Massimo Fecchi

Berichtdoor Dubbelduck » zo feb 28, 2010 5:02 pm

Hier kun je alles kwijt over Massimo Fecchi. Massimo tekent pocket verhalen. Al zijn verhalen zijn, op drie na, 3 stroken verhalen. In totaal heeft hij, tot nu toe, 88 verhalen voor de pockets getekend. In veel pockets staat één of meerdere verhalen van Massimo Fecchi. In totaal zijn er dit jaar al drie verhalen van hem verschenen. Het verhaal Muizenissen in de ruimte uit pocket 171, die vrijdag is verschenen, is door hem getekend. In pocket 170 tekende hij het verhaal De megamammoet. Ook tekende hij het verhaal The Ganderville Ghost, dat in Nederland in dubbelpocket 39 in december zal verschijnen. Vorig jaar zijn er zeven verhalen van hem verschenen. Hij tekende het openigsverhaal voor pocket 158, 159 en 166. Voor pocket 161 tekende hij het Mickey verhaal De triomf van de Zwarte Schim en voor pocket 162 het verhaal De geheime aanbidster. In dubbelpocket 35 stonden twee verhalen (Hopman op zee en Verroeste hoogten).
Maar genoeg over de hoeveelheid verhalen van Massimo Fecchi. Ik zou graag de meningen van andere McDrakers willen horen over deze Italiaanse tekenaar. Ikzelf vind hem zeer goed tekenen. Samen met Flemming Andersen vind ik hen de beste pockettekenaars.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Appie Aap » ma maart 01, 2010 12:24 am

Dubbelduck schreef:Maar genoeg over de hoeveelheid verhalen van Massimo Fecchi. Ik zou graag de meningen van andere McDrakers willen horen over deze Italiaanse tekenaar. Ikzelf vind hem zeer goed tekenen. Samen met Flemming Andersen vind ik hen de beste pockettekenaars.

Helemaal mee eens! Ik vind hem ook erg goed. Vooral omdat de Ducks zo rond zijn en geen dunne snavels hebben. Zijn beste verhaal vind ik deze ('Geld stinkt naar meer' uit pocket 91). Een echte aanrader!
Laatst bijgewerkt door Appie Aap op ma maart 01, 2010 5:39 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Appie Aap
Liefhebber
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: zo nov 22, 2009 1:15 am
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Duck » vr aug 26, 2011 1:09 pm

Zijn verhalen zijn erg leuk en ook goed getekend!
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Berichtdoor Hidde » vr aug 26, 2011 2:32 pm

Massimo Fecchi is mijn favoriete pockettekenaar (van de gene die ik ken dan :P). Ik vind hem erg goed tekenen!
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft


Keer terug naar Disney medewerkers Buitenland

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron