Van alles

Berichtdoor Ridder ter Geit » ma jul 05, 2010 9:55 pm

Dan zit je goed in die zin dat jij steun krijgt, ja. Of je gelijk hebt blijft natuurlijk een tweede.

Als hij goedkoper aan Donald Ducks kan komen dan is dat natuurlijk alleen maar fijn voor hem. Je vergelijking met een kop koffie gaat voor mij ook een beetje mank, in dusverre dat tweedehands strips allicht goedkoper zijn dan een kop koffie; dat ben ik niet anders gewend.

Maar voor de rest vind ik het prima als je die prijzen vraagt en dat er voor kan krijgen.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor DordrechtDuck » di jul 06, 2010 12:20 am

Ik vind het knap voor die prijs, maar dan is het geen hobby of verzameling, maar meer een sport. Haha.
Heb trouwens weer een hoop pockets, maar die gooi ik er binnenkort wel even op. Nu geen zin meer in, moet er om 5 uur uit. Slapie doen.
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor DordrechtDuck » vr jul 09, 2010 6:20 pm

Inmiddels alles verkocht!

Heb nog wel heel veel pockets, allen onder Nr. 100 ook eerste drukken die er netjes uitzien. En nog heel veel Donald Duck Als... Die er nagenoeg perfect uitzien. Zal ze binnenkort eropgooien. Mocht je al interesse hebben in bepaalde Nrs dan hoor ik het wel
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor DordrechtDuck » za nov 20, 2010 1:00 am

Alles weg!!!
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za nov 20, 2010 6:36 pm

Dit wordt wel erg cliche zo. Zijn al die "Alles weg!!!" reacties van 1 koper?
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor DordrechtDuck » zo nov 21, 2010 1:19 am

Neej, die ene had alle pockets meegenomen. En die andere had alle losse dingetjes meegenomen. Dus alle weekbladen die ik nog had, mickey maandbladen, MM verjaardagsalbum, 50-reeks boeken, big fun, 2 disney avonturen, 12 kerst sinterklaasspecials, en nog wat. Ik koop meestal partijtjes op hier en daar, dan vergelijk ik het met mijn verzameling en dan hou ik de mooiste. En wat ik nog niet heb, dat vul ik aan. En wat ik wil lezen maar niet wil bewaren dat lees ik en dan gooi ik alles wat weg kan in de verkoop en daar verdien ik dan nog aan ook. Dus alles wat ik nu heb verzameld dat heb ik gratis bij elkaar van winst. Zo moet ik het doen, want heb in principe weinig geld om te besteden. Vaste lasten zijn hoog en salaris ook, maar niet hoog genoeg om lekker even 20 euro aan ducks te kunnen kopen. Ik vind het ook leuk om in die ducks te wroeten en een beetje winst te maken, mensen leren kennen. Klantenkring op te bouwen. Ja, lof aan duck. In deze hedendaagse samenleving. Het is gewoon fijn om "als volwassen vent" lekker met Donald Duckies bezig te zijn. Even alles vergeten aan narigheid.
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Vorige

Keer terug naar Te koop

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron