Uiterlijk McDrake.nl

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor Redmess » di jan 10, 2012 11:16 am

Wees toch niet zon saaie ouwe vent en accepteer gewoon dat we een wat vrolijker forum willen. :D
Avatar gebruiker
Redmess
Member
 
Berichten: 1233
Geregistreerd: za maart 17, 2007 10:06 pm
Woonplaats: Nederland

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor Caspar » di jan 10, 2012 8:35 pm

Gebruikers kunnen nu weer hun eigen titel instellen, via het 'User Control Panel' -> Profile -> Edit Profile - Custom Title.
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor Bruno » wo jan 11, 2012 12:26 am

Redmess schreef:Wees toch niet zon saaie ouwe vent en accepteer gewoon dat we een wat vrolijker forum willen. :D

Maar als het er te chaotisch uitziet is het automatisch een minder vrolijk forum want dan kom ik minder vaak en ik ben fokking vrolijk.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor Ui » wo jan 11, 2012 2:37 pm

Bruno schreef:Maar als het er te chaotisch uitziet is het automatisch een minder vrolijk forum want dan kom ik minder vaak en ik ben fokking vrolijk.

Nou, wat zijn we vrolijk! (huil huil)

Kunnen profielen niet zelf een stijl kiezen? Dat was met PunBB wel zo. Zo kunnen meerdere stijlen gemaakt worden. (snif)

Hoe kun je privé-berichten sturen? PunBB had een formulier dat via e-mail werd verstuurd, zonder dit adres te openbaren. Is zoiets ook in phpBB mogelijk?
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor Redmess » wo jan 11, 2012 3:29 pm

Jazeker, linksboven staat je mailbox, daar kun je priveberichten versturen.
Avatar gebruiker
Redmess
Member
 
Berichten: 1233
Geregistreerd: za maart 17, 2007 10:06 pm
Woonplaats: Nederland

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor Bruno » wo jan 11, 2012 5:06 pm

Ui schreef:Nou, wat zijn we vrolijk! (huil huil)

Ik vond het wel grappig.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor Michiel Q » wo jan 11, 2012 5:49 pm

Redmess schreef:Jazeker, linksboven staat je mailbox, daar kun je priveberichten versturen.

Waar precies en hoe ziet dat eruit? Ik kan het niet vinden. :oops:
*) Hypercritical Inquiring Seeker into Tales of Old and Rumors of Yore, as well as Noser-outer of Unprovable Tommyrot!
Avatar gebruiker
Michiel Q
Great H.I.S.T.O.R.Y.N.U.T.*
Member
 
Berichten: 767
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 3:37 pm

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor Hidde » wo jan 11, 2012 7:46 pm

Het staat (je kan het alleen zien als je ingelogd bent) boven ''Uitloggen''. Daar zie je een envelop.
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor Redmess » do jan 12, 2012 8:43 am

Hmm, misschien is het een plugin die nog niet aanstaat? Ik kan het ook niet vinden, maar hoort normaal gesproken bij het gebruikerspaneel te staan.
Avatar gebruiker
Redmess
Member
 
Berichten: 1233
Geregistreerd: za maart 17, 2007 10:06 pm
Woonplaats: Nederland

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor snowmansion » do jan 12, 2012 11:00 am

Zo zie je het staan als het goed is (althans bij mij):

Afbeelding

Zie het email icoontje rechtsboven. Naast het print icoon.
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor Ui » do jan 12, 2012 7:54 pm

Bruno schreef:
Ui schreef:Nou, wat zijn we vrolijk! (huil huil)

Ik vond het wel grappig.

Alles leuk en aardig, maar ondertussen zit je te dreigen dat je wegblijft als je de lay-out niet mooi vindt! (snotter)
Altijd wil iedereen maar wegblijven. Ondertussen zegt niemand wat over de bewerkfunctie waar men zo lang om heeft gevraagd! Iedereen zit de hele tijd maar te zeuren! Straks leest de technicus hoeveel verdriet hij ons allemaal heeft gedaan met die nieuwe software, terwijl hij ons alleen maar blij wilde maken! (huil huil)

Redmess schreef:Hmm, misschien is het een plugin die nog niet aanstaat? Ik kan het ook niet vinden, maar hoort normaal gesproken bij het gebruikerspaneel te staan.

Ui heeft ook geen mailbox. Om de server te sparen is die functie uitgezet, tesamen met de "draft"-functie.
Dus hoe kan het, dat sommigen die mailbox wel hebben? Doet hij het ook echt, of is het alleen een icoontje?
Laatst bijgewerkt door Ui op do jan 12, 2012 8:08 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor Ui » do jan 12, 2012 8:07 pm

Update. Blijkbaar gaat het om dezelfde soort functie als bij PunBB, namelijk een formulier dat verstuurd wordt.

Als Ui in dit topic is, dan bevindt zich rechtsboven wel dat envelopje, samen met een printerje. Maar nu Ui dit bericht typt, zijn ze weg. Ook op de indexpagina's zijn ze niet te zien. Hebben anderen dat ook?
Wat is er aan de hand? (snik) Hoe kan dit?
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor snowmansion » do jan 12, 2012 8:45 pm

@ Ui

Ik heb dit ook. Als ik op Board Index klik, verdwijnt het icoontje. Als ik één van de 'headers' in Disney Algemeen, Disney strips, Disney Medewerkers, Markt en Contact dan zie ik nog steeds geen icoontje. Wanneer ik dan echter op een thread klik en de berichten te voorschijn komen zie ik het email icoontje wel weer.

Btw Ui, het is zeker niet alleen maar snif, huil, snik, snotter. Ik ben blij met de update van het forum. Zeker met de edit functie! Het forum zal nu wel wat software kinderziektes hebben, maar als dit weg is is het echt een vooruitgang!
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor Hidde » do jan 12, 2012 9:12 pm

Bruno schreef:Aaah zou het niet gewoon die kleuren kunnen zijn maar dan een rondje? Het zal er echt te chaotisch uitzien anders!

Ik heb zelf een versie gemaakt met die hoofdjes van Donald hoe het er dan ongeveer uit zal zien. Ik vind het er niet chaotisch uitzien, hoor.

Afbeelding


Vroeger stond er trouwens altijd een plaatje (van de neefjes) linksbovenin. Dat vond ik wel gezellig en het geeft het forum een ''Ducksfeer''. Ik vind dit plaatje bijv. wel leuk voor linksbovenin. Maar er staat daar nu ''zoeken''...

Ik vind het nieuwe forum hartstikke mooi! Ik ben Caspar daar er dankbaar voor!:D
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor snowmansion » do jan 12, 2012 9:22 pm

Ik vind hoe de gelezen-niet gelezen iconen zoals ze er nu uitzien mooier uit zien dan met de D Duck. Heeft overigens niets met jouw tekenkunsten te maken Hidde :). Maar gewoon in het algemeen.

Wat ik wel mooi zou vinden als er idd meer een Disney sfeer over het forum heen komt. Wellicht een mooie Barks tekeningen of iets anders als een vaste plaatje in het blauwe stuk balk waar nu McDrake staat.
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten