Plaatsen van topics

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor Daniel73 » ma apr 13, 2009 3:32 pm

Wat doen we nu met die topics? Ik stel voor dat we bij voorkeur topics maken die ergens wel over gaan. Dus bijvoorbeeld een topic over Zorro. Een topic dat ergens niet over gaat (zoals bekende figuren) is lastig, omdat je dan toch vermeldt waar het niet over gaat.
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Rockerduck » ma apr 13, 2009 4:50 pm

Daniel73 schreef:Wat doen we nu met die topics? Ik stel voor dat we bij voorkeur topics maken die ergens wel over gaan. Dus bijvoorbeeld een topic over Zorro. Een topic dat ergens niet over gaat (zoals bekende figuren) is lastig, omdat je dan toch vermeldt waar het niet over gaat.

Aangezien jij ook de Admin bent, mag jij het zeggen. Ik vind samenvoegen van de twee topics nog steeds het beste idee, alleen is het dan lullig dat huugduck zijn eigen topic 'kwijtraakt'.
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor huugduck » ma apr 13, 2009 5:19 pm

Anders zegt admin tog gewoon dit topic is van Rockerduck en huugduck. Of kan dat niet.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Daniel73 » ma apr 13, 2009 5:44 pm

Rockerduck schreef:
Daniel73 schreef:Wat doen we nu met die topics? Ik stel voor dat we bij voorkeur topics maken die ergens wel over gaan. Dus bijvoorbeeld een topic over Zorro. Een topic dat ergens niet over gaat (zoals bekende figuren) is lastig, omdat je dan toch vermeldt waar het niet over gaat.

Aangezien jij ook de Admin bent, mag jij het zeggen.

Ik vind dat ik al genoeg te zeggen heb m.b.t. afschaffing editknop. Jullie moeten toch ook wat te zeggen hebben?

Rockerduck schreef:Ik vind samenvoegen van de twee topics nog steeds het beste idee, alleen is het dan lullig dat huugduck zijn eigen topic 'kwijtraakt'.

Wat is een eigen topic? Zoals ik het zie zijn de topics van/voor iedereen. Of vergis ik me dan?

Mijn voorstel in deze is dat Huugduck topics opricht over Disney series met personages die wel behandeld mogen worden in zo'n topic.
Ik denk dat het onderwerp van een topic eenduidig moet zijn. Ik zou niet weten wat valt onder "de bekende Disney figuren". Hoort Zorro daarbij, of niet? En zo ja, waarom dan geen topic over Zorro?
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor huugduck » ma apr 13, 2009 5:49 pm

Voor de zoveelste keer alle figuren die in de donaldduck komen zij bekende figuren.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor huugduck » di apr 14, 2009 7:57 am

Admin in het topic Dagoberts levensverhaal heb ik mijn email adres getypt zou jij dat bericht willen verwijderen.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor admin » di apr 14, 2009 8:05 am

huugduck schreef:Admin in het topic Dagoberts levensverhaal heb ik mijn email adres getypt zou jij dat bericht willen verwijderen.

Gebeurd.
admin
Site Admin
 
Berichten: 409
Geregistreerd: di aug 14, 2007 12:35 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor admin » di apr 14, 2009 8:07 am

admin schreef:
huugduck schreef:Admin in het topic Dagoberts levensverhaal heb ik mijn email adres getypt zou jij dat bericht willen verwijderen.

Gebeurd.

E-mail adres is verwijderd.
admin
Site Admin
 
Berichten: 409
Geregistreerd: di aug 14, 2007 12:35 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor huugduck » zo apr 19, 2009 8:51 pm

In ieder geval het topic is nog niet weg gehaalt. Gaat het gebeuren of niet?
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Daniel73 » ma apr 20, 2009 12:06 am

huugduck schreef:In ieder geval het topic is nog niet weg gehaalt. Gaat het gebeuren of niet?

Waarom zou dat topic verwijderd moeten worden? Zoals ik het begrijp gaat het over de Dagobert-albums waarin Rosa's levensverhaal-serie is verschenen.
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?t=999
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor huugduck » ma apr 20, 2009 8:13 am

IK bedoel de Disney series die niets met de bekende figuren te maken hebben
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Daniel73 » di apr 21, 2009 2:45 pm

huugduck schreef:[topic verwijderen] IK bedoel de Disney series die niets met de bekende figuren te maken hebben

Disney serie,s die niets met de bekend disney figuren te maken hebben
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=11282#p11282

Daar staat veel interessante informatie in. Bijvoorbeeld een opsomming van series zoals 'Marsupilami' en 'The Replacements'. Dat zijn series waarvan ik (bij wijze van spreken) zou zeggen dat ze "niets met de bekende Disney-figuren te maken hebben". Series waarvan ik niet wist dat ze van Disney komen. Dus het topic is voor mij als bezoeker wel zinvol. Alleen de titel is cryptisch.
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor huugduck » di apr 21, 2009 3:44 pm

Eest was je er nog voor. Nou ja hoe wil jij dan hoe het topic heet. En het is nu ook wel een beetje verlaten. Maar ik vind de onderscheiding wel goed.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Daniel73 » di apr 21, 2009 3:53 pm

huugduck schreef:Eest was je er nog voor.

Ik ben nog steeds voorstander van het topic. (Of bedoel je dat ik voorstander was van verwijderen?) Ik vind het alleen lastig om in het kort vast te stellen wat in het topic thuishoort en wat niet.

huugduck schreef:Nou ja hoe wil jij dan hoe het topic heet.

Het lukt me niet een andere titel te bedenken. :/
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor huugduck » di apr 21, 2009 4:20 pm

Mij ook niet daarom heeft het die titel.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten