Giuseppe Dalla Santa overleden

Berichtdoor Duckfan van Down Under » ma mei 02, 2011 6:05 pm

Bruno Kopsky schreef:
Robb_K schreef:Zestig IS zeker jong om te sterven in deze tijden! Ik ben al enkele jaren ouder dan dat, en ik nog steeds verwachten ten minste dertig jaar meer te leven. Mijn vader is 89 jaar oud, en hij heeft gestopt zijn werk carrière, vorige jaar. Hij heeft een zuster 93, en een andere 91. Alle drie zijn zeer actief, en gezond.

Mijn grootvader wordt 85 morgen!

Mijn grootvader wordt in september 84, en gaat pas sinds kort achteruit. Zijn vader is 101 jaar geworden, alleen was hij best oud toen hij mijn opa kreeg, en opa was al best oud toen hij mijn vader kreeg, dus heb ik hem nooit gekend. Aan de andere kant (mijn moeder's kant) is mijn overgrootmoeder ergens in de 80 geworden, en mijn overgrootvader 93 volgens mij. Hoewel 1 oma van mij maar 70 is geworden, en 1 opa maar 62. Ik vind extreme leeftijd een interessant onderwerp, en ga dus proberen 2100 te halen. Dat lijkt moeilijker dan het is, aangezien ik dan 102/103 zal zijn. Zal ik het halen?

Eigenlijk de enige in mijn familie die vroegtijdig is gestorven, is mijn tante, die aan gevolgen van kanker overleed in de leeftijd van 39.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor MatroosDuck » ma mei 02, 2011 6:12 pm

McDuck Menu schreef:Ik kende hem niet, maar inderdaad te jong.
Avatar gebruiker
MatroosDuck
:)
Member
 
Berichten: 1120
Geregistreerd: za apr 09, 2011 11:46 am

Berichtdoor kwuk duck » ma mei 02, 2011 7:05 pm

MatroosDuck schreef:
McDuck Menu schreef:Ik kende hem niet, maar inderdaad te jong.


Vindt je dit ook? Ofwa?
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor MatroosDuck » ma mei 02, 2011 7:30 pm

Ja,dat doe ik vaker.
Avatar gebruiker
MatroosDuck
:)
Member
 
Berichten: 1120
Geregistreerd: za apr 09, 2011 11:46 am

Berichtdoor kwuk duck » ma mei 02, 2011 8:28 pm

Oke, dit heb ik niet vaak gezien maar nu weet ik wat je ermee bedoeld, of het gewoon een fout is.
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Appie Aap » ma mei 02, 2011 11:41 pm

Dubbelduck schreef:De Italiaanse tekenaar Giuseppe Dalla Santa is vandaag overleden. Hij is 60 jaar geworden.

Ik lees het nu pas. Wat een droevig nieuws. :( 60 jaar is veel te jong en al helemáál voor een Disney tekenaar. Zijn stijl is voor mij een afgeleide van Romano Scarpa en ik vind het erg herkenbaar en mooi!

Laat ik vannacht dan maar een mooi verhaal van Dalla Santa lezen in bed...
Avatar gebruiker
Appie Aap
Liefhebber
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: zo nov 22, 2009 1:15 am
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Dubbelduck » za jun 04, 2011 2:22 pm

Het laatste verhaal dat door Giuseppe Dalla Santa is getekend, is inmiddels gepubliceerd. Het gaat om het verhaal Topolino e la minaccia acquatica, een 26 bladzijden Mickey verhaal. Op de pagina van Topolino 2896 is vermeld dat het om Giuseppe's laatste verhaal gaat. Tevens staat er in diezelfde publicatie een artikel over het overlijden van Dalla Santa.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Vorige

Keer terug naar Disney medewerkers Buitenland

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron