Don Rosa Documentaire

Berichtdoor kwuk duck » za dec 18, 2010 11:31 pm

DD schreef:Wie zegt dat Kwuk het in het Nederlands wil sturen?

heel goed dd! ik ben aardig goed in engels (danzij engelse ducks en films) dus ga de brief eerst in het engels schrijven en daarna post ik hem op mcdrake, ik kan het ook nog aan mijn engels leraar laten zijn en nakijken? en heeft iemand nog ideeen voor vragen? ik zal morgen beginnen met de brief. Maar het mailadres kunnen we koppelen met mcdrake magazine voor inzendingen suggesties of andere dingen, is dit een idee duckfan?
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor kwuk duck » za dec 18, 2010 11:31 pm

zijn=zien
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Duckfan van Down Under » zo dec 19, 2010 4:16 pm

kwuk duck schreef:
DD schreef:Wie zegt dat Kwuk het in het Nederlands wil sturen?

heel goed dd! ik ben aardig goed in engels (danzij engelse ducks en films) dus ga de brief eerst in het engels schrijven en daarna post ik hem op mcdrake, ik kan het ook nog aan mijn engels leraar laten zijn en nakijken? en heeft iemand nog ideeen voor vragen? ik zal morgen beginnen met de brief. Maar het mailadres kunnen we koppelen met mcdrake magazine voor inzendingen suggesties of andere dingen, is dit een idee duckfan?

Is goed hoor. Ik wist niet dat je zo goed Engels kon. Ik ben heel dom uitgegaan van je gebruik van leestekens en hoofdletters en dacht dat je pas een jaar of 10 was. Slecht vooroordeel. Slechte Duckfan. :)
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor kwuk duck » zo dec 19, 2010 5:08 pm

Duckfan van Down Under schreef:
kwuk duck schreef:
DD schreef:Wie zegt dat Kwuk het in het Nederlands wil sturen?

heel goed dd! ik ben aardig goed in engels (danzij engelse ducks en films) dus ga de brief eerst in het engels schrijven en daarna post ik hem op mcdrake, ik kan het ook nog aan mijn engels leraar laten zijn en nakijken? en heeft iemand nog ideeen voor vragen? ik zal morgen beginnen met de brief. Maar het mailadres kunnen we koppelen met mcdrake magazine voor inzendingen suggesties of andere dingen, is dit een idee duckfan?

Is goed hoor. Ik wist niet dat je zo goed Engels kon. Ik ben heel dom uitgegaan van je gebruik van leestekens en hoofdletters en dacht dat je pas een jaar of 10 was. Slecht vooroordeel. Slechte Duckfan. :)
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor kwuk duck » zo dec 19, 2010 5:11 pm

Huh er staat ineens niets dit had er moeten staan:
Nee duckgan ik ben nu bijna 14 en de leestkens niet schijven is gewoon slordigheid maar ik sal erop gaan letten duckfan;) .
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Duckfan van Down Under » zo dec 19, 2010 6:09 pm

Ah, geeft niks. Ik ben ook pas bijna 14.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor DD » zo dec 19, 2010 9:46 pm

Zullen we Don Rosa en het email centraal houden?
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor kwuk duck » ma dec 20, 2010 4:55 pm

Oke sorry ik ga zo typen.
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor kwuk duck » ma dec 20, 2010 6:49 pm

Ik heb de brief getypt en zie hiet het resultaat:

Dear makers of the Don Rosa Documentry,
We, the users of McDrake (a Dutch forum about Donald duck and Disney see: www.mcdrake.nl ), Have all heard about the new documentary you`ve maked. We also heard it was already in the cinema in Danmark, but we are wondering if the movie will come available in the Netherlands to? Because we`re very excited about it.

And we`ve got en other question to: we of are planning to make a dutch fan magazine about Donald Duck and Scrooge Mcduck named McDrake Magazine and we`re wondering of you would make a interview for this magazine about how it was to work with the master Don Rosa and making a film about his life.

We hope to hear from you soon,
The users of Mcdrake

Ik heb niet het idee dat het een hele goede brief is, maar als jullie ook nog even kijken wat er fout is of mist komt het wel goed.
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Bruno » ma dec 20, 2010 8:05 pm

kwuk duck schreef:Ik heb de brief getypt en zie hiet het resultaat:

Dear makers of the Don Rosa Documentary,
We, the users of McDrake (a Dutch forum about Donald duck and Disney, see: www.mcdrake.nl ), have all heard about the new documentary you've made. We also heard it was already in the cinema in Denmark and we are wondering if the movie will be available in the Netherlands too? Because we're very excited about it.

And we have another question: we are planning to make a fan magazine about Donald Duck and Scrooge Mcduck named 'McDrake Magazine' and we are wondering if you could do an interview with us for this magazine about how it was working with the master Don Rosa and making a film about his life.

We hope to hear from you soon,
The users of Mcdrake

Ik heb wat proberen te verbeteren. Zelf ben ik niet de beste in engels, hoor! Vooral gewoon kleine spelfoutjes of stijlfoutjes.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor DD » ma dec 20, 2010 8:22 pm

Deze zin nog ff verder verbeterd:

And we have another question: we have planned to make a fan magazine about Donald Duck and Scrooge McDuck called 'McDrake Magazine' and we are wondering if you want to give an interview for this magazine about how it was to work with the master Don Rosa and making a film about his life.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Duckfan van Down Under » ma dec 20, 2010 8:47 pm

Nu mijn versie.
Dear crew of the Don Rosa Documentary,

We, the users of McDrake (a Dutch internet forum about Disney, see: www.mcdrake.nl ), have heard about the documentary you're making. We also heard it already is already in cinema in Denmark. We were wondering: will the movie also be available in The Netherlands? We're very excited about it.

And we got another question: we're planning to make a Dutch fan magazine about Donald Duck and Uncle Scrooge and all the other Disney characters named "McDrake Magazine". Would you want to do an interview with us about making the documentary and working with Don Rosa, for the Magazine?

We hope to hear from you soon,
The members of McDrake

Trouwens, is de film al uit in Denemarken? Dat wist ik niet.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor duckpower » ma dec 20, 2010 9:00 pm

Ik zou het zo doen:
Dear crew of the Don Rosa Documentary,

We, the users of McDrake (a Dutch internet forum about Disney, see: www.mcdrake.nl ), have heard about the documentary you're making. We also heard it is already in cinema's in Denmark. We were wondering if the movie will be also available in The Netherlands? We're very excited about it.

And we got another question: we're planning to make a Dutch fan magazine about Donald Duck and Uncle Scrooge and all the other Disney characters named "McDrake Magazine". Would you want to do an interview with us about making the documentary and working with Don Rosa, for the Magazine?

We hope to hear from you soon,
The members of McDrake
What Mouse? It all started with a Duck!
duckpower
Member
 
Berichten: 248
Geregistreerd: zo okt 17, 2010 8:05 am
Woonplaats: Het Duckstad van 2020

Berichtdoor kwuk duck » ma dec 20, 2010 9:27 pm

Ik denk dat de versie van duckpower het beste is en als iedereen het hier mee eens is stuur ik hem morgen weg. willen nog meer mensen toegang hebben tot de mail laat het mj dan even weten dan geef ik het wachtwoord. En ja duckfan ik zag het op facebook dat hij al uit was.
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Duckfan van Down Under » ma dec 20, 2010 10:34 pm

duckpowers versie is precies die van mij! Alleen heb in "in cinema" en hij "in cinema's". Dat is trouwens fout, het moet "in cinemas" zijn.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Don Rosa

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten