jaarstickers voor verzamelbanden

jaarstickers voor verzamelbanden

Berichtdoor witlof » di jul 17, 2012 12:28 pm

Gezocht: Een jaarstickers voor verzamelbanden Donald Duck weekbladen van 2002 t/m 2009 incl. romeins 1 en 2. In rood kleur.
Wie kan mij helpen?
Ik ben nu bezig met weekbladen 2002 t/m 2011 in verzamelbanden binden. Kreeg alleen 2010 t/m 2013 jaarstickers mee bij bestellen van verzamelbanden.
witlof
New member
 
Berichten: 6
Geregistreerd: di jul 17, 2012 12:23 pm

Re: jaarstickers voor verzamelbanden

Berichtdoor witlof » do jul 19, 2012 8:23 pm

Niemand?
Of heeft iemand een tip voor mij hoe ik aan stickers kan komen?
witlof
New member
 
Berichten: 6
Geregistreerd: di jul 17, 2012 12:23 pm

Re: jaarstickers voor verzamelbanden

Berichtdoor Michiel Q » do jul 19, 2012 11:38 pm

Heb je 't al geprobeerd bij de klantenservice van Sanoma? Ik ken die stickers niet, maar 't kan natuurlijk best zo zijn dat ze alleen zijn gemaakt voor de jaren vanaf 2010. Misschien kun je ze zelf namaken op de computer?
*) Hypercritical Inquiring Seeker into Tales of Old and Rumors of Yore, as well as Noser-outer of Unprovable Tommyrot!
Avatar gebruiker
Michiel Q
Great H.I.S.T.O.R.Y.N.U.T.*
Member
 
Berichten: 767
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 3:37 pm

Re: jaarstickers voor verzamelbanden

Berichtdoor Appie Aap » vr jul 20, 2012 8:29 pm

Michiel Q schreef:Ik ken die stickers niet, maar 't kan natuurlijk best zo zijn dat ze alleen zijn gemaakt voor de jaren vanaf 2010.

Ik denk dat ze voor de jaargangen ervoor wel bestaan, want hier is iemand met een soortgelijk probleem:
http://forum.fok.nl/topic/732899

En hier heeft iemand het ook over de stickers (in de tweede reactie). Misschien hoorden ze er wel bij en heb je ze per ongeluk niet gekregen? Ik weet niet echt hoe het daar bij Sanoma werkt.
Avatar gebruiker
Appie Aap
Liefhebber
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: zo nov 22, 2009 1:15 am
Woonplaats: Duckstad

Re: jaarstickers voor verzamelbanden

Berichtdoor Duck » ma jul 23, 2012 1:31 pm

Bij de gouden verzamelbanden die ik van mijn verjaardag heb gekregen aan het begin van dit jaar ,zat een vel met stickers waarmee je elk jaartal kan maken.
Misschien heeft iemand er nog zo een over voor je?
Als je wil kan ik wel een fototje ervan maken.
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Re: jaarstickers voor verzamelbanden

Berichtdoor witlof » di jun 18, 2013 6:35 pm

Hoi iedereen, sorry dat ik lang niks heb gereageerd.
Die stickers uit de gouden verzamelbanden is te klein, dit past niet bij mijn collectie. Ook kun je moeilijk de stickers op lijn plakken.
Ik heb voorkeur naar jaarstickers uit gele verzamelbanden.
Na mailverkeer tussen mij en klantenservice Sanoma kreeg ik als excuses een jaarstickers van 1999-2002 en 2006 t/m 2008. Mij beetje blij maken met dode mus.
Nu ben ik op zoek naar 2003 t/m 2005 en 1987 t/m 1998 in drievoud (2 voor weekbladen en 1 voor extra)
Het verbaast mij wel dat Sanoma niet iedereen goed kan helpen. Mijn vriend wou DD bladen uit 2012 in verzamelband inbinden en bestel onlangs een gele band en kreeg een jaarstickers van 2008 t/m 2011... Hoe zot is dat...
Hij heeft klacht ingediend en kreeg alleen maar een excuses.
Vind heel jammer dat mensen niet zelf kunnen aangeven welke jaarstickers ze willen erbij hebben als ze banden willen gaan bestellen. Ik vind die vel met kleine stickers niet geweldige oplossing.
Langs deze weg hoop ik dat één van jullie nog overgebleven stickers heeft. Dus wie kan mij helpen?
witlof
New member
 
Berichten: 6
Geregistreerd: di jul 17, 2012 12:23 pm


Keer terug naar Gezocht

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron