Vicar

Berichtdoor Henrieke » vr mei 04, 2007 12:15 pm

Grappig! Ik heb nog nooit van dat verhaal gehoord... Je ziet wel dat die tekenstijl van Asterix er bij Vicar niet echt in zit... Maar dat is precies zo bij die tekening van Dagobert die Uderzo heeft gemaakt. Ik ga zeker eens in de winkel kijken voor dat album.
Henrieke
Member
 
Berichten: 449
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 11:12 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » ma okt 06, 2008 8:42 pm

De steenrijke eend schreef:Ja,dat vind ik ook.Hoeveel Donald-in-de-ruimte verhalen hebben we wel niet van Vicar gehad?

GBW-in-de-ruimte:D
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor mcDuck King » vr apr 03, 2009 7:00 pm

maar ik vind zijn verhalen leuk,
maar je hebt gelijk de ducks zijn bijzonder eentonig in het ene is ie redelijk de doorzetter van Barks bijv: de gouden rivier, het goud van de vliegende hollander, enz. maar in het andere verhaal is het flauwert die snel stopt maar dit verhaal is echt gewoon te erg: http://coa.inducks.org/story.php?c=D+2004-285 :(

EDIT: smilies-optie uitgezet. wegens storing in link.
Laatst bijgewerkt door mcDuck King op vr apr 17, 2009 6:49 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor huugduck » vr apr 03, 2009 7:34 pm

Henrieke schreef:Grappig! Ik heb nog nooit van dat verhaal gehoord... Je ziet wel dat die tekenstijl van Asterix er bij Vicar niet echt in zit... Maar dat is precies zo bij die tekening van Dagobert die Uderzo heeft gemaakt. Ik ga zeker eens in de winkel kijken voor dat album.

Ik heb hem en het is een aanrader erg grappig :D
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor mcDuck King » za apr 04, 2009 8:38 am

Donald is hier geen behalve bij paint-ball toen die werd geraakt verstopte zich en zette de neefjes onder vuur
maar toen ging het mis zoals bij elke scene van gebieden van verhaal, maar ik bedoel volgens mij gaat Donald altijd door bij C. Barks enzo. maar hier stopt die heel snel :o :(
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor mcDuck King » za apr 04, 2009 8:39 am

wie kent hem????? :/
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor mcDuck King » za apr 04, 2009 8:44 am

Het is een volledig ander album. Veel mooier (ik heb dat andere album ook).

http://img.photobucket.com/albums/v719/9475675/vicar.jpg

(Anders gaat niet, of ik beschadig m'n album teveel onder de scanner.)

Heey Rockerduck, zou jij nu naar anderhalf jaar nog een keer willen scannen??? alleen de 3e (eerste hoeft niet m aar het zou wel fijn zijn want bij coa zie ik de tekst niet goed.)

alvast bedankt :)
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor mcDuck King » za apr 04, 2009 8:45 am

mcDuck King schreef:Het is een volledig ander album. Veel mooier (ik heb dat andere album ook).

http://img.photobucket.com/albums/v719/9475675/vicar.jpg

(Anders gaat niet, of ik beschadig m'n album teveel onder de scanner.)

Heey Rockerduck, zou jij nu naar anderhalf jaar nog een keer willen scannen??? alleen de 3e (eerste hoeft niet m aar het zou wel fijn zijn want bij coa zie ik de tekst niet goed

Heey Rockerduck, zou jij nu naar anderhalf jaar nog een keer willen scannen??? alleen de 3e (eerste hoeft niet m aar het zou wel fijn zijn want bij coa zie ik de tekst niet goed.)


alvast bedankt
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor mcDuck King » vr apr 17, 2009 6:29 pm

Ik weet nu eigenlijk wel, waarom Roep hem in de duck plaatst.
Hij tekend grappig en... Tja he leg je dat nou uit.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Ei » vr apr 17, 2009 7:03 pm

mcDuck King schreef:maar ik vind zijn verhalen leuk,
maar je hebt gelijk de ducks zijn bijzonder eentonig in het ene is ie redelijk de doorzetter van Barks bijv: de gouden rivier, het goud van de vliegende hollander, enz. maar in het andere verhaal is het flauwert die snel stopt maar dit verhaal is echt gewoon te erg: http://coa.inducks.org/story.php?c=D+2004-285 :(

Wat is te erg?

mcDuck King schreef:Donald is hier geen behalve bij paint-ball toen die werd geraakt verstopte zich en zette de neefjes onder vuur
maar toen ging het mis zoals bij elke scene van gebieden van verhaal, maar ik bedoel volgens mij gaat Donald altijd door bij C. Barks enzo. maar hier stopt die heel snel :o :(

Wat bedoel je hier? Waar paint-ball? Donald gaat altijd door bij C. Barks enzo? Ei kan er geen touw aan vast knopen. :)

mcDuck King schreef:Ik weet nu eigenlijk wel, waarom Roep hem in de duck plaatst.
Hij tekend grappig en... Tja he leg je dat nou uit.

Vicar was een degelijke tekenaar. In recente jaren vindt Ei Vicar's werk wat slordig en volgepropt. De saaiheid kan komen omdat Vicar weinig tot geen achtergrondgrappen toevoegde. Ook is Vicar zo produktief dat er overvloedig veel verhalen van hem zijn, wat ook saai wordt.

Er is ook een ander topic over Vicar:
Vicar Studio
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?t=984

Waarom twee topics? Wordt met Vicar Studio niet hetzelfde als Vicar bedoeld?
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor mcDuck King » vr apr 17, 2009 7:26 pm

Nee, het gaat over zijn studio, waarin wordt vermeldt wat fout gaat volgens jullie de inkleuring, inkt, enz.
Hetzelfde als alleen de disney film en extra's disney dvd's
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor mcDuck King » do apr 30, 2009 5:43 pm

Wie weet meer over dit verhaal http://coa.inducks.org/story.php?c=D++9576
Ik wou dat die werd geherdrukt, dat lijkt mij erg leuk want mij lijkt het 1e verhaal leuk.
Maar ik vind het jammer, want korte verhalen worden maar gemiddeld 1 keer gedrukt en 30% kans op 2.
En lange verhalen als deze, en andere worden juist heel vaak gedrukt ( Ik tel geen pocket verhalen mee.) Deze verhalen min. 1 keer tot max. 3.
Dat is vals alsof lange verhalen meer worden gewaardeerd. En het blijft een verhaal, de een heeft maar 1 blz. de ander 44, en dan wordt de 2e vaker gebruikt.

EDIT: smilies-optie uitgezet. wegens storing in link.
Laatst bijgewerkt door mcDuck King op do apr 30, 2009 7:05 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor mcDuck King » do apr 30, 2009 5:44 pm

hmmm, i9k had hem gesellecteerd, de site, nou hij is er nog een keer. http://coa.inducks.org/story.php?c=D++9576

EDIT: smilies-optie uitgezet. wegens storing in link.
Laatst bijgewerkt door mcDuck King op do apr 30, 2009 7:06 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor mcDuck King » wo mei 06, 2009 7:05 pm

mcDuck King schreef:Wie weet meer over dit verhaal http://coa.inducks.org/story.php?c=D++9576
Ik wou dat die werd geherdrukt, dat lijkt mij erg leuk want mij lijkt het 1e verhaal leuk.
Maar ik vind het jammer, want korte verhalen worden maar gemiddeld 1 keer gedrukt en 30% kans op 2.
En lange verhalen als deze, en andere worden juist heel vaak gedrukt ( Ik tel geen pocket verhalen mee.) Deze verhalen min. 1 keer tot max. 3.
Dat is vals alsof lange verhalen meer worden gewaardeerd. En het blijft een verhaal, de een heeft maar 1 blz. de ander 44, en dan wordt de 2e vaker gebruikt.

EDIT: smilies-optie uitgezet. wegens storing in link.

Wat vinden jullie hierover? :/
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Ega Bevan » vr mei 08, 2009 4:03 pm

Wat wil je erover weten? Op inducks staat toch al alles erover?
Ega Bevan
Member
 
Berichten: 280
Geregistreerd: di dec 23, 2008 11:15 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Disney medewerkers Buitenland

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron