Giuseppe Dalla Santa overleden

Berichtdoor Dubbelduck » vr apr 29, 2011 10:18 pm

De Italiaanse tekenaar Giuseppe Dalla Santa is vandaag overleden. Hij is 60 jaar geworden.
Giuseppe heeft zo'n 200 verhalen getekend. Hij was één van de twee tekenaars van het zeven wereldwonderen verhaal.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Rubberduck » za apr 30, 2011 2:48 am

Jezus, zo jong nog! :o

Weet iemand de doodsoorzaak?
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor Bruno » za apr 30, 2011 3:06 am

Ik heb overal gezocht, ook op Italiaanse sites, maar nergens wordt het vermeld. Dan kunnen we in elk geval aannemen dat hij niet vermoord is, of zelfmoord heeft gepleegd. Dat zou er wel bijstaan.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor DordrechtDuck » za apr 30, 2011 9:45 am

Als hij zelfmoord zou plegen dan staat het er denk ik juist niet bij, want dat spoort anderen weer aan.

het zeven wereldwonderen verhaal is echt leuk vind ik.
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Bruno » za apr 30, 2011 12:07 pm

Kijk je soms DWDD? Haha
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor kwuk duck » za apr 30, 2011 2:32 pm

Inderdaad zeer jong! Misschien is hij gewoon natuurlijk dood gegaan.
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Dubbelduck » za apr 30, 2011 8:12 pm

Op deze pagina is het vermeld: http://www.afnews.info/wordpress/2011/04/giuseppe-dala-santa-passed-away/. Er staat echter niets over zijn doodsoorzaak.

Rubberduck schreef:[...] zo jong nog! :o

Jong? Vind je 60 jaar jong? Natuurlijk had hij veel ouder kunnen worden en zijn er ook aardig wat mensen die ouder worden. Maar weet je hoeveel mensen de 60 niet halen? In mijn eigen families alleen al zijn dat er vier. Wel alle vier natuurlijke doodsoorzaken.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor kwuk duck » za apr 30, 2011 9:06 pm

Ja, maar toch. 60 vind ik te jong net als bij mensen met kanker of een ongeluk. (god neemt deze mensen terwijl het bejaarde tehuis vol zit met wachtende)( het vorige is misschien een beetje te hard maar toch)
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Dirk McDuck » za apr 30, 2011 9:17 pm

je hebt in zekere zin gelijk maar als iedereen op een bepaalde leeftijd dood zou gaan zou iedereen er veels te veel naar toe leven
iedereen op onbetaald verlof!
nu meteen!!!!!!!!
Avatar gebruiker
Dirk McDuck
Member
 
Berichten: 250
Geregistreerd: vr maart 18, 2011 7:48 pm
Woonplaats: friesland

Berichtdoor Rubberduck » zo mei 01, 2011 3:12 am

Dubbelduck schreef:Jong? Vind je 60 jaar jong? Natuurlijk had hij veel ouder kunnen worden en zijn er ook aardig wat mensen die ouder worden. Maar weet je hoeveel mensen de 60 niet halen? In mijn eigen families alleen al zijn dat er vier. Wel alle vier natuurlijke doodsoorzaken.

Tja, 60 is vooral tegenwoordig erg jong. Vooral omdat veel 60-jarigen tegenwoordig makkelijk voor 50 door kunnen gaan. De gemiddelde levensverwachting blijft maar stijgen en stijgen. Dan vind ik 60 jong. De man heeft z'n pensioen niet eens gehaald.
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor Bruno » zo mei 01, 2011 3:28 am

Barks werd bijna 100! Dat is bijna 40(!!!!!!!) jaar meer! Tweederde van Dalla Santa's leven. Niet dat iedereen de 100 haalt, maar toch.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor McDuck Menu » zo mei 01, 2011 11:10 pm

Ik kende hem niet, maar inderdaad te jong.
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Robb_K » ma mei 02, 2011 1:02 am

Dubbelduck schreef:Op deze pagina is het vermeld: http://www.afnews.info/wordpress/2011/04/giuseppe-dala-santa-passed-away/. Er staat echter niets over zijn doodsoorzaak.

Rubberduck schreef:[...] zo jong nog! :o

Jong? Vind je 60 jaar jong? Natuurlijk had hij veel ouder kunnen worden en zijn er ook aardig wat mensen die ouder worden. Maar weet je hoeveel mensen de 60 niet halen? In mijn eigen families alleen al zijn dat er vier. Wel alle vier natuurlijke doodsoorzaken.

Zestig IS zeker jong om te sterven in deze tijden! Ik ben al enkele jaren ouder dan dat, en ik nog steeds verwachten ten minste dertig jaar meer te leven. Mijn vader is 89 jaar oud, en hij heeft gestopt zijn werk carrière, vorige jaar. Hij heeft een zuster 93, en een andere 91. Alle drie zijn zeer actief, en gezond.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Berichtdoor kwuk duck » ma mei 02, 2011 11:28 am

Robb_K schreef:
Dubbelduck schreef:Op deze pagina is het vermeld: http://www.afnews.info/wordpress/2011/04/giuseppe-dala-santa-passed-away/. Er staat echter niets over zijn doodsoorzaak.

Rubberduck schreef:[...] zo jong nog! :o

Jong? Vind je 60 jaar jong? Natuurlijk had hij veel ouder kunnen worden en zijn er ook aardig wat mensen die ouder worden. Maar weet je hoeveel mensen de 60 niet halen? In mijn eigen families alleen al zijn dat er vier. Wel alle vier natuurlijke doodsoorzaken.

Zestig IS zeker jong om te sterven in deze tijden! Ik ben al enkele jaren ouder dan dat, en ik nog steeds verwachten ten minste dertig jaar meer te leven. Mijn vader is 89 jaar oud, en hij heeft gestopt zijn werk carrière, vorige jaar. Hij heeft een zuster 93, en een andere 91. Alle drie zijn zeer actief, en gezond.

Dan houdt je familie het goed ui ;)
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Bruno » ma mei 02, 2011 11:54 am

Robb_K schreef:Zestig IS zeker jong om te sterven in deze tijden! Ik ben al enkele jaren ouder dan dat, en ik nog steeds verwachten ten minste dertig jaar meer te leven. Mijn vader is 89 jaar oud, en hij heeft gestopt zijn werk carrière, vorige jaar. Hij heeft een zuster 93, en een andere 91. Alle drie zijn zeer actief, en gezond.

Mijn grootvader wordt 85 morgen!
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Volgende

Keer terug naar Disney medewerkers Buitenland

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron