Uiterlijk McDrake.nl

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor Duck » zo jan 08, 2012 1:18 pm

Ik snap niet al die icoontjes die voor een topic staan,kan iemand een lijst maken van wat welk icoontje betekend?
Er zijn namelijk meer icoontjes dan alleen maar "gelezen" en "ongelezen".
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor admin » zo jan 08, 2012 1:23 pm

Bruno schreef:[subject] Re:Uiterlijk McDrake.nl(<staat hier voor de zoveelste keer)

Als de titel van een beicht los van de titel van het topic veranderd kan worden, heeft het blijkbaar een functie.
Op de eerder genoemde fora, over Pink Floyd en Syd Barrett, is de titel zeer klein weergegeven. Is dat een goed compromis?

De Zwarte Schim schreef:het lijkt me ook wel een x handig dat het pixel maximum wordt uitgebreid voor je profielplaatje. 96 pixel is niet veel en zo moet ik altijd mijn profielafbeeldingen aanpassen en kan ik niet vaak van plaatje veranderen. dus als dat zou kunnen: graag

Welke grootte heb je in gedachten? Het zijn avatars, geen posters.
Wat is een gebruikelijke grootte op andere fora?

Duck schreef:Ik snap niet al die icoontjes die voor een topic staan,kan iemand een lijst maken van wat welk icoontje betekend?
Er zijn namelijk meer icoontjes dan alleen maar "gelezen" en "ongelezen".

Waar is een legenda te vinden?
admin
Site Admin
 
Berichten: 409
Geregistreerd: di aug 14, 2007 12:35 am
Woonplaats: Nederland

Re: Re:Uiterlijk McDrake.nl(<staat hier voor de zoveelste ke

Berichtdoor Ui » zo jan 08, 2012 1:35 pm

Caspar heeft complimenten verdiend voor zijn werk. Hij heeft zijn kerst en oud-en-nieuw opgeofferd. Maar jullie zitten alleen maar te klagen! (huil huil)

Bruno schreef:-Het blokje voor alle topics dat er voorheen altijd was - 'leeg'/'doorzichtig' was als er geen activiteit was geweest, en blauw/'opgevuld' als er iemand had gereageerd - was veel duidelijker? Kan dat niet veranderd worden in een simpel vierkantje of rondje dat dan grijs is zonder activiteit en knalblauw als er iets gebeurt?

Dit zou handig zijn. Maar Ui begrijpt weinig van de opmerkingen over onduidelijkheid met betrekking tot nieuwe berichten. (snik) Ui vindt de link naar actieve topics een vele malen beter systeem dan wat PunBB had. Daar werd alleen de laatste 24 uur bijgehouden en na het inloggen werden alle berichten als gelezen beschouwd. (snotter)

- Ui wil graag de avatars en titels hersteld zien, bij wie deze zelf nog niet heeft aangepast. Die zijn helaas niet meegenomen door de conversie-software.
- Hoe kan de titel ingesteld worden? (Wat nu "Member" is.) Ui wil zichzelf weer een "emotioneel wezen" kunnen noemen. (huil huil)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor Duck » zo jan 08, 2012 2:01 pm

Bij "vragen" staat dit:

What are topic icons?Topic icons are author chosen images associated with posts to indicate their content. The ability to use topic icons depends on the permissions set by the board administrator.
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor Redmess » zo jan 08, 2012 3:37 pm

Ik geloof dat we op ons oude forum 100 of 125 voor de plaatjes hadden. Het is maar wat je praktisch vind. Te grote plaatjes zijn erg storend. Ik zou zeker niet groter dan 200 gaan. Overigens ook een goed idee om een limiet voor handtekeningen op te stellen, want dat kan soms nogal uit de hand lopen.
Avatar gebruiker
Redmess
Member
 
Berichten: 1233
Geregistreerd: za maart 17, 2007 10:06 pm
Woonplaats: Nederland

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor De Zwarte Schim » zo jan 08, 2012 3:47 pm

admin schreef:Welke grootte heb je in gedachten? Het zijn avatars, geen posters.
Wat is een gebruikelijke grootte op andere fora?

op de meeste fora en websites wordt de groote automatisch aangepast. je plaatje moet natuurlijk niet te groot zijn, maar dan wordt het automatisch aangepast.
Laatst bijgewerkt door admin op zo jan 08, 2012 5:09 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor Hidde » zo jan 08, 2012 7:39 pm

Caspar schreef:Leuk idee! Ik zal aan Tim, die heeft aangeboden tekenwerk te doen voor het forum (zijn er nog anderen die interesse hebben?), vragen of hij dat kan doen.

Ik zou ook wel wat eraan willen doen.:D Bijv. zo'n silhouet maken.

Op het oude forum stond een knop waarin je de bijdragen kon zien van de laatste 24 uur. Dat vond ik een erg handige knop. Als je nu recente bijdragen wilt zijn moet je inloggen.

Een titel vond ik ook leuk.

Avatars van 200 x 200 pixels zou ik niet doen. Dat is er groot. 120 bij 120 vind ik als groot genoeg. Op het oude forum was het 96 x 96 pixels.

P.S. Ik kan nu weer quoten :) Edit: En weer wijzigen ;)
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor Hidde » zo jan 08, 2012 9:09 pm

Hidde schreef:Op het oude forum stond een knop waarin je de bijdragen kon zien van de laatste 24 uur. Dat vond ik een erg handige knop. Als je nu recente bijdragen wilt zijn moet je inloggen.

Ik zie nu dat er een knop is voor actieve onderwerpen. Die had ik over het hoofd gezien.:)

Volgens mij is het lettertype ook anders (niks mis mee hoor).
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor Redmess » ma jan 09, 2012 7:05 am

Wat is het probleem met moeten inloggen? Dat is heel normaal hoor.
Avatar gebruiker
Redmess
Member
 
Berichten: 1233
Geregistreerd: za maart 17, 2007 10:06 pm
Woonplaats: Nederland

Re: Re:Uiterlijk McDrake.nl(<staat hier voor de zoveelste ke

Berichtdoor Ridder ter Geit » ma jan 09, 2012 9:44 am

Ui schreef:Caspar heeft complimenten verdiend voor zijn werk. Hij heeft zijn kerst en oud-en-nieuw opgeofferd. Maar jullie zitten alleen maar te klagen! (huil huil)


Goed punt. Applaus voor Caspar!

*klap klap klap klap*
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor Meester Warbol » ma jan 09, 2012 1:30 pm

Ui schreef:Hoe kan de titel ingesteld worden? (Wat nu "Member" is.) Ui wil zichzelf weer een "emotioneel wezen" kunnen noemen.

Bij Meester Warbol ontbreekt de titel "Schoolfrik". Het is belangrijk dat de lezertjes kunnen zien wie er serieus moet worden genomen en wie niet.
Avatar gebruiker
Meester Warbol
Schoolfrik
Member
 
Berichten: 100
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 10:20 pm

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor Hidde » ma jan 09, 2012 7:09 pm

Redmess schreef:Over die markeringen voor topics waar gepost is: wat dacht je van Donald hoofdjes, silhouet voor topics die al zijn gelezen, en ingevuld voor ongelezen topics.

Je bedoelt bijv. dit Afbeelding voor gelezen topics en dit Afbeelding voor ongelezen topics?
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor McDuck Menu » ma jan 09, 2012 8:19 pm

Zoiets inderdaad. Ik maak vandeweek wel n paar variaties.
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor Bruno » di jan 10, 2012 2:02 am

Aaah zou het niet gewoon die kleuren kunnen zijn maar dan een rondje? Het zal er echt te chaotisch uitzien anders!
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor McDuck Menu » di jan 10, 2012 3:36 am

Je hebt wel een punt. Misschien kan er ook een oude mcdrake lookalike gemaakt worden? Ik neem aan dat meerdere stijlen mogelijk zijn.
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

VorigeVolgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron