Auto special ruilen tegen school special

Berichtdoor Rataplan » zo okt 16, 2011 8:44 am

Wil er toevallig iemand met mij ruilen ik heb een helemaal nieuwe autospecial die ik graag zou willen ruilen tegen een schoolspecial iemand misschien?
Wie iets weet over het mijne
Gaat naar huis en ziet het zijne
Vind hij daar geen gebreken
Mag hij vrij over het mijne spreken
Rataplan
Member
 
Berichten: 81
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 2:12 pm

Berichtdoor Michiel Q » zo okt 16, 2011 4:37 pm

Maar die schoolspecial ligt toch nog gewoon in de winkel? In onze supermarkt wél, in ieder geval.
*) Hypercritical Inquiring Seeker into Tales of Old and Rumors of Yore, as well as Noser-outer of Unprovable Tommyrot!
Avatar gebruiker
Michiel Q
Great H.I.S.T.O.R.Y.N.U.T.*
Member
 
Berichten: 767
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 3:37 pm

Berichtdoor Rataplan » zo okt 16, 2011 5:11 pm

Echt waar?
ik ben er hier al overal voor geweest en nergens hebben ze hem :(
Heb zelfs al naar Sanoma een mail gestuurd of ik hem eventueel met bij betalen nog thuis gestuurd zou kunnen krijgen maar dat kon niet zeiden ze :(
zou iemand hem anders voor me willen halen betaal ik je uiteraard het blad en de verzendkosten terug of eventueel wil ik ook wel een gefrankeerde envelop met het geld op sturen. Zou er heel blij mee zijn.
Wie iets weet over het mijne
Gaat naar huis en ziet het zijne
Vind hij daar geen gebreken
Mag hij vrij over het mijne spreken
Rataplan
Member
 
Berichten: 81
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 2:12 pm

Berichtdoor Michiel Q » zo okt 16, 2011 6:00 pm

Ik wil morgen wel even voor je kijken. Gisteren hadden ze 'm nog.
*) Hypercritical Inquiring Seeker into Tales of Old and Rumors of Yore, as well as Noser-outer of Unprovable Tommyrot!
Avatar gebruiker
Michiel Q
Great H.I.S.T.O.R.Y.N.U.T.*
Member
 
Berichten: 767
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 3:37 pm

Berichtdoor Ui » zo okt 16, 2011 6:04 pm

Rataplan schreef:Heb zelfs al naar Sanoma een mail gestuurd of ik hem eventueel met bij betalen nog thuis gestuurd zou kunnen krijgen maar dat kon niet zeiden ze :(

Waarom doet Sanoma de laatste tijd zo moeilijk? Of is het niet alleen van de laatste tijd?
Het kan ook moeilijk zijn om iets bij Sanoma te bestellen dat wel gewoon te koop is. De moeite die Ui jaren geleden moest doen om de Sanoma Klantenservice te vertellen over de facsimile-reeks, waar men niets vanaf wist. Vervolgens stelde men, dat deze reeks alleen bij een Weekblad-abonnement verkrijgbaar was. Ze weten soms zelf niet, wat ze eigenlijk verkopen. Geen wonder, dat de reeks moeilijk verkocht. Hoe slim, als een bedrijf zo drastisch bezuinigt dat mensen moeite moeten doen om er iets te kopen. (snotter)

Misschien heeft deze site de Schoolspecial nog te koop? De prijs die men vraagt is €5,20, inclusief verzendkosten.
http://www.kinderbladen.nl/viewMag/44035/donald-duck-special.html
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Rataplan » zo okt 16, 2011 6:41 pm

Bedankt hoor heb hem inderdaad via die site besteld
Maar snap inderdaad ook niet helemaal waarom ik hem niet gewoon via Sanoma Klantenservice kan bestellen ben abonnee van zowel Donald Duck als de Donald Duck Extra dus vind het beetje raar dat het niet kan. Volgens mijn verkooppunt (The Read Shop) worden niet verkochte specials terug gehaald als er een nieuwe komt en daarom hadden ze hem niet meer. Maar er werd me inderdaad geadviseerd om even een mail te sturen naar de klantenservice en dat het dan waarschijnlijk wel goed kwam. Nou niet dus..... :(

@ Michiel Q toch bedankt voor het aanbod waardeer ik enorm.
Wie iets weet over het mijne
Gaat naar huis en ziet het zijne
Vind hij daar geen gebreken
Mag hij vrij over het mijne spreken
Rataplan
Member
 
Berichten: 81
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 2:12 pm

Berichtdoor Michiel Q » zo okt 16, 2011 7:52 pm

Rataplan schreef:@ Michiel Q toch bedankt voor het aanbod waardeer ik enorm.

Graag gedaan, zeggen ze dan. Ik hàd nog niets gedaan, maar goed. :)
*) Hypercritical Inquiring Seeker into Tales of Old and Rumors of Yore, as well as Noser-outer of Unprovable Tommyrot!
Avatar gebruiker
Michiel Q
Great H.I.S.T.O.R.Y.N.U.T.*
Member
 
Berichten: 767
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 3:37 pm


Keer terug naar Ruilen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron