Toekomst Don Rosa verhalen

Re: Toekomst Don Rosa verhalen

Berichtdoor Maarten » ma mei 13, 2013 8:44 pm

Liampie schreef:Als een echte Don Rosa fan heb ik de boeken uiteraard al besteld (hoewel ik moet toegeven dat de prijs wat hoog is). Toch duim ik ontzettend dat de boeken er wel degelijk komen zullen, maar ik hem Thom Roep gevraagd naar het aantal inschrijvingen dat nodig zal moeten zijn om de boeken uit te brengen. Helaas was hij niet gemachtigd mij dit te vertellen, en beschouwde de redactie dit als vertrouwelijke informatie.
Hoe dan ook hoop ik ontzettend op deze herpublicatie, om toe te voegen aan mijn Rosa collectie!

Wil je dat antwoord laten zien?
Avatar gebruiker
Maarten
Don Rosa Fan!
Member
 
Berichten: 77
Geregistreerd: zo maart 31, 2013 9:07 pm

Re: Toekomst Don Rosa verhalen

Berichtdoor Scrooge$ » di mei 14, 2013 4:48 pm

Ik ga het niet kopen, ik heb het levensverhaal in het Nederlands in de vorm van Donald Duck extra's, ik heb de Engelse companion en het Duitse sein leben seine miljarden daarom vind ik dat ik al genoeg exemplaren van het levensverhaal heb.Maar ik vind de uitgaves wel mooi uit zien.
Scrooge$
Member
 
Berichten: 336
Geregistreerd: vr dec 07, 2012 11:36 pm

Re: Toekomst Don Rosa verhalen

Berichtdoor Liampie » di mei 14, 2013 4:57 pm

Scrooge$ schreef:Ik ga het niet kopen, ik heb het levensverhaal in het Nederlands in de vorm van Donald Duck extra's, ik heb de Engelse companion en het Duitse sein leben seine miljarden daarom vind ik dat ik al genoeg exemplaren van het levensverhaal heb.Maar ik vind de uitgaves wel mooi uit zien.


Op de Duitse versie na, maar wel de Nederlandse uitgave in de vorm van de Dagobert Duck reeks, heb ik hetzelfde als jouw. Maar ik waardeer Rosa zijn verhalen als geen ander en moet hem gewoon hebben :)
None of your goldburn business!!!
$crooge Mcduck
Liampie
Tekenaar die vernieuwt...
Member
 
Berichten: 113
Geregistreerd: za sep 29, 2012 8:14 pm

Re: Toekomst Don Rosa verhalen

Berichtdoor Liampie » di mei 14, 2013 4:59 pm

Maarten schreef:
Liampie schreef:Als een echte Don Rosa fan heb ik de boeken uiteraard al besteld (hoewel ik moet toegeven dat de prijs wat hoog is). Toch duim ik ontzettend dat de boeken er wel degelijk komen zullen, maar ik hem Thom Roep gevraagd naar het aantal inschrijvingen dat nodig zal moeten zijn om de boeken uit te brengen. Helaas was hij niet gemachtigd mij dit te vertellen, en beschouwde de redactie dit als vertrouwelijke informatie.
Hoe dan ook hoop ik ontzettend op deze herpublicatie, om toe te voegen aan mijn Rosa collectie!

Wil je dat antwoord laten zien?


Tuurlijk, hetvolgende schreef ik:


Geachte meneer Roep,

Ik zag net dat er misschien een cassette met het levensverhaal van Dagobert Duck gaat komen.
Ik heb hem meteen besteld.
Ik waardeer namelijk het werk van Rosa ontzettend.
Zijn verhalen vind ik adembenemend, en ik ben dan ook zo blij dat er een mogelijke herpublicatie zal verschijnen.
Alleen nu was ik heel nieuwsgierig (en een beetje nerveus)....
Ik vroeg me namelijk af hoeveel inschrijvingen er minimaal moeten zijn, wil de cassette er daadwerkelijk komen?
Is het mogelijk dat u mij dit kunt vertellen, en zo ja, kunt u mij dan ook misschien vertellen hoeveel inschrijvingen er op dit moment al zijn?

Hoogachtend,
Liam van Dijk (13 jaar)


Het antwoord luidde als volgt:


Beste Liam,
Helaas mag ik je dit soort gegevens niet melden De uitgeverij beschouwt dergelijke informatie als vertrouwelijk.
Sorry!



Een kort, maar krachtig, antwoord als ik zeggen mag!
None of your goldburn business!!!
$crooge Mcduck
Liampie
Tekenaar die vernieuwt...
Member
 
Berichten: 113
Geregistreerd: za sep 29, 2012 8:14 pm

Vorige

Keer terug naar Don Rosa

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron