Vicar Studio

Berichtdoor mcDuck King » do apr 02, 2009 12:32 pm

Wat vinden jullie van de Vicar Studio want ze zeggen dat dat bestaat
kijk maar:
Víctor Arriagada Ríos, beter bekend als Vicar, is met gemiddeld 200 pagina’s per jaar verreweg de meest productieve Disney tekenaar. Zijn Duck-carrière begint in 1971 bij de Deense uitgeverij Egmont waarvoor hij tot vandaag de dag tekent. In de ruim dertig jaar dat hij Donald Duck-strips tekent, heeft hij dat overigens niet helemaal in zijn eentje gedaan. TEGENWOORDIG IS ER EEN HELE VICARSTUDIO, waar meerdere mensen aan de verhalen werken. Victor Arriagade Rios was de eerste tekenaar die een verhaal met het oermeisje Oena getekend heeft. De verhalen van Vicar kun je met grote regelmaat lezen in zowel het weekblad Donald Duck als Donald Duck Extra. Zijn leukste verhalen staan in 'Grappigste Avonturen' deel 21.

de vragen zijn:
wat moet er veranderen aan zijn verhalen????
Vicar werd op 16 april 1934 geboren vinden jullie niet dat die is moet nokken met werken????
(Zelf vind ik zijn extra verhalen toch wel goed)
vinden jullie het niet beter dat die studio nooit heeft plaatsgevonden????
:/
:|
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor huugduck » do apr 02, 2009 12:41 pm

Rockerduck zal me wel een papegaai vinden :p maar ik vind vikar niet gewldig tekenen ik vind het dus onnodig dat hij een eigen studio heeft. Of hij moet stoppen met werken moet hij zel weten.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor mcDuck King » za apr 11, 2009 4:55 pm

graag nog meer reactie van mensen.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor mcDuck King » vr apr 17, 2009 6:24 pm

zijn er nog vrijwilligers die willen verzenden.
Ei, wil jij een lang interresant bericht sturen.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor DuckBoy » do jun 11, 2009 9:02 pm

mcDuck King schreef:zijn er nog vrijwilligers die willen verzenden.
Ei, wil jij een lang interresant bericht sturen.

tja, Vicar......... zijn vroegere werk en Oena verhalen zijn wel leuk maar tegenwoordig bakt hij er niet veel meer van. Altijd in de ruimte of van die achtervolgingen. Ik heb het wel een beetje gehad met Vicartje
DuckBoy
Member
 
Berichten: 792
Geregistreerd: vr mei 01, 2009 12:39 pm
Woonplaats: kantens (groningen)

Berichtdoor Ei » do jun 11, 2009 9:31 pm

mcDuck King schreef:Ei, wil jij een lang interresant bericht sturen.

Ei weet weinig over Vicar. Ei vond hem een van de betere Disney-tekenaars. Toen hij nog een strakke, verzorgde stijl had en de kunst van het weglaten liet zien. Eigenlijk was Vicar te netjes en te verzorgd, waardoor zijn Ducks te standaard werden. Ook ontbraken (en ontbreken?) bij hem achtergrondgrapjes, die Barks wel gebruikte. Ei heeft dat oudere Vicar-werk lang onderschat.
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm


Keer terug naar Disney medewerkers Buitenland

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron