijn verhaal. Ook van hem, trouwens.

Oh, gaat het zo slecht met zijn ogen dan, dat hij het niet meer zo gedetailleerd zou kunnen maken. Ja, een strip zonder details die door hem is gemaakt zou je niet meer kunnen herkennen, omdat gedetailleerde verhalen maken zijn passie blijkt te zijn.
Kwek heeft een vlekje in z'n pupil, Kwik heeft een rimpel op z'n duim en Kwak heeft een raar sproetje
jan Baksteen
Member
 
Berichten: 479
Geregistreerd: di feb 06, 2007 8:22 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » za mei 09, 2009 11:57 am

Don Rosa's verhalen werden vooral door Egmont in Denemarken uitgegeven. Die is er niet mee gestopt.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor jan Baksteen » zo mei 10, 2009 7:02 pm

Ridder ter Geit schreef:Don Rosa's verhalen werden vooral door Egmont in Denemarken uitgegeven. Die is er niet mee gestopt.

Dan zou hij ook daar weer heen kunnen gaan als hij nog wat verhalen wil gaan maken.
Kwek heeft een vlekje in z'n pupil, Kwik heeft een rimpel op z'n duim en Kwak heeft een raar sproetje
jan Baksteen
Member
 
Berichten: 479
Geregistreerd: di feb 06, 2007 8:22 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » ma mei 11, 2009 4:25 pm

Z'n oooogen!
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor mcDuck King » ma mei 11, 2009 6:51 pm

Duckfan van Down Under schreef:Z'n oooogen!

Zijn ogen inderdaad, zeg!
Volges mij was er nog in een bericht dat zijn ogen nog slechter zijn geworden, erg jammer, ik las zijn verhalen met plezier, hoewel dat waren alleen zijn ouwe verhalen.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Vorige

Keer terug naar Don Rosa

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron