Jan Gulbransson

Re: Jan Gulbransson

Berichtdoor snowmansion » di sep 18, 2012 9:19 pm

Ik moest dit toch even laten zien. Kijk het verschil:


Uit dit verhaal: http://coa.inducks.org/story.php?c=H+81010&search=

Afbeelding

Uit dit verhaal: http://coa.inducks.org/story.php?c=H+85069&search=

Afbeelding

Wat is de reden hierachter?
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Re: Jan Gulbransson

Berichtdoor Robb_K » vr aug 29, 2014 5:21 am

Deze week Jan G. en ik hebben ook een verhaal gedrukt (in DD Nr. 36) -een Donald Duck (Kwik , Kwek & Kwak) verhaal ("Wiskunde op leven en dood") van 10-pagina's. Ik ben benieuwd wat jullie zullen denken over het.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Jan Gulbransson

Berichtdoor Robb_K » wo dec 31, 2014 3:00 am

Wat moet mijn en Jan Gulbransson's beste verhaal tot nu toe, met Oom Dagobert DAADWERKELIJK is getrouwd (geen droom), had zijn eerste hoofdstuk (van drie delen van 8-pagina's) gedrukt deze week in Denemarken, Zweden en Noorwegen. Ik hoop dat deze 24-pagina episch verhaal zal binnenkort worden gedrukt in Duitsland, Finland, en een beetje later, ook in Nederland.

Scrooge wordt bedrogen door een schurkachtige vrouwelijke advocaat, tot met haar te trouwen, zodat ze haar handen kunnen op zijn geld te krijgen. We voldoen ook aan een andere ex-ladyfriend van Scrooge, uit zijn jeugd (NIET Glittering Goldie), aan wie wij vinden, was hij verloofd te trouwen (terug in de jaren 1800). Hoofdstuk 2 zal volgende week worden afgedrukt, en Hoofdstuk 3 (slot) van de week na.

Ik hoop te lezen wat jullie allemaal denken over mijn verhaal. We zijn van plan om dat gier advocaat schurk, andere keren te gebruiken in sommige toekomstige verhalen.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Jan Gulbransson

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo dec 31, 2014 9:33 am

Zo'n langer Dagobert-verhaal lijkt me spannend. Leuk dat er een wat langer verhaal van je wordt gedrukt. Ik ben benieuwd!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Re: Jan Gulbransson

Berichtdoor Robb_K » ma apr 27, 2015 8:01 am

Jan Gulbransson en ik hebben gehad een verhaal van ons ("Who is Who?" D 2014-069) gepubliceerd latste week in de weekbladen van Denemarken, Sweden en Norwegen, Nummer 15 van deze jaar. Achter een paar weken meer, het kan mogelijk ook publiceerd in Finland. Het is een "spion verhaal", waarin Donald neemt een baantje in een spion academie. Ik hoop het zal gedrukt zijn in Nederland voor 6 maanden of zo.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Jan Gulbransson

Berichtdoor anders and » di apr 28, 2015 1:29 pm

Leuk om te horen!
Verzamelt eendenverhalen
Avatar gebruiker
anders and
Member
 
Berichten: 96
Geregistreerd: do jan 08, 2015 7:46 pm

Re: Jan Gulbransson

Berichtdoor Robb_K » za mei 16, 2015 7:12 pm

Robb_K schreef:Jan Gulbransson en ik hebben gehad een verhaal van ons ("Who is Who?" D 2014-069) gepubliceerd latste week in de weekbladen van Denemarken, Sweden en Norwegen, Nummer 15 van deze jaar. Na een paar weken meer, het kan mogelijk ook publiceerd in Finland. Het is een "spion verhaal", waarin Donald neemt een baantje in een spion academie. Ik hoop het zal gedrukt zijn in Nederland voor 6 maanden of zo.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Jan Gulbransson

Berichtdoor Robb_K » di jan 26, 2016 8:15 pm

Een ander van mijn 10-pagina's verhalen, "The Great Toboggan Race" (D-2015-004), getekend door Jan Gulbransson, is nu gedrukt in de Deense, Norwegisch, Swedse en Finnse weekbladen vorige week. Het moeten afgedrukt zijn in het Nederlandse Donald Duck Weekblad na een jaar, of zo.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Jan Gulbransson

Berichtdoor Robb_K » vr feb 12, 2016 5:14 am

Een 12-pagina's Donald Duck verhaal, "Een rubriek vol romantiek", van mij, en Jan Gulbransson is gepubliceerd deze week, in DD Weekblad 2016 Nr. 7. Ik hoop kritieken van jullie (forum liden)
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Jan Gulbransson

Berichtdoor Robb_K » zo jul 24, 2016 10:09 am

Een 10 pagina's verhaal door Jan Gulbransson en mij, "Geen Eend is een Eiland", is gedruckt in Donald Duck Extra 2016 Nr. 7. Hier is zijn COA link:
https://coa.inducks.org/story.php?c=D+2014-174 .
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Jan Gulbransson

Berichtdoor Robb_K » do jan 26, 2017 6:32 am

Deze weeks Donald Duck Weekblad heeft en 10-pagina's verhaal van mij en Jan Gulbransson, "De Strijd om de superslee". Deze boek heeft ook een 2-pagina's prikprent-stijl tekening van Tim Artz.

Hier is het COA pagina:

https://coa.inducks.org/issue.php?c=nl/DD2017-05#d
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Vorige

Keer terug naar Disney medewerkers Buitenland

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten