Pocket 45 dubbel

Re: Pocket 45 dubbel

Berichtdoor Duckatti » za jan 14, 2012 7:58 pm

Hidde, ik zet hier mijn mailadres neer. Als je nog ruilen wil, kan je daar naar mailen.
Duckatti313@gmail.com
Ik ben dan wel oud, maar nog niet versleten!
Duckatti
Member
 
Berichten: 11
Geregistreerd: do jan 05, 2012 10:59 pm

Re: Pocket 45 dubbel

Berichtdoor Hidde » za jan 14, 2012 9:04 pm

Ik heb een mailtje gestuurd. :)
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Re: Pocket 45 dubbel

Berichtdoor snowmansion » za jan 14, 2012 9:29 pm

Duckatti schreef:Hidde, ik zet hier mijn mailadres neer. Als je nog ruilen wil, kan je daar naar mailen.


Is het handig om je e-mail adres op een forum neer te zetten ivm spambots etc.? Ik had altijd geleerd omdat niet te doen en zie daarom ook vaak op fora mensen het schrijven als ......apenstaartje@gmail.com ofzo.
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Re: Pocket 45 dubbel

Berichtdoor Duckatti » za jan 14, 2012 10:13 pm

Dat met apestaartje wilde ik ook doen, maar uit macht der gewoonte dus het teken van apestaartje. Daarna had ik al verzenden geklikt. Ik heb al een mail van Hidde gehad, dus misschien dat de admin mijn adres kan weghalen? Bedankt alvast.
Ik ben dan wel oud, maar nog niet versleten!
Duckatti
Member
 
Berichten: 11
Geregistreerd: do jan 05, 2012 10:59 pm

Vorige

Keer terug naar Ruilen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron