Opmerkingen over andere gebruikers

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor Ei » ma nov 09, 2009 6:58 pm

Ridder ter Geit schreef:Dan zal ik mijn reactie hierop van gisteren ook maar proberen te herhalen, want die lijkt ook weg te zijn.

Erg raar. Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

Ridder ter Geit schreef:
Ei schreef:Hopelijk herinnert Ei zich dit allemaal verkeerd, van McDuck. Anders zou Rockerduck zomaar de vuile was van zijn ouders op internet zetten.

Dit zal heus wel bedoelt zijn als voorbeeld, maar ook hier zie ik het als kwaad met kwaad vergelden, omdat er ook persoonlijke zaken van Rockerduck worden neergezet.

O, maar Ei heeft geen moeite om fout gedrag toe te geven. Ei wil Rockerduck hiermee een koekje van eigen deeg geven. Rockerduck wil graag het verleden oplepelen, dus laat Ei er eens aan mee doen. Fijn graven in Rockerduck's verleden. Al was het maar om te zeggen: two can play that game.
Rockerduck begint in dit topic over schizofrenie. Een ernstige ziekte. Wat wil hij ermee zeggen? En waarom gaat de gezonde Hollandse jongen Rockerduck dan zo in discussie met wat volgens hem een psychiatrisch patiënt is? Wat verschaft Ei de eer, dat zo'n universitaire bachelor zich zo druk maakt om een ziek iemand?

Ridder ter Geit schreef:Omdat Rockerduck volgens mij zijn studie er nergens bij heeft gehaald om op te scheppen of te doen alsof hij meer is als anderen vind ik het niet nodig om zijn studie te beoordelen danwel te doen alsof hij zich er op voor laat staan

Ei mag Rockerduck toch best aanspreken op zijn zogenaamde denkniveau? Daarbij zit Rockerduck vaak te zwatelen over wat hij ziet als "de wetenschap". En als opleiding helemaal niet van belang is, waarom zou je deze dan op een forum vermelden?

Ridder ter Geit schreef:
Ei schreef:Rockerduck doet alsof Ei over supersonische oren begonnen is. Dát is hier de stropop.

Ik denk eigenlijk dat Rockerduck supersonische oren ziet als overdrijven van hele goede oren.

Daar gaat het niet om. Rockerduck probeert zo'n overdrijving in andermans schil te schuiven. Zag je niet, hoe hij een link uit een quote van Ei verwijderde? Zonder dit te markeren? Die link bewees dat Rockerduck over supersonische oren was begonnen. Waarom moest dat verwijderd worden? Waarom moest Ei's citaat vervalst worden? Dat zijn van die valse flauwigheden die verraden dat Rockerduck de waarheid wil verbergen.
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Rockerduck » ma nov 09, 2009 8:02 pm

Ei schreef:Houd toch met die verzinsels. Ei verdedigt een Jonker-scenario. Rockerduck zoekt daar van alles achter. Rockerduck zit in dat topic alinea's te wijden aan zijn klachten over Ei. 't Is te zielig voor woorden.

Rockerduck verlaagt zich liever door het schrijven van zeurteksten over Ei in andere topics, waar het off topic is. Daar kan Rockerduck lekker irriteren. Want terwijl Rockerduck's discussiegenoten proberen om zo kort mogelijk op zijn onzin in te gaan, wijdt Rockerduck schaamteloos alinea's uit. Ei dit, Ei dat, Ei zus, Ei zo. Maar als je (zoals Ei) naar een ertoe bestemd topic gaat, dan beschouwt Rockerduck dat blijkbaar als jezelf verlagen.

Want alleen Ei mag klagen over anderen in topics die daar niet voor bedoeld zijn. Lappen tekst over anderen, hele alinea's, pagina's vol: klachten over Rockerduck in niet daarvoor bestemde topics, zoals recent het Jonker-topic. En als Ei uitgezeurd en uitgeklaagd is, dan mag de ander niet reageren. Want dán is het opeens off-topic. Als Ei klaar is. Dán moet er ineens een ander topic komen. Zodat de ander niet rechtstreeks kan reageren op allerlei valse aantijgingen. Dan is Ei opeens weer bezig over het Jonker-topic. :rolleyes:

Ei schreef:Waar dan? Citeert u maar! Ei kan dan gaan citeren hoe Rockerduck bericht na bericht zit te ruziemaken in dat topic.

Welles-nietes, welles-nietes... Moet jij anderen betichten van kinderachtigheid?

Ei schreef:Rockerduck ontwerpt hier zijn zoveelste stropop. Rockerduck legt je woorden in je mond en hoopt dat je toehapt.

Het is niet nodig, Ei woorden in de mond te leggen. Iets anders dan gescheld of het opdreunen van nieuw geleerde woordjes ("stropop") komt er toch niet uit. Een vastgelopen plaat is het.

Ei schreef:Kortom: je moet Rockerduck met rust laten als hij iemand publiekelijk aftuigt.

De pot verwijt de ketel...

Ei schreef:Dit is projectie van Rockerduck zelf.

Gaan we napraten? Ik wacht nog op de dag dat Ei met één originele, eigen gedachte komt.

Ei schreef:Wat heeft schizofrenie hiermee te maken? Rockerduck probeert het onder de gordel. Helaas heeft Ei geen schizofrenie.

Rockerduck toont zich van zijn meest zachtmoedige kant. Ik probeer juist verzachtende omstandigheden aan te voeren voor het geraas(kal) van Ei, zoals het onder de gordel het erbij halen van Rockerduck's studie. Een ziekte kan een verzachtende omstandigheid zijn. Misschien weet Ei, die zijn ziekte vaak gebruikt als excuus voor wangedrag, écht niet hoe erg hij zich misdraagt.

Ei schreef:Rockerduck probeert onder de gordel te komen. Bedoeling is natuurlijk dat Ei nu boos wordt. Maar Ei vindt het zo zielig voor Rockerduck, dat hij dit soort aanvallen elke keer weer probeert. Alsof Rockerduck's gedrag wel goedgekeurd zou worden op DCML en DCF.

Rockerduck wordt niet van alle fora en mailinglists geflikkerd. Dat komt omdat Rockerduck zich, in tegenstelling tot Ei, niet misdraagt. Zo zal Rockerduck, in tegenstelling tot Ei, geen minderjarige beheerders trashen of Inducks-medewerkers door het slijk halen met privé-onthullingen. Waar Ei komt, komt ruzie, zoveel is duidelijk. Zo zorgt Ei met zijn eigen wangedrag voor boze reacties. En later ligt het dan natuurlijk altijd aan de anderen.

Ei schreef:Nee, dat zei iemand van een universiteit: "O, dat is een pretstudie." Iemand die medicijnen studeert. Als je daar je Bachelor in haalt, heb je toch een hoger niveau dan met die studie televisie kijken. Bachelor in televisie kijken, en dan nóg amper wat snappen van scenario's en verhaal-opbouw. Sorry, Ei heeft er geen hoge pet van op.

Nee, Ei slaat nóóit onder de gordel, heus niet! :rolleyes:
Maar ondertussen wel de academische artikelen van Rockerduck gretig gebruiken voor Ei's eigen McDrake-bibliotheekje en zijn Nijgh-projectje. Dan is Rockerduck's "pretstudie" opeens wel goed genoeg. Iemand die nog geen universiteit van binnen heeft gezien die een Bachelor afkraakt omdat-ie gestudeerd heeft... Wat een niveau. Het zal de afgunst wel zijn. Eigenlijk is het zielig voor Ei, dat hij op deze manier zijn eigen minderwaardigheidsgevoel moet compenseren.

Ei schreef:Nou, deze gaat dan beduidend korter worden dan voorheen. Ei heeft op deze manier geen zin meer in Rockerduck. Ook niet in de persoon erachter. Dat hoeft op zo'n manier geen vriend van Ei te worden. Niet eens een vage kennis. Er zijn grenzen.

Voor iemand die geen "zin" heeft in Rockerduck, besteedt Ei verdacht veel aandacht aan hem. Ei kán het gewoon niet laten. Dat is die negativiteit die Ei aantrekt: als er stront aan de knikker is, dan leeft Ei op, dan is hij niet meer weg te slaan.

Ei schreef:Waarom vertelt Rockerduck het dan op McDuck/McDrake, als het niet van belang is. Was Rockerduck er niet over begonnen, dan had Ei het niet geweten.

Waarom vertelt Ei dan over zijn schizofrenie op McDuck/McDrake, als het niet van belang is? Was Ei er niet over begonnen, dan had ik het niet geweten. Andere leden vertellen ook wel eens wat. Michiel P heeft verteld wat hij studeert; andere leden vertellen waar ze wonen. Wordt dat straks ook misbruikt als Ei ruzie met hén krijgt? Dan krijgen we van Ei zeker reacties als: "Jij woont in een boerengat, dus jij mag niet meepraten!" of "Mensen die uit die provincie komen, hebben geen verstand." Ik zie het al voor me.

Ei schreef:Waarom praat je dan over zulke "privézaken" op McDuck/McDrake?

Alsof ik van tevoren kan weten dat een kwaadaardig lid het later zal misbruiken voor zijn persoonlijke vete! Nou heb ik al veel rammelende logica gezien van Ei, maar dit staaltje recht praten wat krom is, spant de kroon! :lol:

Ei schreef:Wil Rockerduck nu beweren dat hij zich niet "redelijk snel aangevallen" voelt? Wat een gebrek aan zelfkennis.
Ah, nu gaat Rockerduck de namen van Sander en Harry erbij halen. Rockerduck kan het niet alleen af.
Overigens gebruikt Rockerduck hier weer een drogredenatie: Ei is blijkbaar slecht omdat DCML dat vindt.

Ik wijs er slechts op dat waar Ei komt, vroeg of laat de pleuris uitbreekt. Omdat Ei zich niet kan beheersen. Er is een rijke geschiedenis, niet alleen op DCML, maar ook op DCF en McDuck, waaruit blijkt dat Ei regelmatig wild om zich heen begint te slaan, als andere mensen weigeren Ei zijn zin te geven of naar zijn pijpen te dansen. Ei probeert dat nu weg te moffelen, door de aandacht te verschuiven naar Rockerduck, die hij allerlei kwaadaardige motieven toeschrijft. Wederom een uitstekend voorbeeld van projectie.

Ei schreef:Goed gezien. Rockerduck vergeldt kwaad met kwaad. En blijkbaar moet dat volgens hem kunnen, want-Ei-doet-het-ook. Als Ei in de sloot springt, kan Rockerduck niets anders doen dan er achteraan springen. Dus zelfs al zou Ei zijn begonnen, het is Rockerduck die er in mee gaat. En dan te bedenken dat Ei volgens universitaire Rockerduck weinig voorstelt. Blijkbaar stelt Ei genoeg voor, dat iemand met zo'n hoog niveau zich druk om Ei maakt.

Ei had natuurlijk liever gezien dat Rockerduck zich alles maar zou laten welgevallen. Dat Rockerduck zomaar alle beledigingen en valse aantijgingen van Ei zou slikken, zoals laatst, op de vorige pagina van dit forum. Ei had natuurlijk gehoopt dat hij zomaar van alles over Rockerduck zou kunnen roepen, zonder een reactie terug te krijgen. Ei wil het recht om als enige de troll uit te hangen. Want iemand die zich verdedigd tegen getroll, is ook slecht, volgens Ei.

Ei schreef:Rockerduck doet alsof Ei over supersonische oren begonnen is. Dát is hier de stropop.

Ei begon over uitzonderlijk goede oren. Dat is een feit.

Ei schreef:Is het nodig om Sander's volledige naam te noemen, Rockerduck? En dat met betrekking tot een voorval uit 2006? Opmerkelijk dat je zo'n oud voorbeeld gebruikt.

Ei gebruikte 12 jaar oude voorbeelden om Don Rosa te trashen. Alweer zo'n dubbele standaard; de hoeveelste is dat al? Ik raak de tel haast kwijt. Sander is bekend met zijn volledige achternaam van McDuck. Probeer je nu opeens de nobele verdediger uit te hangen van de persoon die jij zo bot hebt beledigd?

Ei schreef:En nu wordt McDuck Menu weer opgevoerd door Rockerduck. Ei heeft McDuck Menu helemaal niet kleinerend toegesproken. Maar blijkbaar krijgt McDuck Menu desondanks een advocaat toegewezen, in de vorm van Rockerduck. Is het niet opmerkelijk dat Rockerduck veel namen van derden in zijn betogen sleurt? Op een manier alsof Rockerduck hun advocaat is?

Het komt Ei niet goed dat er een patroon onstaat, waaruit duidelijk wordt dat waar Ei komt, rottigheid ontstaat. Ei heeft McDuck Menu geschoffeerd, door te suggereren dat McDuck Menu geen eigen mening had over nota bene zijn eigen idee over schapenwol; wat Ei overigens tevergeefs heeft geprobeerd aan Rockerduck te verbinden --weer zo'n verdraaiing van Ei.

Ei schreef:Ei vindt van niet. Rockerduck is zelf over die studie begonnen. En Ei ziet in Rockerduck's redenaties op het forum, weinig universitair niveau terug. Sorry. Ei vindt zijn beoordeling van Jonker's scenario uitermate gebrekkig, voor iemand die zo'n studie volgt.

Ei bedoelt dat hij voor Jonker's scenario uitermate lage standaarden gebruikt; veel lager dan hij voor andere verhalen hanteert. Dit doet hij omdat het verhaal een persoonlijke favoriet van hem is. Want met dat verhaal kan hij immers de redactie van Donald Duck neerzetten als incompetent. Want hoewel Ei anderen beticht van arrogantie, is Ei niet vies van een beetje superieur uit de hoogte doen. Als iemand dan vervolgens analyseert dat het verhaaltje vol gaten en fouten zit, wordt Ei giftig. Dan moét het wel aan de kritische lezer liggen. Dat zei de door hem verguisde Don Rosa ook altijd.

Ei schreef:Stel dat Sander slachtoffer is van Ei. Wat schiet Sander er dan mee op, dat ene Rockerduck hem met zijn volledige(!!) naam noemt, over een oude zaak die een slachtoffer natuurlijk liever achter zich laat. Of is Rockerduck gevraagd, erover te beginnen? Vast niet. Bij wie denkt Rockerduck hiermee te scoren? Blijkbaar moet Sander er dankzij Rockerduck eeuwig aan herinnerd worden, dat Ei zo'n vreselijk figuur is. Met naam en toenaam, te vinden via Google. Terwijl bekend is, dat Sander liever zijn volledige naam niet meer noemt. Terwijl Rockerduck zelf zijn eigen volledige naam niet noemt. Zou je kunnen Googlen op zijn volledige naam, dan weet je meteen meer over zijn thuissituatie zoals hij die in 2005/2006 onthuld heeft op internet. (Ja, ook Ei kan oude koeien opdiepen.)

Wederom presenteert Ei zichzelf als de nobele beschermer van de persoon die hijzelf veelvuldig verbaal heeft gemolesteerd. Ei schuwt daarbij de door hem verguisde stropoppen niet. Immers, Sander's naam is al te vinden op Internet, bekend van McDuck. Sander wordt nu door Ei misbruikt om zich mooier te presenteren dan hij is. Terwijl Sander's case slechts één is in een lange reekst van vetes die Ei overal op internet uitvecht (Harry, Kai Saarto, Dan Shane, DCF). Om vervolgens anderen de schuld te geven.

Zoals ook nu met Rockerduck. Rockerduck is gewoon de zoveelste in de lange rij van personen waar Ei ruzie mee zoekt, en die vervolgens de schuld krijgt van het geruzie.
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Caspar » ma nov 09, 2009 9:40 pm

Zullen we anders Rockerduck en Ei maar bannen van het nieuwe forum? Zijn we meteen van dat gezeik af.
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Berichtdoor Rockerduck » ma nov 09, 2009 10:31 pm

Caspar schreef:Zullen we anders Rockerduck en Ei maar bannen van het nieuwe forum? Zijn we meteen van dat gezeik af.

Ik dacht dat Ei nota bene de oprichter was van dat nieuwe forum?

Succes hoor, jongen, als jij ons wilt bannen. Dat zal een leeg, saai, verlaten forum worden. Zonder Ei was heel McDrake er niet eens geweest; en had je nooit openbaar discussie kunnen voeren met redactieleden; en had je dat hele Jonker-scenario nooit gelezen.
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Duckfan van Down Under » ma nov 09, 2009 10:37 pm

Maar ik dacht dat Caspar McDuck had opgericht? Dus zonder McDuck geen McDrake en helemaal geen Rockerduck EN Ei. En Duckfan van Down Under. Hmm...
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Caspar » ma nov 09, 2009 11:06 pm

Rockerduck, was maar een grapje hoor. Ik was de ':P' vergeten :P. Hoef je je niet meteen zo af te reageren... *voelt zich gekwetst*. Misschien verlaat ik door jou McDrake wel. Komt die wiki er nooit. En het nieuwe forum. En ons eigen McDrake clubblad. En nu weer zand erover Rockerduck?

Tuurlijk ga ik jullie niet bannen, jullie zijn de belangrijkste leden hier met de nuttigste posts, jammer dat er dan dit soort gezeur bij moet zitten. Misschien moet er een keer een forumspycholoog komen die het met jullie kan uitpraten?

Trouwens, het nieuwe forum wordt denk ik vnl. door mij opgericht, dwz dat ik de forumsoftware ga installeren enzo, maar de situatie blijft hetzelfde als nu, met Ei als admin en ik als een soort technische hulp voor onderhoud enzo. Zelfde geldt min of meer voor de zijprojecten die we misschien ooit gaan opzetten (als andere McDrakers met wat meer input komen!).
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » ma nov 09, 2009 11:21 pm

Tja, zo negatief als ze nu doen, op deze manier is het niet echt leuk meer. Zo verlagen ze alleen zichzelf. Beiden. Ze zouden toch even moeten bezinnen voor ze hier weer lelijke dingen over elkaar op gooien.
Zoals ik al eerder zei; door alles uit een andere hoek te bekijken dan de ander doet ontstaat er continu onbegrip.
Maar ik heb nog hoop op een vredige kerst met Ei en Rockeruck.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Ridder ter Geit » ma nov 09, 2009 11:21 pm

Rockeruck moet uiteraard Rockerduck zijn. De 'd' was blijkbaar niet stevig genoeg ingedrukt in de gauwigheid.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Caspar » ma nov 09, 2009 11:26 pm

Ja, en als je dan een grapje maakt worden ze weer boos... :(. Gelukkig is er de altijd hulpzame Ridder ter Geit!

Maar even serieus. Het lijkt me toch wel belangrijk dat Rockerduck en Ei het weer bijleggen want als ze nu in een discussie komen dan gaat het nauwelijks meer over Disney, terwijl ze het wel kunnen!
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Berichtdoor Rockerduck » ma nov 09, 2009 11:42 pm

Duckfan van Down Under schreef:Maar ik dacht dat Caspar McDuck had opgericht? Dus zonder McDuck geen McDrake en helemaal geen Rockerduck EN Ei. En Duckfan van Down Under. Hmm...

Caspar McDuck opgericht? Dat mocht-ie willen! Dan was-ie voor eeuwig beroemd geweest! :P

McDuck was opgericht door Sander D. (mag zijn achternaam niet meer noemen van Ei)

Caspar schreef:Misschien moet er een keer een forumspycholoog komen die het met jullie kan uitpraten?

:lol: Goed idee! Misschien kan Caspar die rol vervullen?
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Kwekje » di nov 10, 2009 12:20 am

Heey :o Kwekje is niet weg hoor haha :P:P

Jajaja sommige leuke mensjes zouden dat wel leuk vinden misschien maarrrrrrr hij is er weer :D Yes yes ;)

Dus goed leren beste mensjes en denk eraan: Oogjes dicht en snaveltjes toe. Slaap lekker.

Die was oud ;) een Quote uit de Fabeltjeskrant van Mijnheer den Uil :D:D

I Love an Ei ;)

Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor Ei » di nov 10, 2009 3:25 pm

Ah, de afdeling tijdverspilling. In het riool. Kortom, entertainment! Ei verwacht dat dit het populairste topic van McDrake gaat worden. Het enige topic waar Rockerduck en Ei zich on topic kunnen uitleven op elkaar.

Maar wat leest Ei nu? Wil men Rockerduck en Ei van McDrake gaan verbannen? Tja, als ze zo vervelend zijn zit er niet anders op. Kijken wie van de twee daar het meest onder gaat lijden. :P Ei zou dan oplossen in de ijle lucht. Ei is een verzinsel, een fantasie, een rol. En Ei's alter ego (Daniël) zou dan op McDrake niets anders kunnen dan zich wijden aan techniek en beheer. Tjonge, wat zijn de nadelen?

Echter, zo ver is het nog niet. En wat ziet Ei? Rockerduck heeft weer een lang bericht geschreven. Mjam, mjam. Als je een pretstudie volgt heb je de tijd om van die uitvoerige berichten te schrijven over Ei.

Rockerduck schreef:Want alleen Ei mag klagen over anderen in topics die daar niet voor bedoeld zijn.

Nee, dat mag Ei niet.

Rockerduck schreef:Lappen tekst over anderen, hele alinea's, pagina's vol: klachten over Rockerduck in niet daarvoor bestemde topics, zoals recent het Jonker-topic.

Houd op met die verzinsels. In het Jonker-topic staan lappen tekst van Rockerduck over Ei. Over Ei die Barks besmeurt en wat voor onzin nog meer.

Rockerduck schreef:
Ei schreef:Waar dan? Citeert u maar! Ei kan dan gaan citeren hoe Rockerduck bericht na bericht zit te ruziemaken in dat topic.

Welles-nietes, welles-nietes... Moet jij anderen betichten van kinderachtigheid?

Dat is geen antwoord. Maar je hebt wel vaker moeite met antwoord geven. Liever vlucht je een andere straat in.

Rockerduck schreef:De pot verwijt de ketel...

Ei is gek. Rockerduck ook?
Interessant hoe Rocky zichzelf graag met Ei vergelijkt. Terwijl Ei knettergek is. :lol:

Rockerduck schreef:Ik wacht nog op de dag dat Ei met één originele, eigen gedachte komt.

Tja, als je ziende blind bent... Misschien kan McDrake in braille aangeboden worden?

Rockerduck schreef:
Ei schreef:Wat heeft schizofrenie hiermee te maken? Rockerduck probeert het onder de gordel. Helaas heeft Ei geen schizofrenie.

Rockerduck toont zich van zijn meest zachtmoedige kant.

Is dit Rockerduck's meest zachtmoedige kant? Iemand lukraak proberen te pakken op een ernstige ziekte? Goed dat Ei het weet! Kwaardaardig kereltje, die Rockerduck.

Rockerduck schreef:Ik probeer juist verzachtende omstandigheden aan te voeren voor het geraas(kal) van Ei, zoals het onder de gordel het erbij halen van Rockerduck's studie. Een ziekte kan een verzachtende omstandigheid zijn. Misschien weet Ei, die zijn ziekte vaak gebruikt als excuus voor wangedrag, écht niet hoe erg hij zich misdraagt.

Ziekte gebruikt als excuus voor wangedrag?
Is Rockerduck behalve advocaat nu ook dokter?
Welke verzachtende omstandigheden kunnen Rockerduck's wangedrag verklaren? Je zegt iets over zijn studie en hij zet je neer als psychiatrisch patiënt. Vindt Rockerduck dat van een gelijk niveau?
Maar goed, een aantal forummers ziet weinig verschil tussen Rockerduck en Ei. Dus wat mankeert Rockerduck zoal, als Ei volgens hem zo ziek is?

Ei kan ook wel "verzachtende omstandigheden" aanvoeren. Zoals dat verhaal van Rockerduck over ruzie in z'n thuissituatie.

Rockerduck schreef:Rockerduck wordt niet van alle fora en mailinglists geflikkerd. Dat komt omdat Rockerduck zich, in tegenstelling tot Ei, niet misdraagt.

Misschien ga je van McDrake "geflikkerd" worden? Aangezien Ei het niet erg vindt om zichzelf in deze strijd op te offeren, mogen Rockerduck en Ei hier allebei verbannen worden.

Rockerduck schreef:Zo zal Rockerduck, in tegenstelling tot Ei, [bla bla bla]

O, wat is Rockerduck GOED! Wat is Rockerduck... schijnheilig.

Rockerduck schreef:
Ei schreef:Nee, dat zei iemand van een universiteit: "O, dat is een pretstudie." Iemand die medicijnen studeert. Als je daar je Bachelor in haalt, heb je toch een hoger niveau dan met die studie televisie kijken. Bachelor in televisie kijken, en dan nóg amper wat snappen van scenario's en verhaal-opbouw. Sorry, Ei heeft er geen hoge pet van op.

Nee, Ei slaat nóóit onder de gordel, heus niet! :rolleyes:

Is dat onder de gordel? Dat je op een universiteit zit?

Rockerduck schreef:Maar ondertussen wel de academische artikelen van Rockerduck gretig gebruiken voor Ei's eigen McDrake-bibliotheekje en zijn Nijgh-projectje. Dan is Rockerduck's "pretstudie" opeens wel goed genoeg. Iemand die nog geen universiteit van binnen heeft gezien die een Bachelor afkraakt omdat-ie gestudeerd heeft... Wat een niveau. Het zal de afgunst wel zijn. Eigenlijk is het zielig voor Ei, dat hij op deze manier zijn eigen minderwaardigheidsgevoel moet compenseren.

Ei's "eigen McDrake-bibliotheekje"? Die bibliotheek is voor alle McDrakers. Maar universitaire Rockerduck snapt weinig van websites bouwen, dus moet admin het werk voor hem doen. Waaronder vertalen van Word naar HTML.
De academische artikelen van Rockerduck "gretig" gebruiken? :lol: Waar staan ze dan? Wat een haast hebben we ermee. Niet zo opscheppen, Rockerduck. 't Is leuk als je artikels levert, heel leuk, maar meer ook niet. Daar hoef je echt niet voor naast je schoenen te lopen.
En minderwaardigheidsgevoel? Met meneer Bachelor Rockerduck die hele opstellen over Armzalig Ei zit te schrijven? Ei kan zich beroepen op universitaire, academische aandacht! Ei kan zich beroepen op jarenlange discussies met een Bachelor. :lol: Redactie of universiteit, ze staan in de rij voor Ei! :lol:

Rockerduck schreef:Ei kán het gewoon niet laten. Dat is die negativiteit die Ei aantrekt: als er stront aan de knikker is, dan leeft Ei op, dan is hij niet meer weg te slaan.

Als je het zo stelt, Rockerduck is er altijd als de kippen bij.
Waarom is Rockerduck niet wijzer?

Rockerduck schreef:
Ei schreef:Waarom vertelt Rockerduck het dan op McDuck/McDrake, als het niet van belang is. Was Rockerduck er niet over begonnen, dan had Ei het niet geweten.

Waarom vertelt Ei dan over zijn schizofrenie op McDuck/McDrake, als het niet van belang is? Was Ei er niet over begonnen, dan had ik het niet geweten.

Volgens de zoekfunctie is hier op McDrake het woord "schizofrenie" voor het eerst gebruikt door... Rockerduck!
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=19006#p19006 (2009-11-07 18:43:21)
En McDuck. Dat is inmiddels 3 jaar geleden. Rockerduck moet diep graven.
Maar goed, laat dit meteen een les zijn: wat je op internet meldt kan jaren later worden opgediept.

Rockerduck schreef:
Ei schreef:Waarom praat je dan over zulke "privézaken" op McDuck/McDrake?

Alsof ik van tevoren kan weten dat een kwaadaardig lid het later zal misbruiken voor zijn persoonlijke vete!

Ben je zo dom dan? Weet je niet hoe groot internet is? Je kunt je privézaken evengoed van de daken schreeuwen of ze in de krant zetten.

Rockerduck schreef:Ik wijs er slechts op dat waar Ei komt, vroeg of laat de pleuris uitbreekt.

En waarom zou Rockerduck daarop wijzen? Om de aandacht van zichzelf af te leiden.

Rockerduck schreef:Ei had natuurlijk liever gezien dat Rockerduck zich alles maar zou laten welgevallen.

Tja, als universitair student kun je niet de wijste zijn. Zelfs als Ei zo slecht is als Rockerduck wil doen geloven, waarom maakt Rockerduck zich er druk om? Als jij de wijste bent, waarom zou je andermans onzin dan niet laten welgevallen? Waarom moet je er dan keer op keer tegenin gaan, terwijl de ander volgens jou een gek is?

Rockerduck schreef:
Ei schreef:Rockerduck doet alsof Ei over supersonische oren begonnen is. Dát is hier de stropop.

Ei begon over uitzonderlijk goede oren. Dat is een feit.

Maar "uitzonderlijk goede oren" zijn iets anders dan "supersonische oren". Je hebt Ei dus verkeerd samengevat. Maar dat doe je wel vaker.

Rockerduck schreef:
Ei schreef:Is het nodig om Sander's volledige naam te noemen, Rockerduck? En dat met betrekking tot een voorval uit 2006? Opmerkelijk dat je zo'n oud voorbeeld gebruikt.

Ei gebruikte 12 jaar oude voorbeelden om Don Rosa te trashen. Alweer zo'n dubbele standaard; de hoeveelste is dat al? Ik raak de tel haast kwijt.

Don Rosa is een Disney artiest en onderdeel van de Disney-geschiedenis. Als je dan niet over gebeurtenissen 12 jaar terug kan schrijven, zou je amper over Disney kunnen schrijven. Dan kan Ei gaan zeuren over Rockerduck's artikel over Disney-film 'The Song of the South'. Dat gaat over gebeurtenissen van meer dan 60 jaar geleden!
Ziet Rockerduck niet het verschil tussen gewone burgers en bekendheden?

Rockerduck schreef:Sander is bekend met zijn volledige achternaam van McDuck.

Waarom is z'n achternaam dan uit het McDuck forum-archief verwijderd?

Rockerduck schreef:Ei bedoelt dat hij voor Jonker's scenario uitermate lage standaarden gebruikt; veel lager dan hij voor andere verhalen hanteert.

Ga je nu weer etaleren dat je bitter weinig van scenario's en verhaalvertelling snapt?

Rockerduck schreef:Dit doet hij omdat het verhaal een persoonlijke favoriet van hem is.

O, wat erg! Ei heeft een favoriet verhaal! Schande, hoor! :P

Rockerduck schreef:Want met dat verhaal kan hij immers de redactie van Donald Duck neerzetten als incompetent.

Alsof Ei daar dat kerstverhaal voor nodig heeft!
Wel blijven nadenken, Rockerduck.

Rockerduck schreef:Zoals ook nu met Rockerduck. Rockerduck is gewoon de zoveelste in de lange rij van personen waar Ei ruzie mee zoekt, en die vervolgens de schuld krijgt van het geruzie.

Zie hoe Rockerduck zich achter anderen verschuilt. Zie hoe Rockerduck zichzelf op één lijn zet met andere mensen, die vaak veel wijzer zijn dan hij. Rockerduck zet zichzelf neer als slachtoffer. Nee, Rockerduck doet niets verkeerd. De schijnheil.
Rockerduck leeft volmaakt in zijn eigen wereldje. Waar Ei nog enige zelfreflectie en zelfkritiek vertoont, zet Rockerduck zichzelf neer als iemand die de onschuld zelve is. We zouden eigenlijk allemaal moeten zijn als Rockerduck.

Caspar schreef:Zullen we anders Rockerduck en Ei maar bannen van het nieuwe forum? Zijn we meteen van dat gezeik af.

Goed idee!

Rockerduck schreef:
Caspar schreef:Zullen we anders Rockerduck en Ei maar bannen van het nieuwe forum? Zijn we meteen van dat gezeik af.

Ik dacht dat Ei nota bene de oprichter was van dat nieuwe forum?

Ei is een karikatuur. Een rol. (Weet je wat theater is? Hoort bij je studie!)
Als Ei wordt verbannen, heeft Daniel/admin meer tijd om zich met techniek en beheer bezig te houden. Ei zit nu tijd te verspillen. En dat eeuwige gediscussieer gaat vervelen. Een forum is als hangen in een kantine. Het is tijd voor constructieve werken.

Rockerduck schreef:Succes hoor, jongen, als jij ons wilt bannen. Dat zal een leeg, saai, verlaten forum worden. Zonder Ei was heel McDrake er niet eens geweest; en had je nooit openbaar discussie kunnen voeren met redactieleden; en had je dat hele Jonker-scenario nooit gelezen.

Ga je nu voor Ei opkomen??? :lol: :lol:
Nee, zo makkelijk gaat dat niet. Je hebt zojuist uitvoerig verteld dat Ei slecht en ziek is. Je hebt mensen overtuigd! Alleen vinden ze dat je er zelf aan meedoet. Je hebt jezelf aangegeven, met je projectie. Draag dan ook de gevolgen.

Blijkbaar zijn er mensen die liever "een leeg, saai, verlaten forum" hebben, dan een forum met gezeur van Rockerduck en Ei. Wie weet komt de redactie terug, zodra McDrake belooft dat Rockerduck en Ei voorgoed weg zijn! Wie weet wordt McDrake juist drukker. Wie weet hoeveel mensen nu wegblijven.

Caspar schreef:Rockerduck, was maar een grapje hoor. Ik was de ':P' vergeten :P. Hoef je je niet meteen zo af te reageren... *voelt zich gekwetst*.

Ei maakt geen grapje. Ei vindt dat verbannen een serieuze optie.

Caspar schreef:Tuurlijk ga ik jullie niet bannen, jullie zijn de belangrijkste leden hier met de nuttigste posts, jammer dat er dan dit soort gezeur bij moet zitten. Misschien moet er een keer een forumspycholoog komen die het met jullie kan uitpraten?

Hoezo zijn Rockerduck en Ei "de belangrijkste leden"? Als je iedereen wegjaagt met je gezeur, is het makkelijk de belangrijkste te worden. :)
En Rockerduck bij een psycholoog? Er is toch helemaal niets mis met hem? :P

Ridder ter Geit schreef:Tja, zo negatief als ze nu doen, op deze manier is het niet echt leuk meer. Zo verlagen ze alleen zichzelf. Beiden. Ze zouden toch even moeten bezinnen voor ze hier weer lelijke dingen over elkaar op gooien.

Ze? Waarom schrijf je in meervoud? Rockerduck is de perfectie zelve! :P

Caspar schreef:Het lijkt me toch wel belangrijk dat Rockerduck en Ei het weer bijleggen want als ze nu in een discussie komen dan gaat het nauwelijks meer over Disney, terwijl ze het wel kunnen!

Met Rockerduck en Ei wordt het niets meer. Zie de oeverloze klachten van Rockerduck over Ei.

Rockerduck schreef:McDuck was opgericht door Sander D. (mag zijn achternaam niet meer noemen van Ei)

Wéér een verkeerde samenvatting. :rolleyes: Hij wil zélf liever niet bij z'n achternaam genoemd worden.

Kwekje schreef:Heey :o Kwekje is niet weg hoor haha :P:P

Jajaja sommige leuke mensjes zouden dat wel leuk vinden misschien maarrrrrrr hij is er weer :D Yes yes ;)

Hoera!

Kwekje schreef:I Love an Ei ;)

Je kunt beter van Rockerduck houden. Lees zijn berichten maar. Zelden was iemand zo perfect! :P
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Kwekje » di nov 10, 2009 4:33 pm

Caspar schreef:Ja, en een grapje mag niet want dan worden ze altijd boos... :(. Gelukkig is er de altijd hulpzame Kwekje !

Maar even serieus. Het lijkt me toch wel belangrijk dat Rockerduck (de gek) en Ei het weer bijleggen want als ze nu in een discussie komen dan gaat het nauwelijks meer over Kwekje, terwijl ze het wel kunnen!

Jaja :D Zo zie je maar weer wat de "kleine lettertjes toetsjes" eigenlijk zeggen :P:P ;)
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » di nov 10, 2009 7:54 pm

Rockerduck schreef:
Duckfan van Down Under schreef:Maar ik dacht dat Caspar McDuck had opgericht? Dus zonder McDuck geen McDrake en helemaal geen Rockerduck EN Ei. En Duckfan van Down Under. Hmm...

Caspar McDuck opgericht? Dat mocht-ie willen! Dan was-ie voor eeuwig beroemd geweest! :P

Caspar, Sander. Het zijn allemaal a's in die namen!
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Rockerduck » di nov 10, 2009 8:32 pm

Ei schreef:
Rockerduck schreef:Want alleen Ei mag klagen over anderen in topics die daar niet voor bedoeld zijn.

Nee, dat mag Ei niet.

Waarom doet Ei het dan wel?

Ei schreef:
Rockerduck schreef:Lappen tekst over anderen, hele alinea's, pagina's vol: klachten over Rockerduck in niet daarvoor bestemde topics, zoals recent het Jonker-topic.

Houd op met die verzinsels. In het Jonker-topic staan lappen tekst van Rockerduck over Ei. Over Ei die Barks besmeurt en wat voor onzin nog meer.

Ei zit nog altijd in de ontkenningsfase.

Ei schreef:Dat is geen antwoord. Maar je hebt wel vaker moeite met antwoord geven. Liever vlucht je een andere straat in.

Ei projecteert weer zijn eigen tekortkomingen op anderen.

Ei schreef:Welke verzachtende omstandigheden kunnen Rockerduck's wangedrag verklaren?

Rockerduck is in het defensief gedrongen door ellenlange klaagzangen van ene Ei, die daarvoor in andere topics zelfs gretig adverteert. Zo wanhopig is Ei nu. Je zegt iets over zijn studie en hij zet je neer als psychiatrisch patiënt. Vindt Rockerduck dat van een gelijk niveau?

Ei schreef:Maar goed, een aantal forummers ziet weinig verschil tussen Rockerduck en Ei. Dus wat mankeert Rockerduck zoal, als Ei volgens hem zo ziek is?

Nou, Rockerduck krijgt in ieder geval stevige hoofdpijn van dat eeuwige gezeur en gemindfuck van Ei.

Ei schreef:O, wat is Rockerduck GOED!

Héhé, eindelijk heeft Ei het door!

Ei schreef:Is dat onder de gordel? Dat je op een universiteit zit?

Het afkraken van een universitaire studie, omdat je een bepaalde persoon niet moet, iets wat bovendien niets van doen heeft met McDrake, vind ik onder de gordel.

Ei schreef:Ei's "eigen McDrake-bibliotheekje"? Die bibliotheek is voor alle McDrakers. Maar universitaire Rockerduck snapt weinig van websites bouwen, dus moet admin het werk voor hem doen. Waaronder vertalen van Word naar HTML.

Rockerduck zorgt voor de inhoud, de substantie, de informatie, kortom, alles wat interessant is. Ei is goed in het knippen en plakken van die artikelen voor zijn eigen gebruik --ik bedoel, voor die van McDrake. Goed dat je me corrigeert: Rockerduck draagt inderdaad bij aan héél McDrake, voor iedereen!

Ei schreef:De academische artikelen van Rockerduck "gretig" gebruiken? :lol: Waar staan ze dan?

Ze staan in de McDrake-bibliotheek. Zo staat er een complete Bachelorscriptie inclusief notenapparaat en bronnenlijst over 'Song of the South' van mijn hand. Toen was Rockerduck's "pretstudie" wel goed genoeg voor Ei.

Ei schreef:Wat een haast hebben we ermee. Niet zo opscheppen, Rockerduck. 't Is leuk als je artikels levert, heel leuk, maar meer ook niet. Daar hoef je echt niet voor naast je schoenen te lopen. En minderwaardigheidsgevoel? Met meneer Bachelor Rockerduck die hele opstellen over Armzalig Ei zit te schrijven? Ei kan zich beroepen op universitaire, academische aandacht! Ei kan zich beroepen op jarenlange discussies met een Bachelor. :lol: Redactie of universiteit, ze staan in de rij voor Ei! :lol:

En Ei staat te trappelen om mensen die een studie volgen, af te fikken. Want dat is dan het niveau van Ei.

Ei schreef:Als je het zo stelt, Rockerduck is er altijd als de kippen bij. Waarom is Rockerduck niet wijzer?

Ei had natuurlijk gehoopt dat Rockerduck braaf over zou rollen als een hondje na alle beledigingen. Trouwens, had Ei niet beweerd dat hij niks meer met Rockerduck te maken wilde hebben? Besteedt Ei altijd zoveel tijd en aandacht aan iemand waar hij niks mee te maken wil hebben? Kortom, Ei is dol op negativiteit.

Ei schreef:Volgens de zoekfunctie is hier op McDrake het woord "schizofrenie" voor het eerst gebruikt door... Rockerduck!
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=19006#p19006 (2009-11-07 18:43:21)
En McDuck. Dat is inmiddels 3 jaar geleden. Rockerduck moet diep graven.
Maar goed, laat dit meteen een les zijn: wat je op internet meldt kan jaren later worden opgediept.

Zoals Rockerduck zelf heeft ondervonden door zijn studie eens te laten vallen... En zoals Jonker, Gulien en Don Rosa nog steeds door Ei worden gepakt op internet-activiteiten van jaren geleden. Maar dat is Ei's befaamde dubbele standaard weer: Ei mag alles, anderen mogen niets.

Ei schreef:Ben je zo dom dan?

Ei scheldt maar door...

Ei schreef:
Rockerduck schreef:Ik wijs er slechts op dat waar Ei komt, vroeg of laat de pleuris uitbreekt.

En waarom zou Rockerduck daarop wijzen? Om de aandacht van zichzelf af te leiden.

Het is anders niet Rockerduck die altijd en overal met iedereen ruzie zoekt. Ei wil daarvan de aandacht afleiden door naar Rockerduck te wijzen.

Ei schreef:
Rockerduck schreef:Ei had natuurlijk liever gezien dat Rockerduck zich alles maar zou laten welgevallen.

Tja, als universitair student kun je niet de wijste zijn. Zelfs als Ei zo slecht is als Rockerduck wil doen geloven, waarom maakt Rockerduck zich er druk om? Als jij de wijste bent, waarom zou je andermans onzin dan niet laten welgevallen? Waarom moet je er dan keer op keer tegenin gaan, terwijl de ander volgens jou een gek is?

Waarom zou ik jou vrij baan geven om anderen te besmeuren en te beschimpen?

Ei schreef:
Rockerduck schreef:Ei begon over uitzonderlijk goede oren. Dat is een feit.

Maar "uitzonderlijk goede oren" zijn iets anders dan "supersonische oren". Je hebt Ei dus verkeerd samengevat. Maar dat doe je wel vaker.

Wat een idiote uitvlucht.

Ei schreef:
Rockerduck schreef:Ei gebruikte 12 jaar oude voorbeelden om Don Rosa te trashen. Alweer zo'n dubbele standaard; de hoeveelste is dat al? Ik raak de tel haast kwijt.

Don Rosa is een Disney artiest en onderdeel van de Disney-geschiedenis. Als je dan niet over gebeurtenissen 12 jaar terug kan schrijven, zou je amper over Disney kunnen schrijven. Dan kan Ei gaan zeuren over Rockerduck's artikel over Disney-film 'The Song of the South'. Dat gaat over gebeurtenissen van meer dan 60 jaar geleden! Ziet Rockerduck niet het verschil tussen gewone burgers en bekendheden?

Alweer een laffe uitvlucht van Ei om Ei's dubbele standaard te maskeren. Het ging over het aantal jaar dat iets geleden is. Daar begon Ei zelf over. En dan blijkt Ei gigantisch door de mand te vallen, want Ei houdt zich niet aan de regels die hij voor anderen stelt. Ei wil een uitzonderingspositie voor zichzelf.

Ei schreef:
Rockerduck schreef:Sander is bekend met zijn volledige achternaam van McDuck.

Waarom is z'n achternaam dan uit het McDuck forum-archief verwijderd?

Wat doet het ertoe? Sander's naam is bekend. Ei zit zoals gewoonlijk weer spijkers op zeer laag water te zoeken.

Ei schreef:
Rockerduck schreef:Ei bedoelt dat hij voor Jonker's scenario uitermate lage standaarden gebruikt; veel lager dan hij voor andere verhalen hanteert.

Ga je nu weer etaleren dat je bitter weinig van scenario's en verhaalvertelling snapt?

Ga je nu weer een rammelend, zwak scenario verdedigen? Zet jezelf gerust voor schut, met een script waarin je zelf meerdere fouten hebt ontdekt. Ei zou zó kunnen gaan solliciteren op de door hem verguisde redactie. Daar zou Ei goed op zijn plaats zijn, om zwakke verhaaltjes aan te kopen. Ei zou het rammelende Jonker-verhaal zó publiceren naast al even rammelende slaappetjes- en krantenbezorg-verhaaltjes. Ik snap alleen niet dat Ei niet gewoon toegeeft dat hij smult van tweederangs verhaaltjes. Dat mag toch gerust?

Ei schreef:Zie hoe Rockerduck zich achter anderen verschuilt. Zie hoe Rockerduck zichzelf op één lijn zet met andere mensen, die vaak veel wijzer zijn dan hij.

Oh, heeft Ei al die andere mensen opeens gerehabiliteerd? Nog niet zo lang geleden werden ze door Ei nog onder bakken modder bedolven. Nu probeert Ei de aandacht van dit patroon van eerst-besmeuren-daarna-anderen-beschuldigen af te leiden door opeens de nobele verdediger uit te hangen. Hypocriet.

Ei schreef:Rockerduck zet zichzelf neer als slachtoffer. Nee, Rockerduck doet niets verkeerd. De schijnheil. Rockerduck leeft volmaakt in zijn eigen wereldje. Waar Ei nog enige zelfreflectie en zelfkritiek vertoont, zet Rockerduck zichzelf neer als iemand die de onschuld zelve is. We zouden eigenlijk allemaal moeten zijn als Rockerduck.

Projectie is onder andere een term uit de psychologie. Van projectie kan sprake zijn wanneer men eigenschappen of emoties van zichzelf tracht te ontkennen, verbergen of verdringen door deze toe te schrijven aan iets of iemand anders.

Echt, Ei, laat hier een keer naar kijken.

Ei schreef:Ei is een karikatuur. Een rol. (Weet je wat theater is? Hoort bij je studie!)

Krijgen we dat weer: gaan we ons fijn verschuilen achter een "rol". Ja, want er zit echt een ei te typen aan z'n toetsenbordje. :rolleyes: Vroeger was het "de vleermuis heeft het gedaan, nu is het: het ei heeft het gedaan". Als we maar geen verantwoordelijkheid hoeven te nemen...

Ei schreef:Als Ei wordt verbannen, heeft Daniel/admin meer tijd om zich met techniek en beheer bezig te houden. Ei zit nu tijd te verspillen. En dat eeuwige gediscussieer gaat vervelen.

Opvallend dat Ei zoveel tijd besteedt aan iets wat hij vervelend vindt. Wat is die negativiteit en moddersmijterij toch verslavend voor Ei.

Ei schreef:Ga je nu voor Ei opkomen??? :lol: :lol:

Alsjeblieft niet, zeg! Maar Rockerduck is tenminste wél eerlijk en is wél sportief met toe te geven wat een ander heeft bijgedreven. In tegenstelling tot Ei, die dat moet bagatelliseren wanneer hij een vete uitvecht.

Ei schreef:Blijkbaar zijn er mensen die liever "een leeg, saai, verlaten forum" hebben, dan een forum met gezeur van Rockerduck en Ei. Wie weet komt de redactie terug, zodra McDrake belooft dat Rockerduck en Ei voorgoed weg zijn! Wie weet wordt McDrake juist drukker. Wie weet hoeveel mensen nu wegblijven.

Ik denk dat de redactie gniffelend en zich verkneukelend zit mee te lezen. Immers, als Ei en Rockerduck elkaar afkraken, hebben ze geen tijd meer over om de redactie aan te pakken.

Ei schreef:Je kunt beter van Rockerduck houden. Lees zijn berichten maar. Zelden was iemand zo perfect!

Langzaam dringt het tot Ei door.
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

VorigeVolgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten